Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. do maa 01, 2012 5:51 pm
Bonswaar
awel,wie kan mij ne goeien chair aanraden....maar ....de ietwat 'grotere' en 'zwaardere' onder ons zullen mij mischien kunnen helpen... liefst enen met armleuningen,nen comfortabelen,maar dan ook enen da awa gewicht aankan (azo een 120 you know what ) maar ben op regiem,al 4 kg kwijt ...na 3 dagen met buikgriep ...maar we wijken af,w e wijken af... dus, wie kan mij wa aanraden,please? alvast many grtzzzzzzz
Gunther Carton
Aantal berichten : 54 Leeftijd : 42 Woonplaats : Olsene Hobby’s : Vissen & Fietsen Registration date : 17-01-12
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. do maa 01, 2012 7:08 pm
Zonder twijfel :
Nash Indulgence Big Daddy. Breed, stevig, zacht en duurzaam.
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. do maa 01, 2012 10:20 pm
Idd, de KN Big Daddy !
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. vr maa 02, 2012 8:00 am
... Ben ondertussen al 20kg kwijt , maar mijne chair heeft dat gewicht al jaren kunnen torsen . Vrij groot in transport , maar een pareltje om in te luieren.
Nash High Back Indulgence , niet meer in hun gamma , maar soms aangeboden op tweedehands sites.
Misschien ook bij DECONINCK Belgique - 30, rue Thomas Bouquillon - 7784 Warneton ??
Grtz , Sun.
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. vr maa 02, 2012 2:32 pm
Beelens Pascal schreef:
Bonswaar
awel,wie kan mij ne goeien chair aanraden....maar ....de ietwat 'grotere' en 'zwaardere' onder ons zullen mij mischien kunnen helpen... liefst enen met armleuningen,nen comfortabelen,maar dan ook enen da awa gewicht aankan (azo een 120 you know what ) maar ben op regiem,al 4 kg kwijt ...na 3 dagen met buikgriep ...maar we wijken af,w e wijken af... dus, wie kan mij wa aanraden,please? alvast many grtzzzzzzz
Nash Indulgence , das voor mij ook den beste, er zijn er nu al andere maar ni getest
grt
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. vr maa 02, 2012 8:54 pm
thanx mannen
nash big daddy ,it will b grtzzzzz
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: Gewicht vr maa 02, 2012 9:37 pm
Als hij voor uw gewicht ideaal is weet ik niet maar het zal zeker geen probleem zijn naar mijn mening.
Deze heb ik ook , een zeer goede stoel. Het enige nadeel is dat je geen hooftsteun hebt bij dit model, als ge zo languit ligt te soezen tussen hemel en aarde ,kan dit wel een tekort zijn. Voordeel je ziet beter het water, en is compact en stevig. Ik heb ook een rond gewicht met een 3tal cijfers en heb geen problemen kwa stevigheid van deze stoel. Indien ik nog zou veranderen zou ik de grotere stoel pakken wegens gemis van hoofdsteun.
Greetz
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. za maa 03, 2012 10:01 pm
Nash zeker weten, heb mij een paar maanden geleden ne nieuwe chair gekocht van Nash. Gewoon perfect. Nash Indulgence Low-Line Chair
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien.. zo maa 04, 2012 11:06 am
mannen! grtzzzzzzzz
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: ne stoel/ chair....maar ne goeien..