Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Nieuwe freezers speedcarp di dec 09, 2008 11:08 am
Gelieve eens naar onze vernieuwde website te kijken waar je een aantal nieuwe freezers zal aantreffen die we voor het nieuwe sezoen gelanceerd hebben en die we het afgelopen jaar grondig getest en bijgestuurd hebben!Al onze freezers bevatten zowel vloeibare als in poedervorm toevoegingen wat ze subliem doen ruiken en een geweldige smaak geven!De prijzen staan ook op de website en zijn heel scherp want we werken uitsluitend met heel verse ingredienten want kwaliteit staat voorop! Heeft u nog vragen stel ze gerust http://www.speedcarp.be/ grtz Tino
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers speedcarp di dec 09, 2008 5:50 pm
ik heb met de fcb mix gevist vandejaar en kheb er geen klagen over. 2 toppers op gevangen. ikk dacht mss eens de squit-kaviaar te proberen voor 2009. bij de fcb mix had ik look en black-pepper gebruikt.was niet slecht. wat raad jij aan om bij de squit-kaviaar te gebruiken?of moet er niets meer bij? groeten.
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers speedcarp di dec 09, 2008 7:48 pm
denswa schreef:
ik heb met de fcb mix gevist vandejaar en kheb er geen klagen over. 2 toppers op gevangen. ikk dacht mss eens de squit-kaviaar te proberen voor 2009. bij de fcb mix had ik look en black-pepper gebruikt.was niet slecht. wat raad jij aan om bij de squit-kaviaar te gebruiken?of moet er niets meer bij? groeten.
Ik heb dit jaar heel veel die squids gebruikt en dit altijd met monster crab en mocht ik één bol voor de rest van mijn leven moeten gebruiken zou het deze zijn,een topper van jewelste!