Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: it's my life do maa 05, 2009 7:33 pm
Blackwater schreef:
Zors schreef:
Ben ook niet te vinden voor zijn vleescommersie... En een tittel als; de duurste film ooit gemaakt over het karpervissen...hoe stom moet je daar voor zijn om daar mee te stoefen dat ie zoveel geld kost?
Ik kan dergelijke uitspraken echt niet vatten, en ik ben de beste, heb het beste, vang de grootste....pffffffff; Andere en betere hoor!!
Onderwerp: Re: it's my life vr maa 06, 2009 11:07 pm
Dat hij maar naar zijn eigen kijkt op dvd . Zal er nooit ene kopen . Is het ideale schoolvoorbeeld van naast uw schoenen lopen . Eddy vroeger en nu Ochja , zolang hij maar gelukkig is zeker . Grt
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: it's my life za maa 07, 2009 1:32 am
Robby Malfliet schreef:
In de voorbeschouwing van zijn boek las ik ergens "deze legendarische visser" en "ongeevenaard karpervisser"...
Jongens toch... 't kan wa veel zijn ook hé!
Geef mij maar Phil Cottenier! Da's pas een legende!
Vangt grote vissen bij de vleet, maar komt daar weinig of nooit mee naar buiten. Helemaal nie mediageil (top grote spijt van zijn sponsor...).
Film: 'it's my life' staat op het prog voor volgende week vrijdag op de vergadering Robby, heb hem ook nog niet gezien (wel 2 dagen achter elkaar gehoord op Zwolle) Ben eens benieuwd.
Grtz
Ivan
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: it's my life za maa 07, 2009 7:30 am
Jullie zitten nu wel te zeggen dat Eddy non stop stoeft in zijn dvd, maar hebben jullie hem al gezien ? Eerst eens kijken toch op zijn minste en dan oordelen hé ??!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: it's my life za maa 07, 2009 7:43 am
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: it's my life za maa 07, 2009 8:07 am
david_deman schreef:
Jullie zitten nu wel te zeggen dat Eddy non stop stoeft in zijn dvd, maar hebben jullie hem al gezien ? Eerst eens kijken toch op zijn minste en dan oordelen hé ??!!
Heeft mij ooit ies bij mijn kl.... gehad met zijn boilies. Dus die heeft er gelegen bij mij.
En zoals Ivan al zei gaan we volgende week de dvd bekijken bij de Zelzaatse. Misschien toch maar een uurke later komen...
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: it's my life za maa 07, 2009 8:10 am
Bwa robby zo negatief moet je echt er niet tegenover staan hoor. Tis een speciale kerel de Eddy, maar eventjes naar dvd'tje kijken, tis toch ontspannend en leuk. Je vangt altijd iets interessant op. Ik zou trachten te kijken op de meeting hoor.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: it's my life za maa 07, 2009 8:25 am
Och ik ga daar wel naar kijken David jong. Kan er nie aan doen, maar zijn ego is groter dan zijn lichaam aan kan, en daar heb ik het gewoon wa moeilijk mee. Maar dat Eddy wel ne goeie visser zal zijn daar twijfel ik geen seconde aan!
david deman
Onderwerp: Re: it's my life za maa 07, 2009 9:35 am
Robby Malfliet schreef:
Och ik ga daar wel naar kijken David jong. Kan er nie aan doen, maar zijn ego is groter dan zijn lichaam aan kan, en daar heb ik het gewoon wa moeilijk mee. Maar dat Eddy wel ne goeie visser zal zijn daar twijfel ik geen seconde aan!
Ja hij zou wa bescheidener mogen zijn é Weet eens te zeggen dan wat jij er van vond...
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 08, 2009 10:00 am
Komaan Eddy zal inderdaad wel een goede visser zijn maar heb de film gezien bij iemand en vond het er ferm over!!!! op bepaald moment zegt hij zelf dat ze zeggen dat zijn zoon BETER zal worden dan hij maar dat zal niet gebeuren denk ik zegt hij dan??? Komaan??? grootheidswaanzin?? En sorry merendeel van zijn grootste vissen zijn allen op priveestekje gevangen wat ik helemaal niet moeilijk vind dan!! Zou hem graag eens zien vissen op een hard circuitwater met vrije stekken en eens kijken of hij dan nog zo hoog van de toren blaast!! En altijd die zelfde zever over die bollen zonder eieren!!! Ik persoonlijk zou er zelf niet mee willen vissen want er zit gewoon geen zak in die bollen! Bij ons in de streek noemen ze ze rubberbollen zonder inhoud!!! Iedereen zijn mening natuurlijk he en ja ik respecteer Eddy de zijne ook maar je moet ze toch in een speciale contex plaatsen!
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 08, 2009 10:17 am
ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen. ik zou den eddy ook wel eens op een hard circuitwater willen zien vissen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 08, 2009 10:20 am
en wesley hoe bevald de film zonder eiren u wand heb u der nog niks horen over zeggen
grtz
jakke
Gast Gast
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 08, 2009 10:25 am
Tino schreef:
Komaan Eddy zal inderdaad wel een goede visser zijn maar heb de film gezien bij iemand en vond het er ferm over!!!! op bepaald moment zegt hij zelf dat ze zeggen dat zijn zoon BETER zal worden dan hij maar dat zal niet gebeuren denk ik zegt hij dan??? Komaan??? grootheidswaanzin?? En sorry merendeel van zijn grootste vissen zijn allen op priveestekje gevangen wat ik helemaal niet moeilijk vind dan!! Zou hem graag eens zien vissen op een hard circuitwater met vrije stekken en eens kijken of hij dan nog zo hoog van de toren blaast!! En altijd die zelfde zever over die bollen zonder eieren!!! Ik persoonlijk zou er zelf niet mee willen vissen want er zit gewoon geen zak in die bollen! Bij ons in de streek noemen ze ze rubberbollen zonder inhoud!!! Iedereen zijn mening natuurlijk he en ja ik respecteer Eddy de zijne ook maar je moet ze toch in een speciale contex plaatsen!
Amen
david deman
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 08, 2009 11:13 am
Tino schreef:
Eddy vist toch meestal op Kanaal ?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 08, 2009 12:52 pm
Tino schreef:
op bepaald moment zegt hij zelf dat ze zeggen dat zijn zoon BETER zal worden dan hij maar dat zal niet gebeuren denk ik zegt hij dan??? Komaan??? grootheidswaanzin??
Had ik het nie gedacht... Ik heb de film zelfs nog nie gezien en ik wist al dat dit soort dingen gezegd gingen worden (zie een van mijn vorige posts). Man man man...
"...ach den Eddy is ne specialen, ge moet hem wa kennen..." zeggen ze dan. Nen blageur noemen ze da in ons contreien.
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: it's my life wo maa 11, 2009 7:32 pm
De beeldkwaliteit en de verfilming vind ik zeer goed gedaan, ik heb grotendeels genoten van die dvd maar met het volume na 5min om nul. zonder audio is die wel niet zo slecht vond ik persoonlijk
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: it's my life do maa 12, 2009 6:28 pm
Ik voel het al aankomen...
De kans is dus vrij groot dat ik rap bij Luc Roman zal zitten morgenavond (eentje voor Zelzaatse insiders)...
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: it's my life do maa 12, 2009 6:33 pm
Robby Malfliet schreef:
De kans is dus vrij groot dat ik rap bij Luc Roman zal zitten morgenavond (eentje voor Zelzaatse insiders)...
ik ben van zelzate maar ik snap hem niet lolol, waarschijnlijk niet inside genoeg haha
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: it's my life do maa 12, 2009 7:13 pm
Smirny schreef:
Robby Malfliet schreef:
ik ben van zelzate maar ik snap hem niet lolol, waarschijnlijk niet inside genoeg haha
Gij zijt van Assenede... Das nie ver af, maar helemaal nie 't zelfde.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: it's my life do maa 12, 2009 8:20 pm
geboren en getogen zelzatenaar copain, assenede ligt op ne km van zelzate..., kwoon nog maar pas in assenede...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: it's my life do maa 12, 2009 8:56 pm
Ha zo... Da kan ik nie rieken hé. Ga te werk op uw profiel.
Igor Van Waesberghe
Onderwerp: Re: it's my life do maa 12, 2009 8:58 pm
ik woon in assenede dus staat er assenede, kmoet er toch geen kaart bij steken eh lol
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: it's my life do maa 12, 2009 9:17 pm
Onderwerp: Re: it's my life zo maa 15, 2009 7:51 am
Vrijdag bij De Zelzaatse Karpervrienden dus naar "It's my life" (hij mag het hebben) gekeken.
Prachtig gefilmd, da moet ik toegeven. En de persoon die de film in het Engels aan elkaar praat (als Eddy ies zwijgt) was ook heel goe vind ik. Zo'n beetje National Geographic-achtig getint. Maar die hoofdrolspeler hé... Da beeld waar hij zo American-Beauty gewijs in zijnen blote tussen vuurrode boilies ligt... man man man, alleman in 't zaalke bijna in tranen! Allé hoe komt ge daar nu op??? Kortom, ik was wel blij dat onzen beamer nog ruim voor 't einde van de film overhit geraakte. Voor mij was 't uurke dat ik gezien heb al ruim voldoende eigelijk.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op zo maa 15, 2009 7:56 am; in totaal 2 keer bewerkt