Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo jun 10, 2009 2:47 pm
Bij http://www.kenttackle.com staan ze nu voor een set met 3 ATT's en een ontvanger + betalights + houder , ... voor 299,99£ Is precies ook wel intressant . Grt
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr jun 12, 2009 8:49 am
Voor die prijs denk ik me er ook een setje van 4 + ontvanger te bestellen. Denk dat mijn mx-en ook eens aan vervanging toe zijn. + dat ik nooit met aparte pieken kan vissen aangezien ik nog met de txr-centrale vis, bij deze heb ik dab kans op een andere hengelopstelling. greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr jun 12, 2009 10:30 am
Ze zijn wel serieus duurder geworden tegenover een paar maanden geleden zene!
In januari kosten ze bij Janssen in Kessel 65eu per bieper en 100eu voor de ontvanger. Vorige week ben ik er nog ies geweest en het was ineens 100eu per bieper en naar de ontvanger heb ik al eerst nie meer gekeken! Wou ze eigelijk bij Janssen halen omdat ze daar vrij goedkoop waren, maar nu zal ik ze dan toch maar van Engeland meebrengen als ik er ga vissen eind juli.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers vr aug 14, 2009 10:49 am
voor een beste deal moet ge in de uk zijn, hier in belgié profiteren ze ervan!! en veel winkeliers houden zich niet aan de afspraak (er is een richt prijs waar winkeliers zich moeten aan houden!!) maar voor zij die intresse hebben, lees het oordeel van enkele gasten die ze gebruiken ...
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za nov 21, 2009 11:40 am
ook ik stap definitief af van delkim en fox-brol en zal mij een set simpele, betrouwbare en vooral goedkope beetmelders gaan aanschaffen. nu is mijn oog dus gevallen op de ATTs. de laatste post dateerd al van een paar maanden geleden dus de meeste die ze in hun bezit hebben, hebben voldoende kunnen testen en vraag dus hun mening hierover. zowel positieve als negatieve
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za nov 21, 2009 3:30 pm
Hugo schreef:
ook ik stap definitief af van delkim en fox-brol en zal mij een set simpele, betrouwbare en vooral goedkope beetmelders gaan aanschaffen. nu is mijn oog dus gevallen op de ATTs. de laatste post dateerd al van een paar maanden geleden dus de meeste die ze in hun bezit hebben, hebben voldoende kunnen testen en vraag dus hun mening hierover. zowel positieve als negatieve
geen ervaring mee,ma,ik kan u enkel zeggen,op sommige engelse online shops zijn er nu serieuze kloppen te doen,i.v.met die biepers..grtzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za nov 21, 2009 5:10 pm
Kijk hé, ik ga niks of niemand voortrekken want heb met niemand contacten op gebied van biepers.
Maar wat mij opgevallen is de laatste maanden is dat er in Engeland een explosie van 2e hands verkopen van ATTs'en is. Veel mensen zijn blijkbaar nie content van deze biepers. Waarom? Sommigen hebben problemen gehad met de buzzers of de ontvangers, maar ook veel mensen kunnen het nie gewoon worden om met buzzers te vissen die zelf nie biepen.
Ik ben al 15 jaar een Delkim gebruiker, en ben daar uitermate tevreden over. Begrijp eigelijk die reactie van "delkim en fox brol" niet. Maar kom, elk zijn mening daarover.
Maar als ge echt een simpele bieper wilt die u NOOIT zal teleurstellen, dan is er maar één die al jaaaaaaaaren mee gaat... De Steve Neville biepers!
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za nov 21, 2009 5:14 pm
ik vis reeds een klein jaartje nu met de draadloze steve nevilles. qua instellingen zijn ze niet te vergelijken met fox of delkim, maar voor de rest doen ze uitstekend hun werk.
je moet eraan zijn...
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers za nov 21, 2009 6:57 pm
awel,kmoen de rob gelijk geven...er staan zuun biepers al veel 2de hands very grtzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 01, 2009 12:16 pm
nogaltijd heel tevreden over, en ze doen nog altijd hun ding!! zonder te falen (en ze worden gebruikt ze) ...
dus die van mij ga je niet tegen komen op 2de hands site´s ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 01, 2009 4:21 pm
het zijn inderdaad geen high-tech-blingbling tuuters maar ze zijn eenvoudig en werken. en de prijs bevalt mij ook wel
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 01, 2009 9:43 pm
Ik heb al een filmpje gezien waarin ze de ATT's onder water testen, zeg genoeg denk ik. Gaat niet lukken met mijn Nevilles en al zeker niet met Delkims
Geert De Vooght
Aantal berichten : 61 Leeftijd : 50 Woonplaats : torhout Hobby’s : vissen Registration date : 21-10-09
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 6:39 am
Waarom onder water testen ? Mijn delkims zijn zeker 10 jaar oud, worden gebruikt in de regen,vorst en felle zon. trouwens mijn fox mmx biepertjes ook. Geen van beiden heeft het ooit laten afweten.
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 8:06 am
De enige reden dat deze sets 2de hands worden aangeboden zijn van mensen die niet gewoon kunnen geraken dat ze enkel hun receiver kunnen gebruiken...
Grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 8:33 am
DaTom1980 schreef:
De enige reden dat deze sets 2de hands worden aangeboden zijn van mensen die niet gewoon kunnen geraken dat ze enkel hun receiver kunnen gebruiken...
Grtzz
das is idd de enige rede!! en ivm met het onderwater testen, ik heb ze allemaal gehad (delkim en fox en deze haden wel is last van het nat/vocht) en wat is er erger dan een tuuter hebben die het niet doet bij een run!! ik ben heel tevreden over men ATTs (maar ieder zen ding he) ik moet me geen zorgen maken als het regend, en batery live is toch ook nog beter dan ik dacht (bij mij, zitten ze er al heel het jaar in, in de heads) en doen het nog steeds. en dat is rond de 1344uur ...
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 9:59 am
Ook ik ben zeer tevreden van de mijne, maar ik blijf erbij dat ik een hekel heb aan het soort batterij dat erin zit !!
da's het enige minpunt die ik eraan heb , en dat is dan nog niet een minpunt om over te struikelen om ze niet aan te kopen ...
heb nu onlangs op de beurs in kortrijk iemand leren kennen die mij er mss makkelijker aan kan helpen , let's hope ... ( allez makkelijker, lees goedkoper , betaal hier 9.15 per batterij )
Grtz Kris
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 1:40 pm
Als ge over batterijen hebt dan is er geen enkele bieper zuiniger dan de Delkims hé. Mijn batterijen zitten er al bijna 2 jaar in, en nog nie aan vervanging toe!
Maar ik ga eerlijk toegeven dat ik op 't gebied van biepers wel eens wil veranderen. De "tackle freak" in mij komt naar boven...
En ik heb 2 favorieten nu. De ATTs'en en de draadloze Nevilles... Ik kan beiden aan fel verminderde prijzen krijgen, maar ben er nog nie uit. Na nieuwjaar beslis ik.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 2:12 pm
de delk´s heads zijn idd heel zuinig!! maar hun recivers???
zoals Mr Fairbrass zegt in één van de free dvd´s 3000u mijn gat ja!!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 2:13 pm
Ik vis zonder (Delkim) receiver, dus da probleem heb ik nie.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 2:16 pm
old school als je hengels wat versprijd staan hebt ge een reciver nodig he ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 2:21 pm
Hangt ervan af hoe ver de hengels van uw tent staan hé.
Ik heb een draadloos systeem dat op alle biepers past, dus ik heb evengoe detectie tot in de tent zene.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 2:25 pm
cava makker, 20, 30 meter op een ander stek (staan die van mij soms) ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 2:46 pm
Ik doe zoiets persoonlijk nooit, omdat er op de waters die ik bevis meestal wel obstakels dichtbij zijn. En dan wil ik zo dicht mogelijk bij alle stokken zitten.
Maar als er geen obstakels in de buurt zijn is da geen probleem natuurlijk.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 2:50 pm
meerder hengels op één stek, geeft meer lijn druk in een bepaald gebiet van het water, daarom dat ik mijn hengels versprijd (en altijd met slape lijn vis) en normaal gezien ook maar met 2 hengels, al mag ik er 3 gebruiken.
en er zijn geen obstacels ....
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 02, 2009 3:08 pm
3 lijnen in de stek geeft alleen maar druk als ge nie ver uit de kant vist hé Tommy.
Als ik 3 stokken op mijn stek heb maar die liggen allemaal 75m+ uit de kant met tussen elke rig 50m tussen dan is er van lijndruk al geen sprake meer hé. En ik vis evengoe met 3 stokken op mijn stek als ik kortbij vis ook zene. De lijnen helemaal slap en alles is opgelost. Waar ik vis hebt ge meestal geen kans om uw stokken 20-30m van mekaar te zetten zene... Elk zijn manier op da gebied hé.
Maar we wijken af. Back on topic zeker.
Deze kwam ik vandeweek tegen op een engels forum. Lijken heel hard op de Steve Nevilles, enkel veel goedkoper!