Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: it's my life za nov 15, 2008 6:15 pm
den eddy heeft schijnt ook een film gemaakt. en een vervolg van zijn boek. ben eens benieuwt wat dit gaat zijn.tzal nen film zijn over proline denk ik. groeten
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: it's my life za nov 15, 2008 6:29 pm
nee is ne film,da vooral franse sessies toont van dit jaar.
Oa Cassien,Villedon,...
en zijn boek is een vervolg op zijn eerste,met meer uitles over tactiek,rigs,...
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: it's my life za nov 15, 2008 8:39 pm
Ben benieuwd...
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: it's my life zo nov 16, 2008 11:06 am
weet ge wak eigenlijk wel de max vind aan de terugvangsten van deze vis? Toen Eddy hem ving(zie fotos,waarvoor dank Wes!) deed et weer es vlug de ronde in vlaams karperland dat nie moeilijk was dat ie dene had gevangen!Die heeft et privélege te mogen vissen op de put aan et vk! Die vis was dus zogezegd op de put gevangen...
Het feit dat deze nu 2keer na Eddy is uitgekomen rept niemand er nog iets over...
@Wes, ja ik ook! de mijne is reeds gereserveerd,via mijne maat,de maat van Eddy! weet uit deze bron dat nie normaal zal zijn,maar ga der verder nts over zeggen qua vangsten en zo...Kwestie van dat nog ne surprise zou zijn e... zou idd een van de duurdere films(karper) zijn van den tijd...
kwaliteit zalt zeker zijn!
sorry moest staan bij "it's my life"
Grt
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: it's my life zo nov 16, 2008 8:03 pm
Het 1é boek (it's my life) heb ik ook en vond het ni slecht eerlijk gezegd; mooie foto's,info etc. Ok...,er staat wa reclame voor zijn aasfabrikant in,maar vind ik eigenlijk nog best te pruimen!
greetz Wes (de lange)
Laatst aangepast door Wesley Mast op di dec 02, 2008 8:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
verhofstadt kristoff
Aantal berichten : 129 Leeftijd : 48 Woonplaats : schelderode Hobby’s : karpervissen Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: it's my life vr nov 21, 2008 9:50 pm
kan iemand zeggen wanneer da just ga uitkomen
Gregory Depoutre
Onderwerp: Re: it's my life zo nov 23, 2008 12:08 pm
vanaf de VBK meeting zult ge hem knn kopen! je kunt hem nu reeds bestellen! grtz
Wesley Mast
Onderwerp: Re: it's my life di dec 02, 2008 7:54 pm
Is te koop vanaf Zwolle 2009...op de vbk meeting kan je het product als cadeaubon bestellen in afw8ing vd release.
greetz Wes (de lange)
En met die bon kan je hem dan gaan afhalen bij den eddy thuis of in gent bij de maker van de film. Je kan hem ook via die bon of online bestelling laten verzenden naar u thuis, ma da kost dan 7€ extra. Dus ik wacht wel tot carp 2009.
grtz
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: it's my life wo jan 07, 2009 6:23 pm
vind het de max, die box leuk gedaan Ben echt benieuwd hoe het zal zijn alvast profitiat eddy !!
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: it's my life do feb 05, 2009 12:08 pm
Iemand al de dvd gezien ? Is het de moeite ?
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: it's my life do feb 05, 2009 1:01 pm
je kan hem maar krijgen vanaf morgen op de OVK regio meeting !!!!!
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: it's my life do feb 05, 2009 6:47 pm
Is al vanaf vorige week vrijdag verkrijgbaar hoor. Bij Eddy zelf af te halen. Wel eerst ff bellen voor af te spreken.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: it's my life wo maa 04, 2009 8:50 pm
Ben blij dat ik hem heb mogen lenen van David hier(thanks trouwens)!!!Kvind het echt gene vetten,het boek was uit op een dik uur en bij de dvd viel ik in slaap na een klein uurtje!!! grtzzzzzzzzzzzz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: it's my life wo maa 04, 2009 9:32 pm
Ik heb de dvd ook al gezien, kvind het een leuke dvd met goeie tips in. Maar bijleren zal je er niet van doen. Zoals de titel aangeeft, is het zijn levensverhaal in een notendop met ervaringen.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 7:25 am
david_deman schreef:
Ik heb de dvd ook al gezien, kvind het een leuke dvd met goeie tips in. Maar bijleren zal je er niet van doen. Zoals de titel aangeeft, is het zijn levensverhaal in een notendop met ervaringen.
Inderdaad heb je volledig gelijk in. grtzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 2:26 pm
dus in zekere zin de moeite niet om te kopen (niet ik dat wilde doen) .....
david deman
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 2:27 pm
Blackwater schreef:
dus in zekere zin de moeite niet om te kopen (niet ik dat wilde doen) .....
Beter om er op een andere manier aan te raken idd
bart polyn
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 6:19 pm
Inderdaad 45 euro beter aan iets nuttiger spenderen!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 6:56 pm
Iemand al eens geteld hoeveel keer hij zijn boilies (en zichzelf ook natuurlijk) enorm goe, zoniet de beste vindt?
Ben gewoon benieuwd.
Gast Gast
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 7:00 pm
Citaat :
boilies (en zichzelf ook natuurlijk) enorm goe, zoniet de beste vindt?
man man, hoe kun je eigen nu goed vinden (das pas een egotripper als ge het mij vraagt)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 7:15 pm
In de voorbeschouwing van zijn boek las ik ergens "deze legendarische visser" en "ongeevenaard karpervisser"...
Jongens toch... 't kan wa veel zijn ook hé!
Geef mij maar Phil Cottenier! Da's pas een legende!
Vangt grote vissen bij de vleet, maar komt daar weinig of nooit mee naar buiten. Helemaal nie mediageil (top grote spijt van zijn sponsor...).
Gast Gast
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 7:23 pm
kan er nog wel een paar opnoemen, die veel meer respect krijgen van mij en volgens mij het veel meer verdienen (de top genoemd te worden) ook al vinden zij van niet, maar beschijdenheid siert deze mensen
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 7:28 pm
Ben ook niet te vinden voor zijn vleescommersie... En een tittel als; de duurste film ooit gemaakt over het karpervissen...hoe stom moet je daar voor zijn om daar mee te stoefen dat ie zoveel geld kost?
Ik kan dergelijke uitspraken echt niet vatten, en ik ben de beste, heb het beste, vang de grootste....pffffffff; Andere en betere hoor!!
Grtzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 7:30 pm
Zors schreef:
Ben ook niet te vinden voor zijn vleescommersie... En een tittel als; de duurste film ooit gemaakt over het karpervissen...hoe stom moet je daar voor zijn om daar mee te stoefen dat ie zoveel geld kost?
Ik kan dergelijke uitspraken echt niet vatten, en ik ben de beste, heb het beste, vang de grootste....pffffffff; Andere en betere hoor!!