Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na

Ga naar beneden 
+11
christoph segers
Jeffrey Benoot
Tommy De Cleen
Bart Debosschere
wesley Staelens
Arnaud Castel
Igor Van Waesberghe
Tom Daelemans
david deman
Robby Malfliet
pascal waltenier
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18, 2011 6:50 pm

Tino schreef:
Man man man lang leve de forums nog maar eens.... iemand afkraken zonder waarschijnlijk de totale waarheid ooit te kennen??? Btw zelf al tientallen hengels laten restaureren bij hem en nooit problemen gehad! Was altijd top gedaan! Zeg niet dat het niet kan maar wat bereik je ermee het op een forum te zetten??? En sorry eens kijken of ze goed gedaan zijn koste je misschien 5minuten? Je gaat toch ook niet je wagen binnen steken voor te herlakken en hem niet eens bekijken??? Nee Aub hier uw geld zal het thuis wel eens bekijken??? Bij deze Tommy mag je ook mijn account verwijderen want ik krijg het vl... sch... van onbekrompen meningen die niks met de essentie van heel de zaak te maken hebben! Het wordt tijd om alle forums gedag te zeggen want wat bereik je ermee heden dage??? Geen moer dus alleen gezeik en gemelk die bijna niks met vissen te maken hebben! M.v.g. en mocht je mij tegen komen aan de waterkant kom gerust af voor een leuke babbel maar hier houdt het op..tijd voor een nieuw lid Wink

kben blij dat er is iemand iets zegt ...
want dit topic en de manier waarop is weer beneden alle pijl .... bedankt Tino en Fredje
ik heb tot nu toe toch ook nooit slechts gehoord van de winston (dus nu dit) mss is de mens aant woord laten (want ge hoord één klok luiden he ... en wat voor één, sorry ze) ...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18, 2011 7:12 pm

Mss ff reageren hier . Ik heb Pascal zijn stokken zelf gezien en dit is echt weerzinwekkend . Hij heeft niet gelogen over het resultaat .
Meneer Impens zou zulke kwaliteit nooit mogen afleveren . Is echt klodderwerk geweest sorry .
Weet ook dat Pascal Impens de kans heeft gegeven om ze te herdoen maar deze smeet de telefoon dicht . Is ook niet echt vriendelijk .
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18, 2011 8:13 pm

Inderdaad ,ik heb de hengels ook gezien .ik was niet van plan van ook te reageren maar zal het toch doen kwestie van tegen de wind in te pissen....

Wat als het jullie hengels moesten zijn en je krijgt geen gehoor .... Gaan jullie dan ook zeggen van het is ok , denk het niet toch

I
http://www.thecompleatebroangler.com
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 5:59 am

Ik zeg niet dat het niet kan he maar mocht je ze grondig bekeken hebben was dit niet nodig allemaal!
http://www.triggerbaits.nl
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 12:40 pm

Ik ben dit topic al vant begin met gefronste wenkbrauwen aan het volgen... Dat Pascal gelijk heeft over de kwaliteit, daar zal wss geen twijfel over bestaan!
Dat de man in kwestie aan het gehele verhaal geen oor had...dat zal mss ook wel waar zijn.

Ik heb het ook niet voor dergelijke topic's, sorry...iemand zwart maken op een forum, en die kan zichzelf niet verdedigen... Rolling Eyes En al heb je gelijk!

Nu, ik heb het de kans gegeven om de mensen te verwittigen, dergelijke praktijken zijn niet meer van deze tijd.
Ofwel gat dit topic de deftige tour op, en beleefd de meningen delen, of hier gaat een slot op, en meteen de vuilbak in!

Grtzz
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 3:35 pm

Zors schreef:
Ik ben dit topic al vant begin met gefronste wenkbrauwen aan het volgen... Dat Pascal gelijk heeft over de kwaliteit, daar zal wss geen twijfel over bestaan!
Dat de man in kwestie aan het gehele verhaal geen oor had...dat zal mss ook wel waar zijn.

Ik heb het ook niet voor dergelijke topic's, sorry...iemand zwart maken op een forum, en die kan zichzelf niet verdedigen... Rolling Eyes En al heb je gelijk!

Nu, ik heb het de kans gegeven om de mensen te verwittigen, dergelijke praktijken zijn niet meer van deze tijd.
Ofwel gat dit topic de deftige tour op, en beleefd de meningen delen, of hier gaat een slot op, en meteen de vuilbak in!

Grtzz
very sensible ....
Frederic Heuker

Frederic Heuker

Man Aantal berichten : 52
Leeftijd : 39
Hobby’s : uitgaan en vissen
Registration date : 13-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 4:24 pm

jerry1974 schreef:
Mss ff reageren hier . Ik heb Pascal zijn stokken zelf gezien en dit is echt weerzinwekkend . Hij heeft niet gelogen over het resultaat .
Meneer Impens zou zulke kwaliteit nooit mogen afleveren . Is echt klodderwerk geweest sorry .
Weet ook dat Pascal Impens de kans heeft gegeven om ze te herdoen maar deze smeet de telefoon dicht . Is ook niet echt vriendelijk .

Man man, ik ga hier niet veel woorden meer aan vuil maken. Ik vind nog altijd dat zulke discussies niet op fora moeten gevoerd worden. Het is gemakkelijk om hier mensen te gaan veroordelen zonder dat je het volledige verhaal kent. Ik heb Winston inmiddels gesproken en hij heeft mij de volledige uitleg gedaan. Ik trek voor niemand partij maar er zijn toch een paar dingen die ik jullie wil meegeven. Dhr Waltenier heeft zelf de foam en butcaps gekozen uit de catalogus van Tacklebox. Dhr Waltenier heeft de hengels bij afhaling wel degelijk bekeken en zelfs gezegd dat alles in orde was. Ik ken Winston genoeg, hij zal nooit stokken aan mensen meegeven zonder dat ze ze eerst te zien krijgen. 3 weken later!! belt Dhr. Waltenier nr Winston om zijn beklag te doen en zijn geld terug te eisen. Winston zegt daarop dat hij ze terug mag binnen brengen om eventuele fouten weg te werken. Dhr Waltenier weigert en eist zijn geld terug. Op die moment is het geduld bij Winston op en heeft hij idd de telefoon toegelegd. Ik ga niemand verdedigen maar ik vind het toch wel vreemd hoe bepaalde nuances zijn verlegd. Dit had nooit zover hoeven komen in mijn ogen. Laat dit een les zijn! Vr mij is deze discussie gesloten.

Greetz,
Fred
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 4:41 pm

Fredje schreef:
jerry1974 schreef:

Man man, ik ga hier niet veel woorden meer aan vuil maken. Ik vind nog altijd dat zulke discussies niet op fora moeten gevoerd worden. Het is gemakkelijk om hier mensen te gaan veroordelen zonder dat je het volledige verhaal kent. Ik heb Winston inmiddels gesproken en hij heeft mij de volledige uitleg gedaan. Ik trek voor niemand partij maar er zijn toch een paar dingen die ik jullie wil meegeven. Dhr Waltenier heeft zelf de foam en butcaps gekozen uit de catalogus van Tacklebox. Dhr Waltenier heeft de hengels bij afhaling wel degelijk bekeken en zelfs gezegd dat alles in orde was. Ik ken Winston genoeg, hij zal nooit stokken aan mensen meegeven zonder dat ze ze eerst te zien krijgen. 3 weken later!! belt Dhr. Waltenier nr Winston om zijn beklag te doen en zijn geld terug te eisen. Winston zegt daarop dat hij ze terug mag binnen brengen om eventuele fouten weg te werken. Dhr Waltenier weigert en eist zijn geld terug. Op die moment is het geduld bij Winston op en heeft hij idd de telefoon toegelegd. Ik ga niemand verdedigen maar ik vind het toch wel vreemd hoe bepaalde nuances zijn verlegd. Dit had nooit zover hoeven komen in mijn ogen. Laat dit een les zijn! Vr mij is deze discussie gesloten.

Greetz,
Fred
amen .... !!! bedankt Fredje ... !!!
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 5:55 pm

Ik wil hier niemand verdedigen maar het is en blijft wel prutswerk dat er afgeleverd werd. Of je ze nu bekijkt of niet, ik zou zoiets niet durven afgeven als hengelbouwer eerlijk gezegd... Geen oog kunnen recht zetten, bellen het vernis, scheef afgesneden buttcaps... Het zou niet mogen dat je moet discussiëren over vergoeding of herstelling na een "restauratie" hé of ben ik nu zo onlogisch? Je gaat mij toch niet vertellen dat de restaurateur in kwestie dat niet zelf heeft gezien als ik hoor dat hij een jarenlange ervaring heeft?

Als neutrale volger in het verhaal is er maar één iemand slachtoffer hier in mijn ogen en dat is de klant hoor. Maar als klant zijnde moest je dat wel vlugger opgemerkt hebben en direct teruggeweest zijn, das een feit.
http://www.theboiliefactory.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 6:51 pm

Winston zegt dit ,Winston zegt dat.En wie zegt dat wat Winston zegt de waarheid is.Weette wat die 2 moeten doen ,dit samen uitklappen met van beide kanten een paar getuigen aanwezig.Dan is er geen zever meer van wie wat al dan niet gezegd heeft Idea En als Winston dit idd wilde herstellen had ik dit toch toegelaten.
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 20, 2011 7:31 am

en dan zeggen ze iets over andere fora (met de kindertuin??!!) tis hier net zo erg soms ...
zoals Zors al zij als het niet op een normale manier kan (slot erop) ...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na   Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na - Pagina 2 Icon_minitime

Hengelbouw en restaureren bij Winston impens , denk toch maar eerst 2x na
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» licht, compact maar toch stevig stoeltje
» Shimano Aero Technium XT - XTA REELS
» Kan toch niet waar zijn?
» Ver, maar dan echt ver werpen...
» ne stoel/ chair....maar ne goeien..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum