Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp wo nov 25, 2009 7:20 pm
Op de Vbk meeting kan je kennis maken met onze 2 nieuwe freezers: Top secret en banana exotic alsook onze nieuwe fluo pop ups! De top secret is uniek in zijn soort en zit vol van natuurlijke attractoren en suikers en tijdens testfase werden er ongelooflijk resultaten mee geboekt!Door enkele verschillende unieke ingredienten samen te voegen bekomen we een aktief aas!Wat ook nieuw en revolutionair is zijn de active gels die verkrijgbaar zijn van al onze freezers! check them out grtz tino
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 4:15 pm
Zijn het geflavourde popups of neutrale ?
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 4:36 pm
In een andere topic heeft Tino gezegd dat er ook een potje neutrale pop-ups verkrijgbaar zal zijn waarin verschillende kleuren pop-ups zitten.
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 4:49 pm
Zijn er van de freezers ook popups te verkrijgen, vb: fish tropical ice, squid caviar,...? Dus geen fluos. Ik vermoed van niet maar toch de vraag want weinig leveranciers doen dit en vindt dat persoonlijk jammer. Grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 5:06 pm
Waarom maakt ge ze nie zelf Antonie?
Koopt gewoon een kiloke van de boiliemix die ge wilt en doe er wat extra ei-albumine bij. Dan een deegske van 1 eitje maken en met kurken balletjes de pop-ups naar uw eigen goesting rollen. Zo deed ik het vroeger ook altijd.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op do nov 26, 2009 6:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 5:11 pm
zelf maken kan ook altijd natuurlijk robby,ik gebruik dan meestal neutrale pop up mix gemengd met de mix waar ik mee vis.na wat oefenen kan je hier zowel pop ups als uitgebalanceert aas mee maken groetjes marco ccmoore team benelux
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 5:13 pm
Ik gebruik gewoon kleinere of grotere kurken balletjes om met het drijfvermogen te varieeren.
Zo blijft de pop-up qua samenstelling 100% hetzelfde als de voerboilies, en kunt ge evengoe met een uitgebalanceerde boilie vissen.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op do nov 26, 2009 5:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 5:40 pm
Robby Malfliet schreef:
Waarom maakt ge ze nie zelf Antonie?
Koopt gewoon een kiloke van de boiliemix die ge wilt en doe er wat extra ei-albumine bij. Dan een deegske van 1 eitje maken en met kurken balletjes de pop-ups naar uw eigen goesting rollen. Zo deed ik het vroeger ook altijd.
En er zijn toch wel al wa firma's die cork ball pop-ups verkopen hé.
Daar heb je volledig gelijk in en zal ik ook blijven doen, bedankt. Anderzijds wou ik aangeven dat weinig tot geen van de "Belgische"aasfirma's die popups aanbieden. Aan fluos geen gebrek maar over het algemeen is men vertrouwen veel groter in een gewone popup zoals men bollen op de stek. Grtz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 5:46 pm
Geen idee over het gamma van de Belgische aasfirma's Antonie. Ik kan alleen maar oordelen over wat ik vroeger gebruikte en wat ik nu gebruik. En da was/is altijd materiaal afkomstig van over Het Kanaal.
Maar als het waar is dat ze da nie in hun gamma hebben dan is da wel ne goeien tip voor de firma's in kwestie.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 7:25 pm
marco schreef:
zelf maken kan ook altijd natuurlijk robby,ik gebruik dan meestal neutrale pop up mix gemengd met de mix waar ik mee vis.na wat oefenen kan je hier zowel pop ups als uitgebalanceert aas mee maken groetjes marco ccmoore team benelux
ja en daar kan je weg mee he marco greets fastietje
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp do nov 26, 2009 7:37 pm
antonie schreef:
Zijn er van de freezers ook popups te verkrijgen, vb: fish tropical ice, squid caviar,...? Dus geen fluos. Ik vermoed van niet maar toch de vraag want weinig leveranciers doen dit en vindt dat persoonlijk jammer. Grtz
Er zullen verschillende flavours zijn alsook van al onze freezers maar dan wel fluo's ook.. We dachten dat daar weinig vraag naar ging zijn dus bedankt allen voor de tip,iets om voorop te stellen bij de volgende nieuwe produkten! Trouwens kom eens een kijkje nemen naar onze nieuwe revolutionaire active gels die we zullen voorstellen op het vbk,echt een speciaal goedje en zoals de naam doet vermoeden word het aktief met gelijk wat voor voer het in aanmerking komt,bangelijk goed voor in de partikels en tijdens de laatste 4sessies heb ik er op oase toch direct 3 gevangen met een 15.3 en 18.5kg bij dus laten we zeggen dat ik er erg enthousiast over ben! check it out! Wie vragen heeft stel ze gerust mvg tino
Santa Cruz schreef:
Zijn het geflavourde popups of neutrale ?
De neutrale zullen alle kleuren bij elkaar zitten zodat je deze kan flavouren nr keuze en kan kiezen welk kleur je gebruikt grtz tino
Laatst aangepast door Zors op vr nov 27, 2009 4:06 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Samengevoegd...)
Antonie De Naeghel
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp vr nov 27, 2009 12:36 pm
Bedankt voor de info, zal es passeren aan de stand de 12de.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Nieuwe freezers en fluo pop ups speedcarp