Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Boillies hard+pop-up?

Ga naar beneden 
+2
Jeffrey Benoot
Beelens Pascal
6 plaatsers
AuteurBericht
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimevr jun 05, 2009 1:18 pm

Hallo de Salooners........ Very Happy
nu,a paar vraagskes... Suspect
in augustus ga ik na een meer in sud de france,en daar is vooral geweten dat het daar krioelt van dwergmeerval en kreeftjes,en zodus hebben ze me de raad gegeven(een local visser daar) om de boillies keihard te maken...nu,hebbek als test awa bollekes een maand lang in ne droogzak gedaan,en indeed die zijn van beton affraid ..maar,wa ik me afvraag, vers zijn deze zeker nie meer,zijn die nog goed?kanda 'kwaad' of is het nog anders beter te doen? scratch alsook,wa ik zou doen,is ne dag of 3/4ervoor nog isj awa soaken,kwestie van toch weer awa atractief te maken,goe idee/..or not scratch ...
nu,kben gewoon van met pop-ups te visken,snowman of enkel...en uk,ik ga mijn haakaas in zoiets 'wikkelen' of dergelijke,kanner nie op hoe da noemt,da is bestendig tegen dwerg/kreeftekes...kan iemand awa raad/tips geven wa en hoe te gebruiken,please?en uk,als ge nu pop-up vist,kan dat daar ook voor gebruikt worden? of gaat da niet en zinkt de pop-up scratch
alé,weer nen hoop vraagskes,...
thanx very much...
heavy metal all the way Twisted Evil Very Happy
grtzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot


Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 50
Woonplaats : Kortemark
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimevr jun 05, 2009 3:01 pm

Ik zou toch enkel mijn haakballen keihard laten worden hoor, of gebruik idd zo'n kousje die je er rond kan "stomen". Werkt echt prima tegen die dwerg-kut-vissen, en in feite hoeven de boilies dan niet zo hard te zijn ook, wat dan het uitlekken van lok/smaak-stoffen ten goed komt hé...

Ik stoomde die kousjes rond de boilie, en liet ze dan nog eens "trekken" in een dip, er bleef zo wat extra dip achter de mantel zitten.

Boillies hard+pop-up? Nieuweafbeeldingen325sm

Grtzzzzzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimevr jun 05, 2009 5:55 pm

Zors schreef:
Ik zou toch enkel mijn haakballen keihard laten worden hoor, of gebruik idd zo'n kousje die je er rond kan "stomen". Werkt echt prima tegen die dwerg-kut-vissen, en in feite hoeven de boilies dan niet zo hard te zijn ook, wat dan het uitlekken van lok/smaak-stoffen ten goed komt hé...

Ik stoomde die kousjes rond de boilie, en liet ze dan nog eens "trekken" in een dip, er bleef zo wat extra dip achter de mantel zitten.

Boillies hard+pop-up? Nieuweafbeeldingen325sm

Grtzzzzzzzzzzzz
aha,da is al goeien info!! Wink
dus Zors,als ik het goe begrijp,mag je haakaas 'gewoon' zijn,dus nie keihard(is indeed wel beter om dan u stoffen uit te laten lekken) en dan in zo een kouskes stomen,en dan kan je ze nog eens laten trekken in een dip...hola,wree goe cheers ...maggek just nog weten,hoe noemt da ,of welk merk isda,die kouskes,Zors?...en,kanda rond pop-ups ook gedaan worden,denkt ge? scratch
muchos gracias,Zors!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
david deman

david deman


Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Woonplaats : Menen
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimevr jun 05, 2009 6:07 pm

De beste methode is zoals zors aangeeft om te werken met krimpkous tegen meerval die je kan shrinken rond je boilie.
Je zou ook kunnen vissen met plastic aas of met tijgernoten, want tijgernoten laten ze gerust.

Ashima heeft zo'n krimpkous in hun range :

Boillies hard+pop-up? Willytip2

Boillies hard+pop-up? Willytip1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.theboiliefactory.be
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimevr jun 05, 2009 6:25 pm

cheers david en zors, nuttige info voor als je zo een water tegenkomt. thx
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimevr jun 05, 2009 7:27 pm

thanx,David! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot


Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 50
Woonplaats : Kortemark
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimevr jun 05, 2009 8:12 pm

Of dat ook bij pop-ups kan gebruikt worden weet ik iet, zelf nog nooit geprobeerd eigenlijk, denk dat het bij een snowman-montage wel zal werken...

Ik gebruikte indertijd zo'n krimpkous van Starbaits, had een vrij dikke mantel, die van Ashima ziet er precies wat dunner uit, wat het gewicht van de mantel wel zal doen dalen...je kan daar mss wel uw voordeel uit halen hé... Wink

Grtzzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Guy Michiels

Guy Michiels


Man Aantal berichten : 199
Leeftijd : 43
Woonplaats : meerhout
Hobby’s : vissen, gitaar spelen
Registration date : 24-09-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimedi jun 09, 2009 2:06 pm

Je kunt ook de whiskey bol van nash meenemen.
Niet direct mijn favoriete bol maar katvis laat hem goed liggen.
Als je op een water zonder katvis vist wordt je er mss wel
uitgevist maar op een poezenrijk water blijven die
goed liggen. En je voerplek dus ook. Je kunt wel met die
kousjes enzo werken maar vind ik omslachtig. Al je andere
bollen zijn vogelvrij. En zelfs beton harde bollen laten ze niet gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot


Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 50
Woonplaats : Kortemark
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimedi jun 09, 2009 5:16 pm

Indien de witvis het toelaat, kun je ook wat particles op uw haak bijvoeren ook, als de kutvis alle vrije ballen opgevreten hebben, ligt er toch nog een extra hapje bij uw haakaas he. Al zijn het alleen wat tijgernootjes, zal ook al werken!

Grtzzzzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimewo jun 10, 2009 7:46 am

Zors schreef:
Indien de witvis het toelaat, kun je ook wat particles op uw haak bijvoeren ook, als de kutvis alle vrije ballen opgevreten hebben, ligt er toch nog een extra hapje bij uw haakaas he. Al zijn het alleen wat tijgernootjes, zal ook al werken!

Grtzzzzzzzzzzz
aha,da wist ik niet....particles(zoals mais en kemp?) eten die da niet?da is goe cheers .......en indeed,tijgers neem ik zowiezo mee,is veruit het enige dat men zeker van is....alé scratch behalve dan ook witvis en zeelten,heb a paar weken gelejen mogen ondervinden,was op een frans waterken,en had zo'n 10 zeelten (en een paar brasems)int totaal,dat mijn tijger/pop-uptijger gretig naar 'binnen'slokte...en da wist ik uk niet. No No .da die dat ook binnenslokten...david,die whiskybollen...kvrees as ze vers zijn,dak ze zelf binnslok lol! lol! zeker alst met jack is.... lol!
nogmaals,bedankt mannen 4 tips!!
grtzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimewo jun 10, 2009 7:53 am

oeps,little mistake...whiskey=piker lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Tim Lomans

Tim Lomans


Man Aantal berichten : 195
Leeftijd : 36
Woonplaats : Arnhem
Hobby’s : Karpervissen, drummen.
Registration date : 01-04-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimewo jun 10, 2009 5:30 pm

En misschien nep-boillies?

Gr Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.skv-karpertrips.nl
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitimedo jun 11, 2009 6:53 am

Slow the mans schreef:
En misschien nep-boillies?

Gr Tim

Yep indeed is uk eens te proberen!!,thnx!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Gesponsorde inhoud





Boillies hard+pop-up? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boillies hard+pop-up?   Boillies hard+pop-up? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boillies hard+pop-up?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freezers of Shelf Life Boillies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: