Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Kan toch niet waar zijn? zo feb 12, 2012 7:33 am
130 USD is heel weining ! Minimale bestelling 10 stuks ? Hoe zit het met garantie en verzendingkosten ? Mijn gevoel zegt : niet doen !
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Kan toch niet waar zijn? zo feb 12, 2012 8:15 am
Een dubbeltje op zijn kant. Ik zou ze kopen als ik ze kon bekijken en voelen. Als ze staan voor kwaliteit aan deze prijzen dan kun je nagaan welke woekerwinsten sommige verkopers hier te lande verdienen... Maar ...
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Kan toch niet waar zijn? zo feb 12, 2012 8:18 am
Plus douaneposten bijtellen , kan serieus oplopen ze
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Kan toch niet waar zijn? zo feb 12, 2012 8:24 am
Voor zover ik me heb laten wijsmaken, is er ook een belangrijk verschil (in kwaliteit binnenwerk) tussen Shimano Malaysia en Japan. Die laatste moet je hebben, want deze zou duurzamer / robuuster afgewerkt zijn. Kijk op de binnenkant molenvoet om te zien waar de molen geproduceerd werd.
Onderwerp: Re: Kan toch niet waar zijn? zo feb 12, 2012 8:30 am
Kwam van de week een soortgelijke site tegen met Harrison hengels . Ook aan zeer lage prijzen . Heb jaren zeecontainers ingevoerd met allerlei producten , zelfs bij Fox in Meer geleverd . Als je de facturen bekijkt verschiet je wel ff van de inkoopprijs . Want een Fox pieper laten maken is duurder dan een nieuwe geven voor hun . Maar zulke sites als deze blijven idd een risico . Mss een groepsaankoop doen he
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Kan toch niet waar zijn? zo feb 12, 2012 8:49 am
Ja, die spleetogen zijn wel kampioenen in namaakartikelen. Weet ik ondertussen wel als het gaat over rolexen !!
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Kan toch niet waar zijn? zo feb 12, 2012 8:52 pm
Ik merk op dat jullie het ook wat te mooi vinden om waar te zijn. Eigenlijk zou je ze moeten ophalen.
Wat dachten jullie van het volgende. We bestellen onder elkaar 20 Daiwa Basiars en 20 shimano earo techs mgs en betalen een ticket naar Indonesie om ze op te halen. De persoon die ze gaat halen mag ook nog een nachtje een indonesische nachtclub bezoeken . Hebben we nog steeds een koopje. Lijkt me wel wat voor onze Tommy....