Heb je het over de kwaliteit van het aas dan zijn er hier wel kerels genoeg die ervaring hebben met beiden. Zelf heb ik tot op heden altijd met freezers gevist. Meer en meer hoor ik vissers die het volste vertrouwen hebben in shelf life-aas al blijf ik er persoonlijk wat schrik van hebben, hoe verser hoe beter he. De gebruikte soort preserver en hoeveelheid per firma kan ook serieus verschillen. Voor de rest zijn de shelf lifes over het algemeen wat duurder. Een keuze die je zelf moet maken adhv je visserij en de beschikbare plaats in je diepvries Grtz
Zijn er hier op het forum die enkel met shelf lifes vissen, behalve Dutchdennis die er een voorstander van is weet ik niemand?
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies zo okt 03, 2010 7:10 am
Kheb indeweek nog goei reacties gehoord over de self-life bollen van boilliefrost. Moet ect goei materiaal zijn.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies zo okt 03, 2010 7:12 am
Ik heb een paar jaar geleden eens een gans jaar met shelf lifes van CC Moore gevist (Meteor en Live System), ik ik moet zeggen dat ik toen een héél goed jaar gedraaid heb! Maar bij een freezer bait hebt ge altijd wel de mogelijkheid om uw eigen touch te geven aan een boilie, en dat is wel een groot voordeel! Op voorwaarde dat ge ze zelf rolt of een roller hebt die daar voor open staat natuurlijk.
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies zo okt 03, 2010 9:33 am
Sorry had niet gezien dat deze topic al was besproken, alvast bedankt
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies do nov 04, 2010 4:16 pm
Heb de laatste 2j enkel maar met shelfs gevist en mag er zeker niet van klagen. Pas op..dat wil niet zeggen dat alle shelfs even goed uitgebalanceerd zijn.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies do nov 04, 2010 4:36 pm
Ik heb vorige week de eerste keer in vrij lange tijd terug met shelf lifes gevist. De Atlantic Heat bollen van Baitworks (waar ik nu voor vis). En de eerste resultaten waren veelbelovend! Tijdens een koud, nat en winderig weekend had ik toch 4 mooie schubs van allemaal 10kg+, terwijl er voor de rest weinig gevangen werd op het water (op 1 man na, de Zors, die had er 7).
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies do nov 04, 2010 5:35 pm
Rara met wat ik aan het vissen was...
Grtzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies do nov 04, 2010 5:40 pm
Iets héééél gelijkaardigs aan mijn bollen denk ik...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies do nov 04, 2010 5:44 pm
CC-Moore ballen die ik gewonnen had met de foto-competitie. De N-Gage XP. Vond het zonde die geen eerlijke kans te geven...
Grtzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies do nov 04, 2010 5:48 pm
Aha, shelf lifes dus ook!
Da will zeggen dat wij met ons tweetjes samen met onze shelf lifes de helft van het aantal vissen gevangen hebben dat weekend. Er zijn er toen 22 gevangen op 12 man.
En ik heb dan nog gewacht tot zaterdagavond om te beginnen vissen!
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Freezers of Shelf Life Boillies do nov 04, 2010 5:59 pm
En ik ook... Wat had dat niet gegeven als we al van donderdag bollen aan de hair hadden gehangen...?