Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

waar weeg je je vis in??

Ga naar beneden 
+11
Wim Van Overloop
filip de meulder
Beelens Pascal
Peter Bleyaert
Wesley Mast
Kurt Glorie
jos
bart polyn
Jimmy Mignolet
Tino Musschoot
vanderzanden wim
15 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

waar weeg je je vis in?? Empty
BerichtOnderwerp: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 4:21 pm

ik gebruik al enkele jaren deze Safety Weigh Sling van fox

waar weeg je je vis in?? Ccc003

en ben daar enorm content van, transfer van mat naar het water kan zonder probleem en zonder risico voor de vis!!

er zijn er nu nog andere op de markt die vrij goed zijn zoals deze van AI (ook een aanrader, als het welzijn van de vis hoog in je vaandel staat)

waar weeg je je vis in?? 004
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 4:29 pm

Voor mij ook al enkele jaren de Safety Weigh Sling van fox. Ben er content mee.
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 4:31 pm

Idem, ook saftey sling van Fox
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 5:26 pm

Ook zo een weigh sling maar van prologic,deze is wel van stof en zoals op de foto die tommy zette van AL. Een groot voordeel vind ik dat ze hierin zo niet slieren! bounce bounce
http://www.triggerbaits.nl
Jimmy Mignolet

Jimmy Mignolet

Man Aantal berichten : 108
Leeftijd : 50
Hobby’s : Carp Fishing & PC
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 6:30 pm

Ik gebruik een weegzak van TNT die je compleet met ritsluiting kan dicht doen, de vis zal hier ook nooit in ontsnappen met een gevaarlijke val tot gevolg. zeer content van en ook helemaal niet duur.
(geen foto gevonden ervan)

Greetz!
Jim
http://www.Jimesons.be
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 6:53 pm

hier de safety weigh sling van berkley!!lekker groot en oh zo handig!!!grtzzzzzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 8:44 pm

safety weight sling van starbaits
jos

Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 35
Hobby’s : vissen
Registration date : 24-07-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 8:53 pm

hier een safty weigt sling van ultimate
niet egt een aanraader als je een degelijke weegzak zoekt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: AI   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimevr nov 28, 2008 9:09 pm

Ik gebruik die van angling intelligence die van op de foto hierboven, zeer goed materiaal!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimeza nov 29, 2008 8:23 am

de mijne komt van nash.
heeft dikke en stevige pennen met zware handvaten, en je kan de pennen uit elkaar trekken zodat je weegzak de helft kleiner is voor transport.
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimeza nov 29, 2008 9:59 am

Ik heb ook deze van nash en ben er tevreden over, al ondervind ik er een nadeel in.
Namelijk dat de ritsen niet tot helemaal in de hoeken loopt en bij het terugzetten van een vis hij zich soms vast zwemt in deze gesloten hoek.
Anders stevig en heel gemakkelijk van transport.
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimeza nov 29, 2008 11:55 am

Ik gebruik die van A.I ! (zie afbeelding in post van Tommy)
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimema dec 01, 2008 9:57 am

Ik heb de ultimate culture big carp weighsling. Ben er heel content van. Had vroeger de fox safety, maar die plastic binnenkant kwam los enzo. Bij deze nog geen problemen mee gehad.

http://www.henkkoster.nl/easyshopmaker/e13_11.jpg

grtz
Peter Bleyaert

Peter Bleyaert

Man Aantal berichten : 262
Leeftijd : 55
Hobby’s : Darts, Koi en .......tja
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimema dec 01, 2008 11:02 am

Inderdaad Kristof,

heb ook deze van Fox en er komen idd blazen in het plastiek, al doet dit niets af van de functie van de weegzak hé.
Grtz.

Peter.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimema dec 01, 2008 1:16 pm

Bij mij waren het allemaal scheuren enzo. Heb deze dan ok ma weggesmeten want vond het nimmer zo echt visvriendelijk. Die plastic was toch vrij scherp voor de vis om enkele schubben kwijt te spelen.
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimema dec 01, 2008 2:08 pm

kheb diejen van star baits,en kmoen zeggen,goe gerief...alé.... dienen weigh sling toch...
grtzzzzzz
http://www.multicatch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimedi dec 02, 2008 3:32 pm

Heb zelf al jaren éne van Fox, maar ben aan vernieuwing toe.
Van horen zeggen dat Proline ook een fijn zakje in z'n gamma heeft;...?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimedi dec 02, 2008 4:37 pm

Ik heb de weigh sling van Prologic . Verleden jaar gewonnen met de fish-inn van het OVK !
Heel content van . Gemaakt van sterk materiaal .

Mvg waldo
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Weegschaal   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:51 pm

http://www.berkley-fishing.com/prod.php?k=79557&sk=79557&u=TDS (het onderste model TDS 100)

Ik heb me deze week de nieuwe weegschaal van Berkley gekocht bij Janssens, het zag er een zeer fraaie weegschaal uit, weegt tot 50 kg. en vooral heeft een dubbele display en ziet er heel stevig uit. Ze kost 70 euro.

Ik heb ze gisteren getest en het was dus dikke prul, display heel slecht en maar half zichtbaar, allerlei flikkerende toestanden na het wegen, totaal onlogische bediening. Ik heb ze daarnet teruggedaan en ze wilden mij onmiddellijk een nieuwe meegeven maar ik heb er vriendelijk voor bedankt en gevraagd om mij de digitale van Rueben Heaton te bestellen.

Deze kost mij 12 euro opleg en ze weegt tot 30 kg ik verwacht toch dat deze wel heel goed ga zijn.

Nog een geluk bij een ongeluk is dat het prijsverschil meer dan betaald gaat worden door de bon van 25% die ik op die van Berkley kreeg santa

Maar ik verschoot er toch van dat Berkley zoiets op de markt brengt, ik heb er ander materiaal van die heel goed is. Eeen teken aan de wand is ook dat ze maar 3 maanden garantie geven op dit product volgens de handleiding.

Janssens maakt er wel niks van om gewoon die andere te bestellen, hun service is wel goed.
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimedo dec 04, 2008 6:13 pm

Gewoon mijn zwart weegzakje van de jaren '80. En nooit problemen mee gehad. Wel altijd eerst nat maken natuurlijk. Is compact en dat is voor mij ook belangrijk soms. Kzet men vis wel meestal terug met mijn onthaakmat.
Wim Van Overloop

Wim Van Overloop

Man Aantal berichten : 104
Leeftijd : 46
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 03-12-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimedo dec 04, 2008 6:30 pm

fille schreef:
Gewoon mijn zwart weegzakje van de jaren '80. En nooit problemen mee gehad. Wel altijd eerst nat maken natuurlijk. Is compact en dat is voor mij ook belangrijk soms. Kzet men vis wel meestal terug met mijn onthaakmat.
Heb ook zoiets van de ws,maar vind hem wat aan de kleine kant,daarom heb ik me de weigt sling gekocht van JRC met zijritsen.
Ben er tevreden van
wim
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimeza dec 13, 2008 7:10 pm

Ik heb me vandaag de weegzak van proline aangeschaft op de meeting. Heeft pennen die uit elkaar kunnen en kwa uiterlijk vergelijkbaar met die van AI.
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimezo dec 14, 2008 12:43 pm

heb ook dezen van PRO LINE gekocht gisteren en is idd een goed aankoopje
Michel Frederix

Michel Frederix

Man Aantal berichten : 28
Leeftijd : 57
Hobby’s : Vissen
Registration date : 23-07-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimema dec 15, 2008 1:38 am

Ik heb mij de weegzak van Soul gekocht met aan bijde kanten ritssluitingen.
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitimedi dec 16, 2008 12:40 am

...
Ik gebruikte meestal een Nash " Monster Beani Onthaakmat "

waar weeg je je vis in?? IMG_1099

en nu meer en meer de nieuwe Nash " Monster Carp Corral Onthaakmat " als weegzak.

http://www.nashtackle.co.uk/product.php?id=23

Hiermee moet je de karper of meerval minder manipuleren , en deze zakken zijn goed gewatteerd , beresterk en perfect in een weeg-tri-pod te hangen en nadien alles op het water laten drijven , ritsen open en de vis kan weg.

Grtz , Sun.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: waar weeg je je vis in??   waar weeg je je vis in?? Icon_minitime

waar weeg je je vis in??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: