Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

triggerbaits

Ga naar beneden 
+13
Davy Pissoort
Geert De Vooght
Ronny Muylaert
bart polyn
jurgen lievens
Beelens Pascal
Bart Debosschere
Stefan Dhondt
peter himschoot
Steven Dekeyzer
de pauw david
verlinden michel
Tino Musschoot
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Geert De Vooght

Geert De Vooght

Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 50
Hobby’s : vissen
Registration date : 21-10-09

triggerbaits - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 7:40 pm

Catteeuw Geert schreef:
Net even deze site bekeken en het ziet er wel zeer degelijk uit hoor.Alleen jammer ,maar dit is dan mijn persoonlijke mening dat er reklame moet gemaakt worden met vissen die op ander aas gevangen worden .Photoshop rules again.En dat heb ik al links en rechts gezien dit jaar. Embarassed

zo zie je maar dat je heel die commercie moet relativeren hé, en de nieuwe klanten maar denken dat die vis met dat bolleke gevangen is jocolor
Als je een beetje nadenkt ruikt dit toch naar bedrog, mijn gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davy Pissoort

Davy Pissoort

Man Aantal berichten : 35
Leeftijd : 46
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 10-06-08

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 8:46 pm

Tino, in ieder geval succes bij je nieuwe sponsor.

Ik ben het echter eens met de twee Geerten. Waarom op die site vissen zetten die je duidelijk met aas van een andere firma hebt gevangen?
Frederic Heuker

Frederic Heuker

Man Aantal berichten : 52
Leeftijd : 39
Hobby’s : uitgaan en vissen
Registration date : 13-05-09

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 9:14 pm

Hey mannen,

jullie opmerking is meer dan terecht maar om van bedrog te spreken vind ik persoonlijk een beetje te kort door de bocht. Het lijkt mij logisch dat de vissen in ons fotoalbum allemaal gevangen zijn op verschillend aas, maar je mag het nog niet zien als reclame voor Trigger Baits, maar eerder als reclame voor onszelf. De beste manier om onszelf voor te stellen (promoten) is toch door foto's van onze mooiste vissen te gebruiken die we de afgelopen jaren hebben weten vangen?! En dit werd ons gevraagd, is niet onze eigen keuze! Kvind het maar normaal dat als er nieuwe fieldtesters worden voorgesteld, de mensen graag weten wie je bent. En dat het voor sommige gevoelig ligt dat we deze foto's gebruiken kan ik begrijpen, maar om dit als bedrog tov onze vorige aasfirma's te zien vind ik niet correct. Niemand is heilig.

Grtz Fred
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 9:32 pm

Ja je hebt inderdaad gelijk geert maar ik heb oude foto's bovengehaald want we moeten ons nu natuurlijk wel kunnen voorstellen en met een pasfoto komt dat niet zo goed over begrijp je? Is maar logisch dat ze enkele pics willen vr de site.
http://www.triggerbaits.nl
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 9:35 pm

Hier is helemaal geen sprake van bedrog zene, da's veel te ver gezocht.
Zo zitten mensen als o.a. Jaap en Tino niet in mekaar zene, zeker weten.

Maar ik begrijp de opmerkingen ergens wel.
't Komt wa raar over hé, al die foto's op een site van een merk van bollen waarmee ge nog moet beginnen vissen.
De beste oplossing zou geweest zijn dat elk nieuw teamlid zou worden voorgesteld met 1 foto. Da mag gerust ene zijn van ne vis gevangen op een ander aas. Een pasfotoke zou belachelijk zijn hé.
En vanaf dat de eerste resultaten op het nieuwe aas beginnen te komen, dan pas beginnen met een album van vissen op dat aas gevangen.

Ik maak er zeker geen spel van.
De site zit goed ineen! Grote namen in het team, en ongetwijfeld goed aas als ze die namen kunnen hebben overtuigen om hun produkten te gebruiken!
Tino Musschoot

Tino Musschoot

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 9:44 pm

Robby Malfliet schreef:
Hier is helemaal geen sprake van bedrog zene, da's veel te ver gezocht.
Zo zitten mensen als o.a. Jaap en Tino niet in mekaar zene, zeker weten.

Maar ik begrijp de opmerkingen ergens wel.
't Komt wa raar over hé, al die foto's op een site van een merk van bollen waarmee ge nog moet beginnen vissen.
De beste oplossing zou geweest zijn dat elk nieuw teamlid zou worden voorgesteld met 1 foto. Da mag gerust ene zijn van ne vis gevangen op een ander aas. Een pasfotoke zou belachelijk zijn hé.
En vanaf dat de eerste resultaten op het nieuwe aas beginnen te komen, dan pas beginnen met een album van vissen op dat aas gevangen.

Ik maak er zeker geen spel van.
De site zit goed ineen! Grote namen in het team, en ongetwijfeld goed aas als ze die namen kunnen hebben overtuigen om hun produkten te gebruiken!

Inderdaad robby maar ik zal wel vragen als er nieuwe foto's arriveren om de oude te verwijderen,het staat er nu op dus sorry mensen! En wonderaas bestaat niet maar het enthousiasme en de produkten die ze hebben zijn spot on!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 9:50 pm

Tis altijd de man die het moet doen hé Tino. Wink
Sponsoring is mooi meegenomen, en geeft extra mogelijkheden natuurlijk.

Ik ben er zeker van dat ge met even grote regelmatigheid als vroeger uw viskes wel op de kant zult trekken, ook al is het nu met de hulp van een andere firma. cheers
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 10:07 pm

Bedrog is een groot woord en heb ik zeker niet gezegd.Eigenlijk sta ik ook niet in een goeie positie om hierover te discussieren daar ik zelf net de buitenwacht heb gekregen bij Watersportcentrale.En hier zou wel eens het woord jaloers kunnen aan te pas komen maar zijt maar zeker ,dit is niet het geval .Ik bekijk het positief .Wat ik in 7 jaar bij WS gekregen heb krijgt een mens bij een doorsnee aasfirma nog niet in 30 jaar.En dat pakt niemand mij nog af .Het geen Robby zegt vind ik nog het beste en jullie zijn allemaal klasbakken dat er binnen no time toch een reeks dikke vissen in het fotoboek zullen staan gevangen met triggerbaits ballen.Maar als ik dan lees dat dit niet jullie eigen keuze is denk ik amai ,nog maar begonnen en je moet al in de pas lopen.En dat is nu net waar ze bij mij zeker niet mee moeten afkomen .In ieder geval succes gewenst met het geen jullie gaan krijgen en ik meen dat .Maar wie mij kent weet dat ik mijn tong op het hart heb en ondanks we al eens een discussietje gehad hebben is dat eigenlijk nooit kwaad bedoeld. Wink
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 11, 2010 10:15 pm

Och Geert, gij zult rap genoeg een dak boven uw hoofd hebben! Wink

Wij hebben nog 1 plaatske vrij in team Belgie, maar ik vrees ervoor dat ge qua hoeveelheid zou krijgen wat gij op een jaar nodig hebt... Laughing
Al mag ik helemaal nie klagen!
Frederic Heuker

Frederic Heuker

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 13, 2010 9:10 pm

Catteeuw Geert schreef:
Bedrog is een groot woord en heb ik zeker niet gezegd.Eigenlijk sta ik ook niet in een goeie positie om hierover te discussieren daar ik zelf net de buitenwacht heb gekregen bij Watersportcentrale.En hier zou wel eens het woord jaloers kunnen aan te pas komen maar zijt maar zeker ,dit is niet het geval .Ik bekijk het positief .Wat ik in 7 jaar bij WS gekregen heb krijgt een mens bij een doorsnee aasfirma nog niet in 30 jaar.En dat pakt niemand mij nog af .Het geen Robby zegt vind ik nog het beste en jullie zijn allemaal klasbakken dat er binnen no time toch een reeks dikke vissen in het fotoboek zullen staan gevangen met triggerbaits ballen.Maar als ik dan lees dat dit niet jullie eigen keuze is denk ik amai ,nog maar begonnen en je moet al in de pas lopen.En dat is nu net waar ze bij mij zeker niet mee moeten afkomen .In ieder geval succes gewenst met het geen jullie gaan krijgen en ik meen dat .Maar wie mij kent weet dat ik mijn tong op het hart heb en ondanks we al eens een discussietje gehad hebben is dat eigenlijk nooit kwaad bedoeld. Wink

Ha maatje,

wat ge daar zegt van in de pas lopen, ge moet dat nu ook niet overdrijven ze Very Happy Dat zal nog wel aangepast worden hoor op de site na overleg met Rob. Hij is daarin echt een heel gemakkelijke en flexibele gast die luistert naar zijn team en zelf heel enthousiast en doordacht met zijn nieuwe firma bezig is. Echt chapeau wat die jongen op zo jonge leeftijd allemaal al verwezenlijkt heeft. Ik sta echt volledig achter mijn keuze en heb er een heel goed gevoel bij.
En nog even een opmerking. Jij moest vorig jaar toch ook stukjes schrijven voor op de site van WS, Pansar wou ook iedereen in de pas doen lopen é. Ge ziet wat ervan gekomen is!

Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 13, 2010 9:48 pm

Ik sta echt volledig achter mijn keuze en heb er een heel goed gevoel bij.

Grtz[/quote]
Tja ,ge zegt dat nu al VIER jaar na elkaar,ge geloofd het toch zelf nog. geek Wink
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 13, 2010 9:53 pm

Woooooops.... Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 1:30 am

cheers zo is dat, ik kijk nu ook al jaren tegen het zelfde gedoe aan, en ik gun iedereen zijn ding,en dat is nu juist de fout die ik maakt..het is nooit van beide kanten Mad

Er zijn zat firma's die ik of moet ik zeggen wij hebben aangesproken en uiteindelijk maar hebben laten gaan zodat we het gezeik rond om maar hebben bespaard.

Er zijn nu al X verschillende firma's die foto's van ons gebruiken en met de fotoshop alles hebben bewerkt...persoonlijk word ik daar kotsbeu van...zeker als men al jaren loop te zeiken tegen mij persoonlijk over kleine dingen.

Dat men zijn eigen profiel wilt plaatsen voor een plekje in een team...tot zover, maar het bewerken van een foto is toch geen beste keuze....zet gewoon de originele erop,dan pas heb je een profiel.

Rico
Frederic Heuker

Frederic Heuker

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 1:34 am

Geertje Geertje Geertje Cool Gij houdt u ook nooit in é, had zo'n reactie vroeg of laat wel verwacht... Maar van u kan ik da appreciëren. Kijk, eerlijk gezegd kan het mij geen bal schelen wat de rest daarover denkt. Als gij op een ander werk meer kunt verdienen gaat ge het ook nie laten. Hoe het allemaal gelopen is de voorbije jaren is een teken dat het zo moet zijn. En verder ga ik daar nie veel woorden aan vuil maken.

Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: real life   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 1:52 am

Wat ik me soms afvraag als ik dit allemaal lees is wat doen jullie in real life welke jobs hebben die gesponserde mannen toch allemaal, waar haal je de tijd? Hoe lukt dat met een gezin enz...

Ik ben al blij als een kind met enkele (mooie) vissen per jaar en een nieuw PB maar de karperindustrie de laatste tijd is echt mind blowing aan het worden het is wel nog steeds een hobby niet?
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 12:55 pm

Rico schreef:
"Er zijn zat firma's die ik of moet ik zeggen wij hebben aangesproken en uiteindelijk maar hebben laten gaan zodat we het gezeik rond om maar hebben bespaard".

Als ge dan ook bekijkt dat sommige aasfirmas hun "fieldtesters" , een 50kg mix geven & de rest moet worden bijgekocht aan inkoopprijs of aan een goedkoper tarief...
Dan heb ik mijn bedenkingen bij zulks sponsering ... scratch .
Wie sponserd wie dan ??????????????.
Laten we dan nog zwijgen over contracten die moeten worden getekend , zonder te zwijgen over de verplichtingen die je worden opgelegd.
Voor mij blijft het nog altijd een hobby, wordt het mij gevraagd .... graag maar dan met duidelijke afspraken & geen verplichtingen.
Met duidelijke afspraken , en zonder gezeik..... Wink .
Greetz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 1:44 pm

Bart B schreef:
Wat ik me soms afvraag als ik dit allemaal lees is wat doen jullie in real life welke jobs hebben die gesponserde mannen toch allemaal, waar haal je de tijd? Hoe lukt dat met een gezin enz...

Ik ben al blij als een kind met enkele (mooie) vissen per jaar en een nieuw PB maar de karperindustrie de laatste tijd is echt mind blowing aan het worden het is wel nog steeds een hobby niet?

is een kwestie van wat ge er voor wil doen he, tijd is relaief he!!
den eene gaat altijd vissen (elke vrije moment) en den andere vist maar gaat ook nog golven, tenisen en met het gezien op pad.
live is keuzes maken, en iedereen doet dat voor zichzelf en doet dingen die hij graag doet
zoals wij allemaal graag vissen maar den eene persoon is al meer gedreven dan een ander (en respect daarvoor!!)

ik kom ook net terug van het water ze!
en binnen kort ben ik enkele weken weg (ben nu toch geschorst) ...
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 6:00 pm

Zeer goede animatie dergelijke discussies. Rolling Eyes

Den tijd dat reeksen grote vissen op de websites een grote invloed hadden op de keuze van de klant, zal nu toch wel wat voorbij zijn zeker. Als dat dan een petje is van die of die firma, wie kan het nog schelen. Het vbk forty news bulkt zo uit van de vissen dat het zijn charme toch ook verloren heeft.

De personen die een firma vertegenwoordigen, hun houding, klantvriendelijkheid van de firma, versheid/kwaliteit van de producten... zorgen voor veel meer beïnvloeding dan alle man-vis foto's samen. Die firma's komen er zo ook bovenuit.

Chapeau voor de mannen die een sponsoring hebben, een teken dat ze er heel veel voor opbrengen en het verdienen. Als je dan alle kritiek, verwachtingen, beurzen, voordrachten er ook moet bijnemen; sterk als je dan nog de rust en genieten van onze hobby kan vinden in je visserij.

Als we maar onthouden dat er veel meer is in het leven...

Waar ging deze topic ook weer over?? Juist, de lancering van een nieuwe firma, heel veel succes hierbij.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 6:05 pm

en toch zijn er firmas, die er enorm veel belang aan hechten (aan die man vis pics)
wat ik persoolijk minder belangrijk vind dan een goed team die op beurzen super werk verichten!!
op gebiet van met klanten praten (en niet over wat ze hebben gevangen) maar over de producten zelf ...
Frederic Heuker

Frederic Heuker

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 8:54 pm

Bart B schreef:

Hey Bart,

ik persoonlijk werk in een drieploegensysteem, dus de nacht, de laten en de vroegen. Ik vis het meest in het weekend en dan is in ploegen werken zeker niet altijd even gemakkelijk. Op druk beviste circuitwateren heb je vanaf vrijdag meestal geen plaats meer of zijn de beste stekken bezet! En als je een paar weken per jaar naar Frankrijk gaat dan schiet er niet veel verlof meer over! Eén week op drie ben ik vrijdags vroeg aan het water maar die andere twee weken moet ik de vrijdag altijd werken. Ik compenseer dit door in de week geregeld nachtjes te vissen als ik de laten heb, of door te vissen na mijn nachtshift. Als je in de week kan vissen is dat altijd beter dan in het weekend. Velen geven dan ook hun job in de week op om speciaal in het weekend te gaan werken maar dat heb ik er niet voor over. Ik hou er nog altijd een sociaal leven op na, zeker in deze periode zet ik graag eens een stapke en daarom zijn mijn weekends heilig. Ook als je een vriendin hebt en je moet in het weekend werken zou dat niet gaan. Voorlopig heb ik er geen dus eenmaal het seizoen op gang komt zit ik praktisch alle weekends aan het water. Gemiddeld toch 3 nachten per week. In de zomer vis ik wat minder. Ik vis toch wel zo'n 100 nachten per jaar denk ik.

En of ik nu gesponsord word ofniet, ik blijf wie ik ben, een doodgewone visser zoals al de rest. Ik vis nog steeds voor mezelf, omdat ik het graag doe en NIET omdat ik dikke vissen MOET vangen. Nee puur voor m'n plezier, de beleving, het avontuur, de voldoening na alle tijd die je erin steekt... Zo'n dingen zijn voor mij veel belangrijker dan die gewichtenrace. Kans maken op een dikke vis is voor mij al meer dan voldoende. Ik zal nooit over lijken gaan om een dikke vis te vangen. Ik heb respect voor iedereen en gun alleman evenveel vis! Het blijft nog altijd onze hobby, het is geen competitie!!

En Antonie, ik wil je bedanken voor je mening. Jij hebt altijd een nuchtere kijk op de zaken! Ik sta volledig achter wat je zegt! Je slaat de nagel op de kop.

Groetjes en tot aan de waterkant!

Fredje
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 14, 2010 10:32 pm

Had toch ook zoiets van...is dit geen lancering van een nieuwe aas-firma...?

Denk dat we als forum vrij ruimdenkend zijn, en de mensen ook een kans geven om een mening te geven. Reclame geven was vooral de bedoeling niet, maar als site groeien we, en geven we ook daarin een kans.

Elk is vrij om even wat nuchtere reclame te geven, reacties zijn te verwachten natuurlijk...maar wees eens wat zaliger mensen!

Dit is geen discussie waardig, toch zeker niet omtrent wie of wat of waarom men gesponsord is!

Ik dacht dat we ooit eens een dergelijke topic gestart waren? Wil je verder nodeloos discussiëren...zoek dan even via de search-button!

Met dank...

Grtzzzzzzzzzzz
Tino Musschoot

Tino Musschoot

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimema feb 15, 2010 11:46 am

Zors schreef:
Had toch ook zoiets van...is dit geen lancering van een nieuwe aas-firma...?

Denk dat we als forum vrij ruimdenkend zijn, en de mensen ook een kans geven om een mening te geven. Reclame geven was vooral de bedoeling niet, maar als site groeien we, en geven we ook daarin een kans.

Elk is vrij om even wat nuchtere reclame te geven, reacties zijn te verwachten natuurlijk...maar wees eens wat zaliger mensen!

Dit is geen discussie waardig, toch zeker niet omtrent wie of wat of waarom men gesponsord is!

Ik dacht dat we ooit eens een dergelijke topic gestart waren? Wil je verder nodeloos discussiëren...zoek dan even via de search-button!

Met dank...

Grtzzzzzzzzzzz

Inderdaad,please back on topic en indien vragen stel ze gerust grtz tino Wink
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimema feb 15, 2010 11:59 am

Amen!

Wel, als ik er niet over gezien heb, zie ik geen prijzen op de site. Dus kan je een richtprijs geven voor de producten ? En kan ik die via jou verkrijgen ?

thanks
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 03, 2011 6:04 pm

Tino&vrouwken: thanx veu de nice ontvangst& by the way......
....tgerief is very guuuuud,zelle!!...... cheers ...feedback volgt....
grtzzzzzzzzz
http://www.multicatch
Tino Musschoot

Tino Musschoot

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 04, 2011 5:12 pm

Is graag gedaan Belly,was gezellig Wink ...succes makker cheers
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: triggerbaits   triggerbaits - Pagina 2 Icon_minitime

triggerbaits
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Triggerbaits freezers af te halen in Belgie!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: