Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

New ATTs Buzzers

Ga naar beneden 
+12
Bart Debosschere
Jerry Van Opstal
Anton Larou
Jeffrey Benoot
Beelens Pascal
Ben van de Linde
Robby Malfliet
Igor Van Waesberghe
Kris Vanmechelen
vanderzanden wim
Tom Daelemans
Wesley Mast
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimezo jun 22, 2008 3:19 pm

De Kleinste buzzers zijn nu de ATTs, van Advanced Technology Tackle (en Gardner)

New ATTs Buzzers Atts02

http://www.gardnertackle.co.uk/catalog/article_info.php/articles_id/75

http://www.attackle.com/attsalarm.htm

ééntje om naar uit te kijken (vast en zeker) ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimezo jun 22, 2008 4:30 pm

Supa sexy !! Laughing

ps ; staan al "snag ears" op precies...,kost uitgespaard Cool
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimezo jun 22, 2008 4:39 pm

Enorm sexy, ben benieuwd wat de prijs zal zijn??

Want met ingebouwde transmitter is het genoeg om het als set te kopen (+de ATTx V2 receivers).
Denk dat het minder duur uitkomt dan een set Delkim´s.
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 4:50 pm

Hey Tommy, nu ge voor het merk vist kan je toevallig eens informeren wanneer de nieuwe buzzers op de markt gaan komen + eventuele richtprijs...

Grt
Tom
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 4:56 pm

Nog even geduld makker, normaal was het voorzien voor Juli (maar denk dat het wat zal uitlopen).
Maar ik hou jullie op de hoogte .....
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 5:57 pm

Blackwater schreef:
Nog even geduld makker, normaal was het voorzien voor Juli (maar denk dat het wat zal uitlopen).
Maar ik hou jullie op de hoogte .....

Ik wou al lange tijd Gardners kopen, en was dus aant wachten op ingebouwde zenders !
Ben benieuwd naar de prijs.

Probleem is ook altijd, waar verkopen ze deze in Belgie hé Question
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 5:59 pm

The carpcollector uit Nederland (groothandel) verdeeld nu Gardner in Belgié en Nederland dus, mag nu geen probleem meer zijn op iets van Gardner te verkrijgen .....

Maar even ter verduidelijking de ATTs is niet van Gardner (Gardner is de alleen verdeeler van deze alarms).
De ATTs is een uitvinding van Advanced Technology Tackle (ATT).

Laatst aangepast door Blackwater op di jul 22, 2008 6:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 6:04 pm

Dus als ik het goed begrijp komt er eigenlijk geen geluid uit de beetverklikker maar enkel uit de ontvanger. Heb er toch een klein beetje men bedenkingen bij maar het zal zich moeten bewijzen hé. Doen mij trouwens een beetje denken aan de ava's van bifa vroeger.

Zijn ze trouwens regelbaar qua gevoeligheid, ik vind daar op de boven vermelde sites niet direkt iets van terug.
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 6:11 pm

hier vind ge alle details terug over de ATTs.
http://www.attackle.com/attsalarm.htm
De ATTs is veel beter dat de AVA van vroeger, de technologie staat niet still makker.
De mensen die hem in test hebben zijn er wild van .....
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 8:30 pm

Ik zie wel het voordeel van alleen geluid uit de draadloze sounderbox !!!

Heb geengeluid nodig aan de melder zelf, staat meestal toch uit bij het gebruik van een draadloze box.

Tommy, inderdaad is niet Gardner => gelijkt wel op de Gardner beetmelders van een paar jaar terug.

Als de prijs meevalt hebben ze al direkt een klant bij Very Happy
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedi jul 22, 2008 8:44 pm

Tis een zege dat er zo een buzzer komt waar geen geluid uit komt, want kruig er het schijt van, van die gastjes die nie anders doen dan ne hele dag met die pieper spelen (kword daar onozel van).
Kwa prijs kan ik niet veel los laten, maar één ding is zeker (als hij zo goed is als de mensen die ze in test nu gebruiken, beweren) gaan andere merken die rond de €700 vragen voor een setje ferme klopen rond de oren krijgen.

Mijn naam staat al op een setje van 3 (blue) ........
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimewo jul 23, 2008 2:40 pm

Jij laat me iets weten he Tommy ?

Mvg waldo
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimewo jul 23, 2008 2:43 pm

Natuurlijk Waldo Wink
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

Man Aantal berichten : 183
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 31-03-08

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimewo sep 17, 2008 6:48 pm

en is er ondertussen iemand die de prijs kent van deze ? en het alarm van gardner erbij ?
want ben dringend nodig aan een nieuwe setje en twijfel tussen 3 waaronder deze ...

Mvg Kris
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimewo sep 17, 2008 7:06 pm

Ze zijn nogaltijd niet verkrijgbaar!!! scratch scratch
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimewo sep 17, 2008 7:29 pm

en al iets opgevangen voor wanneer het anders wel zou zijn ?

Mvg kris
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimewo sep 17, 2008 7:38 pm

tot hier toe niet, Lewis van Gardner heeft me beloofd me op de hoogte te houden over de gang van zaken!!
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedo sep 18, 2008 9:37 am

ben ook eens benieuwd naar het hele gegeven errond, lijken me ferme toestellekes.
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedo sep 18, 2008 9:56 am

Hey jongens,

het zou voor ergens midden november zijn ? ( bron : www.attackle.com )
ik ga er alle sinds op wachten , damn lekkere dingen zijn het en denk dat ik voor deze ga opteren ...

Grtz Kris
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedo sep 18, 2008 11:43 am

Ik ga een jaartje wachten als ze op de markt zijn en als alles goed gaat zou het dan wel eens zeer goed kunnen da ik mij deze aanschaf...

Grt
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimedo sep 18, 2008 12:32 pm

De mijn zijn al lang besteld, zodra ze er zijn worden ze opgestuurd Wink Wink
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimema okt 20, 2008 7:06 pm

Vanaf nu staat er ook een definitieve prijs opgeplakt bij de site van gardner, 69.95 per Beetmelder + 199.99 voor het v2 systeem, dit zijn prijzen in pond !! leverbaard zoals normaal voorzien Mid november !!

Grtz Kris
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: V2   New ATTs Buzzers Icon_minitimema okt 20, 2008 7:11 pm

Is dat dan hetzelfde V2 systeem die ze verkopen die ook op fox en zo passen met die aparte zendertjes of zitten die zendertjes in de biepers ingebouwd?
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitimema okt 20, 2008 7:16 pm

idd bart, zelfde systeem, alleen zijn deze beetmelders enkel bruikbaar met dit systeem ( dus een ander systeem op deze beetmelders gaat niet )

ik heb even omgerekend en het zou voor 3 bierpers + ontvanger een 527 € worden met adviesprijzen !!

Mvg Kris
Gast
Gast

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: bereik   New ATTs Buzzers Icon_minitimema okt 20, 2008 9:32 pm

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het V2 systeem op mijn foxen gebruik en op korte afstand is er geen probleem, maar zodra je meer dan 50 meter van je stokken bent om bvb iets uit de auto te halen ben je het haasje, het bereik is echt niet wat het moet zijn in mijn ogen. Van zodra er obstakels tussenstaan zoals uw bivvy is het echt veel minder, zeker niet wat ze zeggen.

Ik en Thomas hebben beide dit systeem en dezelfde ervaring. Ik zou zeggen 200 erbij en de RX digital blue set kopen volgens mij het beste op de markt.
Gesponsorde inhoud

New ATTs Buzzers Empty
BerichtOnderwerp: Re: New ATTs Buzzers   New ATTs Buzzers Icon_minitime

New ATTs Buzzers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: