Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 5:10 pm
Als het maar rap april is. Dan trek ik zelf naar Engeland en breng ik ze mee van daar.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:20 pm
Pakje vandaag met de post gekregen van Tom
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:21 pm
Blackwater schreef:
Pakje vandaag met de post gekregen van Tom
Kzal hem ook nog ies een mailke moeten sturen...
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:28 pm
heb al vanin het begin van vorig jaar (2008) contact met hem, vanin het begin ik wist van het ATTs project. Heb de ontwikeling (via mail van Tom) op de voet kunnen volgen. Ze zijn echt de max, ik heb er alleen maar lof over en is een ware concurent voor de andere grote merken .....
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:32 pm
Ik ben het iets voor de zomer 2008 wa beginnen volgen. En tis inderdaad een top produkt! Dikke concurrentie voor de rest! Steve Neville heeft nu ook nen draadloze zender uitgebracht, maar hij is er wa laat mee denk ik! Velen hebben nu al nen ATTx v2. Ook Fox heeft nog rap nieuwe biepers uitgebracht (de NTX), maar 't zal nie baten denk ik. De ATT's is nu al een fenomeen!
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:36 pm
Citaat :
Dikke concurrentie voor de rest! De ATT's is nu al een fenomeen!
Amen, ik hoef hier niets aan toe te voegen!!! of ik word weer beschuldigd niet objectief te kunnen zijn
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:39 pm
Blackwater schreef:
Amen, ik hoef hier niets aan toe te voegen!!! of ik word weer beschuldigd niet objectief te kunnen zijn
Als ge da op mijn opmerking in een andere topic bedoelt, dat was nie slecht bedoeld zene. Ik zei da met de beste bedoelingen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:44 pm
geen erg makker, was niet op jou bedoeld!! maar als je met iets goed bent, of je vist ergens graag heb je altijd wel wat favoritisme he. dingen die goed zijn, mensen die tof en goed zijn krijgen dan ook mijn voorkeur .......
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 6:50 pm
Blackwater schreef:
geen erg makker, was niet op jou bedoeld!! maar als je met iets goed bent, of je vist ergens graag heb je altijd wel wat favoritisme he. dingen die goed zijn, mensen die tof en goed zijn krijgen dan ook mijn voorkeur .......
Tuurlijk, das bij mij op da gebied ook maat. Khad alleen schrik da ge toen reactie ging krijgen omdat ge een paar dagen ervoor nogal kort had gereageerd op de 'reclame' van een bepaald iemand. En ik dacht dat ge de weerbots ging krijgen. Maar 't zijn hier blijkbaar allemaal goei gasten op 't forum, dus das nie gebeurd.
Back on topic!
Laatst aangepast door Robby Malfliet op ma jan 19, 2009 7:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 7:00 pm
No hard feelings mate.
Back on topic .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 10:27 pm
No hard feelings mate.Maare kijk wel uit in de vorst periode heb ik afgelopen sessie mee gemaakt dat alle 4 de atts buzzers vast gevroren zaten, moet er wel bij zeggen dat er eerst een beetje sneeuw op gevallen was en daarna zijn de wieltjes vast gevroren.Daar ik nog steeds met mijn oude( nieuwe) vertrouwde Delkims vis er totaal geen last van gehad heb, daarom ben Ik van mening dat piepers met wieltjes altijd oppassen geblasen is.Zeker als er wat koude in de lucht hangt. Maar moet wel toegeven dat ze er erg strak uit zien ( ook prijs technisch )en hun werk naar behoren kunnen uitvoeren.Persoonlijk blijf ik bij mijn trilplaten.
Mijn maat heeft als oplossing de wieltjes en daar waar ze in rollen ingesmeerd met ( room) boter en het vast vriezen was opgelost.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 26, 2009 4:10 pm
Net een mail gekregen van Tom Wright, de ontwerper van de ATTs biepers.
Na beraad met de betrokken partijen zal de prijs voor 3 buzzers + receiver in de Benelux gereduceerd worden naar 350eu.
Da's toch al iets hé.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 29, 2009 3:38 pm
€350 is een veel betere prijs, dan de vorige prijzen ik had die email ook gekregen ....
P.s. kheb net een rage test gedaan!! reciever binnen gelegt, en met de buzzer tot (zo´s 100 meter gewandeld) dus door een muur, en ik hoorde op het einde nog altijd bleep bleep!!
waar ik woon in Leuven, tot het einde van de parkeer garages (over enkel opstakels etz) ben ik van de afstand die de ontvanger aan kan, tevreden!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr jan 30, 2009 9:23 am
Dat is al zeer ver , kwestie ontvangstbereik heb ge zeker al geen zorgen meer ! Thanks voor de test Tommy Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr jan 30, 2009 9:32 am
ver is dat niet maar 100 meter is toch al iets he?
de ultieme test zal op 28 maart gebeuren!! als ik de 258 meter overbrug van stek 9 tot aan de lodge (op skylake)
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr jan 30, 2009 5:55 pm
Van plan een spurtje te doen als je een aanbeet krijgt Tommy....?
Grtzzzzzzzzzzzzz
Anton Larou
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 40 Woonplaats : West-Vlaanderen Hobby’s : Karpers en fietsen Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr jan 30, 2009 6:00 pm
En zo te zien zelfs OVER t'water
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr jan 30, 2009 6:45 pm
nee nee toch niet ......
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za apr 18, 2009 4:41 pm
nee nee toch niet.
p.s. heb ze nu gebruikt, en ben er nu nog wilder van!! ik heb lang de Delks (en even fox gehad, MMX) maar deze zijn in mijn ogen de beste buzzers die er op de markt zijn. de zender heeft een range van 500 meter (zonder zever) hij heeft altijd gewerkt op mijn trip. en ben enorm onder de indruk van de ATTs, en de prijs
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za apr 18, 2009 5:52 pm
Kzou nie weten waarom een zenderke 500m bereik moet hebben.
Al wie meer dan 20m van zijn stokken weg gaat (en nie indraait) is in mijn ogen al nie goe bezig...
Maar daar gaat het nie over.
Voor ik eind mei naar la douce France vertrek moet ik ook nog een setje ATTs'en hebben hoor!
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za apr 18, 2009 6:24 pm
Robby Malfliet schreef:
Kzou nie weten waarom een zenderke 500m bereik moet hebben. Al wie meer dan 20m van zijn stokken weg gaat (en nie indraait) is in mijn ogen al nie goe bezig...
allee dan zijn we allemaal slecht bezig ik wil mijne vis maat een bezoekje brengen of snachts foto´s gaan nemen bij ne maat, die 100 meter van mij zit, en dan moet ik men hengels binnen draaien waar is het nut dan van een zender?? ben het niet eens (500m is extreem dat weet ik wel) en trouwens ik heb een montain bike ter beschiking (waar ik vis) dus ben heel snel terug op de stek!!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers zo apr 19, 2009 1:16 pm
Sorry Tommy ik vind da persoonlijk nie verantwoord. Vooral als er in de buurt van obstakels gevist wordt.
Tommy gij weet goe genoeg dat er op de meeste waters in Engeland (en ook vele in Frankrijk) een regel is die zegt "no rods unattended allowed". De hengels niet achterlaten terwijl ze nog "in" liggen dus. Bij het overtreden van die regel wordt ge gewoon van het water geshot. Reden daarvoor is dat de vis in gevaar zou kunnen gebracht worden bij een eventuele run. Omdat de vis meters lijn zou kunnen nemen en al een obstakel zou kunnen bereiken vooraleer de visser de hengel in de hand heeft. Onnodig in gevaar brengen van de vis dus. Ik heb een set walkie talkies. En als mijn maat een eindje verder zit dan praten we gewoon op die manier. En als ik dan toch ies op bezoek wil gaan dan draai ik de lijnen in. Pas op, ik ging vroeger ook af en toe ies wandelen met de zender in de hand zene. Maar een jaartje of 2 geleden ben ik gestopt met dat. Mijn grens ligt nu min of meer op 20-25m. Verder ga ik nie, of de hengels gaan eruit. De enige reden waarom ik nu nog een zender gebruik is om dan mijn biepers zelf stil te kunnen zetten, en zo nie alleman het hoort als ik een beet moest krijgen. Nie om te kunnen gaan wandelen.
Maar das mijn persoonlijke denkwijze.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers zo apr 19, 2009 3:00 pm
ach makker, ik begrijp het best!! maar als ik mijn maat snacht moet helpen, bij foto´s nemen ga ik niet eerst men hengels binnen draaien ze .....
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo jun 10, 2009 1:14 pm
Zoek na bijna 15j mijn Optonics super xL te vervangen . En ga me dus ATT's aanschaffen . Nu op het internet vind ik nogal zeer uiteenlopende prijzen . Van 60€ tot 129€ het stuk . Blijkbaar zijn ze in UK veel goedkoper , zeker bij Planet Carp . Weet iemand mss nog een shop waar ze goedkoper zijn . Zoek een set van 3 met receiver te kopen . Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo jun 10, 2009 2:32 pm