Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: triggerbaits zo feb 07, 2010 10:50 pm
Voor degene die interresse hebben Check eens de website uit van deze nieuwe firma die mij en enkele anderen zoals Piet Vogel,Jaap de bliek, frederic heuker hebben kunnen overtuigen van hun prachtige freezers en aasgamma www.triggerbaits.nl en indien vragen stel ze gerust! De produkten zijn top en binnenkort hoor je er wel meer over en wordt de site geupdated! grtz Tino
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 9:11 am
ohhh Tino weg bij .....
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: trigger ma feb 08, 2010 10:08 am
er word blijkbaar weel veel verandert van aassponser in bollie land.bij de ws is er ook den eene en den andere weg(jaap,geert,nico,patrick,..)en nu bij speed carp ook (benny,tino fred,..)da is gelijk in de voetbal in de winter is de transfermarkt open.wie het meest geeft die pak ik
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 10:29 am
ja kijk ik was klaar voor een nieuwe uitdaging en het ziet er echt veelbelovend uit en topprodukten dus waarom niet! Een jonge firma waar je de komende tijd heel wat zal van horen Gtrz Tino
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 10:46 am
groot gelijk Tino, als je de kans krijgt moet ge die grijpen he!! veel succes ermee (maar daar twijfel ik ne aan) ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 11:18 am
ziet der zekers veel belovend uit moet ik zeggen
suc6 tino
grts
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 2:34 pm
veel succes tino met je nieuwe sponsor grtzzzzzzz
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 3:30 pm
Veel succes met je nieuwe uitdaging, je zit alvast in een mooi team.
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 4:37 pm
oei dit had ik niet verwacht, toch veel succes bij uw nieuwe aasfirma tino greets fastietje
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 5:53 pm
met zulke kanonnen aan boord gaan we van Trigger nog veel horen en ik ga ze wsl meer dan genoeg in actie zien dit jaar. Succes Tino
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 7:40 pm
Veel geluk met je sponsor Tino !
Stefan cc
Tino Musschoot
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 7:49 pm
thanks voor de reacties mannen,tof!
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 8:15 pm
Hey Tino, succes bij de nieuwe firma.
gr, Rico
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 8:23 pm
Als ge u kan verbeteren waarom niet , ge moet aan niemand u verantwoorden . Da is een eigen keuze en groot gelijk... Succes makker ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 8:24 pm
Veel succes Tino bij triggerbaits !
ps: gaat Renaat bij speedcarp blijven ?
Grtz waldo
Tino Musschoot
Onderwerp: Re: triggerbaits ma feb 08, 2010 8:31 pm
waldo schreef:
Grtz waldo
Ja renaat blijft bij speedcarp,hij heeft een nieuw huisje en madam en wil aan kindjes beginnen dus veel vrije tijd heeft hij niet maar hij zal zeker nog regelmatig vissen maar niet meer zo gedreven als vroeger gtrz tino
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: triggerbaits di feb 09, 2010 8:40 am
Guud luck& fun,Tino !! grtzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits di feb 09, 2010 9:12 am
Tino schreef:
waldo schreef:
Grtz waldo
Ja renaat blijft bij speedcarp,hij heeft een nieuw huisje en madam en wil aan kindjes beginnen dus veel vrije tijd heeft hij niet maar hij zal zeker nog regelmatig vissen maar niet meer zo gedreven als vroeger gtrz tino
tja das te begrijpen he, tleven is meer dan vissen alleen ...
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: triggerbaits di feb 09, 2010 2:07 pm
Blackwater schreef:
Tino schreef:
waldo schreef:
Grtz waldo
Das just,Tommy... en langs den anderen kant ook...sjans dawwen soms ons in onze 'hobby' kunnen 'wegvluchten'...in dees fucked up world/life soms... ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits di feb 09, 2010 2:34 pm
Den Belly schreef:
Blackwater schreef:
Tino schreef:
waldo schreef:
Grtz waldo
Das just,Tommy... en langs den anderen kant ook...sjans dawwen soms ons in onze 'hobby' kunnen 'wegvluchten'...in dees fucked up world/life soms... ...
Pascal ik zeg het nie graag, maar ge hebt 100% gelijk, als het maar vlug Maart is ....
jurgen lievens
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 47 Woonplaats : markegem Hobby’s : vissen Registration date : 07-01-09
Onderwerp: Re: triggerbaits wo feb 10, 2010 8:06 am
alé tino,
proficiat met uwe nieuwe sponsor. Vang ze maar dit zal wel geen probleem zijn zeker.
jurgen
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: triggerbaits wo feb 10, 2010 8:56 am
Tino succes met je nieuwe sponsor!!!!
Ronny Muylaert
Aantal berichten : 158 Leeftijd : 72 Woonplaats : Sint-Niklaas Hobby’s : Karpervissen-computer-multimedia Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: triggerbaits wo feb 10, 2010 6:01 pm
Yep ook van mij succes gewenst bij jullie nieuwe sponsor
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits do feb 11, 2010 6:36 am
a den tino veel slacht genot dit jaar e of het nu met a of b bollen is da blijft kloten gelijk , zolang ge er zelf maar plezier aan beleefd e. grt en tot ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: triggerbaits do feb 11, 2010 4:39 pm
Net even deze site bekeken en het ziet er wel zeer degelijk uit hoor.Alleen jammer ,maar dit is dan mijn persoonlijke mening dat er reklame moet gemaakt worden met vissen die op ander aas gevangen worden .Photoshop rules again.En dat heb ik al links en rechts gezien dit jaar.