Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 31, 2008 10:09 am
They look very carpy Kris Hoop dat je er tevreden mee bent/zal zijn...,succes alvast en laat die maar flink brullen
greetz Wes (de lange)
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 31, 2008 10:35 am
met de juiste tacktiek, rig en aas moet het wel lukken ze te laten brullen dit seizoen !!
and met uiteraard een bedankje naar men vriendin toe om dit speelgoed te kopen he !!
life can be beautiful als ze met zulk speelgoed akkoord gaan he !! Yeah
Grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 31, 2008 12:23 pm
Proficiat met je aankoop Kris ! Ik was ook van plan om mij die te kopen , maar ik heb toch wat twijfels ! Als de ontvanger niet werkt zit je met het probleem dat je je biepers niet hoord he ! En dat kan s'nachts serieuse gevolgen heben . En als je ontvanger kapot is en je moet hem opsturen , zit je een hele tijd te vissen met biepers die je niet hoord ! Of ben ik mis ? Zonder ontvanger hoor je ze toch niet he ?
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 31, 2008 1:59 pm
Ik vind ze ook geweldig ogen. Als ik niet zo positieve ervaringen had met m'n foxkes zou ik ze mogelijk overwegen.
See ya
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 31, 2008 3:32 pm
hey waldo daar heb je wel gelijk in hoor, maar ik check toch altijd wel eens even voor ik vertrek op sessie, maar je hebt daar idd een punt, maar door de jaren aan research die hier aan vooraf gegaan is , heb ik de gok genomen , wat het bereik trouwens betreft, ik heb nog niet zeer zeer ver en grondig getest maar ik moet zeggen , op 30 meter met 2 betonnen muren ertussen gaf hij nog steeds door voorlopig ... maar ik ga hier achter de feest dagen zeker en vast wel uitgebreider op in ..
ze zijn echt super sexy hoor !! :d
Mvg Kris
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 10:04 am
Hey Kris. Ik ben wel benieuwd wat ge betaald hebt voor 3 biepers + ontvanger. De prijzen die op de VBK beurs gevraagd werden zijn een stuk hoger dan de vooropgestelde prijzen. Ik heb regelmatig contact met Tom Wright (de ontwerper van deze biepers) en hij wist me te zeggen dat in Engeland 3 biepers + ontvanger ongeveer £310 kosten. Da's ongeveer 340eu. Maar nu hoor ik verhalen over 450eu in bepaalde winkels in Belgie, en da vind ik wel wa veel. Ik ga in april zelf in Engeland vissen dan breng ik ze van daar wel mee.
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 10:37 am
Mogelijk kan het verschil verklaard worden door de toch wel heel aantrekkelijke koers van het Brits Pond tov de EURO.
Vandaag: 1 GBP = 1,06 EUR (310£ = €328) - of omgekeerd 1 EUR = 0,928 GBP Vorig jaar deze periode: 1 GBP = 1,36 EUR (310£ = €421) - of omgekeerd 1 EUR = 0,734 GBP
Maw 't is de moment om in de UK koopjes te doen of Britse Ponden te kopen.
Laatst aangepast door Ben van de Linde op di jan 06, 2009 11:03 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Zie post Blackwater igv 1 EUR = x,xxx GBP geldt hoe hoger GBP hoe beter!)
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 10:56 am
Ben van de Linde schreef:
Mogelijk kan het verschil verklaard worden door de toch wel heel aantrekkelijke koers van het Brits Pond tov de EURO.
Maw 't is de moment om in de UK koopjes te doen of Britse Ponden te kopen.
ola,das interessant!!thnx 4 info grtzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 10:58 am
onlangs stond de pond maar 0.70, dus tis idd de moment om er van te profiteren!!!!
Kris Vanmechelen
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 3:25 pm
ik heb 399.95 betaald voor drie biepers + ontvanger , maar normaal zou de prijs zijn +- 430 € zonder enige kortingen ofzo
ik moet wel zeggen de mijne komen van bij wout van leeuwen uit nederland ...
binnekort de testen zie
Grtz kris
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 3:32 pm
normaal mogen winkeliers geen korting geven op dit product afspraak tussen producent en verdeler (Gardner en Carpcollector)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 3:41 pm
Da zou wel kunnen Tommy. Maar de prijs die Lewis vroeg op de VBK meeting was er ook wel wa over hé vind ge nie? Van Tom (die alle ATT producten ontworpen heeft) heb ik ne mail gehad met de juiste prijzen. Dit zijn de prijzen uit Engeland, en tegenwoordig is de pond zo goe als evenveel waard als de euro. De prijs is daar overal £69 voor een bieper en £99 voor de ontvanger. Das voor 3 stuks plus de ontvanger dus £306. In euro's is da dus zo goe als 't zelfde. Toch een groot verschil met de 450eu van op de beurs hé en 399eu bij Wout van Leeuwen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 4:02 pm
Ik heb ook de prijzen via Tom (spreek met hem af en toe) ik trek me niet al te veel aan van de prijs, want betaal geen winkel prijs
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 4:15 pm
Ik had nie anders verwacht...
Ik ben normaal ook iemand die nooit nar prijzen kijkt, als ik maar een goed product heb. Maar waarom zou ik hier 400eu+ betalen als ik in England hetzelfde kan kopen voor 300eu. En in Yateley Angling Center krijg ik altijd een goeie korting van Ruth. Als da voor de ATTs'en dan nie het geval is heb ik ze nog altijd voor 100eu goedkoper dan in Belgie hé.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di jan 06, 2009 4:17 pm
idd makker
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 08, 2009 10:25 am
Net een mailke gekregen uit Engeland, en de winkel Planet Carp verkoopt daar een set van 3 ATTs'en + receiver voor £275!!!
De prijzen in Belgie en Nederland zijn er echt over jongens...
Ik heb ontwerper Tom Wright hierover een mail gestuurd daarnet en wacht nu op antwoord. Tegen morgen is dat er wel hem kennende...
Zoals hierboven al vermeld heb ik dus een mail gestuurd naar ontwerper Tom Wright, en kheb daar vandaag antwoord op gekregen. Ik had hem gestuurd hoe het komt dat in Engeland de prijs voor 3 biepers + ontvanger £275-300 is, en in Belgie en Nederland 400-450eu gevraagd wordt, dat terwijl de prijs van de pond en de euro nu zo goe als gelijk is.
Dit was zijn antwoord en ik ga hem citeren:
"Hi there Rob.
This is mad! Whoever is asking those prices is robbing you blind! I think I will have to speak to Gardner about this tomorrow. Really the price in Belgium/Holland should be equal or even less than in the UK now because of the euro price.
I keep you updated.
Tom."
Voila, nu zien of er de komende weken/maanden iets verandert aan de prijzen in de winkels hier.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 08, 2009 10:34 am
zo zie je maar hoe die fucking winkeliers ons int zak zetten he!!!!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 08, 2009 10:37 am
Daar ging het mij om Tommy. Ge weet zelf ook goe genoeg dat er ne vaste prijs afgesproken was hé, maar toch kloten ze de mensen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 08, 2009 10:40 am
idd kheb net een email gedaan naar Lewis (sales manager bij Gardner)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 08, 2009 10:42 am
Blackwater schreef:
idd kheb net een email gedaan naar Lewis (sales manager bij Gardner)
Ha da's goe. Ben benieuwd naar de reactie daar.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 08, 2009 11:23 am
we will see he hier een email terug van Lewis
Hi Tommy
The prices were set when the exchange rate was not at the (dreadful for us) 1 too 1 exchange rate. The recommended retail is set by our distributor in Holland and Belgium, and allows for the higher mark ups required by the Dutch shops, and at that time the RRP wasn’t that bad (as the exchange rate was nearer 1.3 to 1 I think from memory).
I will need to raise it to the foreign sales manager here immediately, so that he is aware of the price difference between Benelux and the UK. The problem is simply that recommended prices do not change in line with fast changes in currency exchange rates. Most the stocks where purchased in December when the rate was slightly higher (none since the rate dropped to its current level) but we will certainly get onto our distributor to push for him to pass on the improved prices due to the exchange rate . This will take some time though.
In the meantime what do you think anglers in Benelux will do – buy ATTs from the UK mail order?
Lewis Marketing & Product Development
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do jan 08, 2009 11:29 am
Een correct antwoord van Lewis denk ik wel.
Maar om een antwoord op zijn vraag te geven: ik ga ze zeker in Engeland bestellen, aangezien het blijkbaar nog een tijdje zal duren vooraleer de prijzen hier zullen aangepast worden.
Maar we hebben toch resultaat geboekt vind ik!
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 12:40 pm
als je de juiste contacten hebt, kom je ver he .... dat heb ik ook gezegt tegen Lewis, dat het de verkoop hier zal beinvloeden en dat zij die ze echt willen ze in de Uk gaan bestellen.
Hier zijn mijn ATTsen + reciver (hoe sexy zien die er nie uit)
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 3:02 pm
Proficiat Tommy met de aankoop ! Mooie foto's ook ! Ze zien er prachtig uit ! Veel geluk ermee !
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma jan 19, 2009 3:37 pm