Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di okt 21, 2008 1:27 pm
Deze hebben een beetje de look weg als die modellen van nash, niet?
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di okt 21, 2008 1:46 pm
Maar deze bestaan toch al langer? Ik dacht dat ze nu aan het ontwikkelen waren met ingebouwde zender?
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di okt 21, 2008 5:39 pm
Tom de ATTs is een compleet nieuw product makker daarom dat het wat tijd kost om het voledig op punt te zetten.
prijs per alarm zal €90 zijn en voor de reciever betaal je €115
dus een €400 voor een set (3 alarms + reviever)
Een pak goedkoper dan een setje van D of F
Gast Gast
Onderwerp: zender di okt 21, 2008 6:47 pm
Dus de zendertjes zitten toch ingebouwd in de bieper?
Is het bereik bij deze beter?
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di okt 21, 2008 7:29 pm
de zendertjes zitten idd ingebouwd
wat het berijk is weet ik niet, maar als je wil kom ik daar wel achter ....
Gast Gast
Onderwerp: bereik di okt 21, 2008 7:45 pm
Ja dat wil ik wel eens weten want bij ons los systeem is dat wel het nadeel, wel het enige nadeel desalniettemin toch veel minder dan op de site staat.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di okt 21, 2008 7:48 pm
op de site staat Under optimum bankside conditions the new system has been tested up to 500m. This guarantees good signal range in the worst swims.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo okt 22, 2008 9:47 am
hoe was de registratie weer, via magneet roller gelijk fox? of het delkim systeem?
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo okt 22, 2008 10:01 am
Roller
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo okt 22, 2008 10:08 am
Nice, een teflon roller precies. Maar deze is dan ook via magneten dat de registratie gebeurd? Geen risico's op vastvriezen? Roller ligt zo open en bloot?
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo okt 22, 2008 10:10 am
if idd een teflon roller (kun jeself veranderen van kleurtje) nog nooit gehoord van vastvriezen
En ik vind de prijs van rond de €400 niet te veel
als ge kijkt wat andere kosten (voor een ding dat piep piep doet)
set Tx i plus + Rx plus pro €740 Rx blue set €800 EOS r set €750 STR set €525
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do nov 27, 2008 9:33 am
Yep yep, had ze reeds op de beurs gezien afgelopen weekend te Utrecht.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do nov 27, 2008 2:42 pm
mijn bieberkes doen het nog heel goed, ze juist maar kopen om ze toch maar te hebben ( zoals er genoeg zijn...) is niet aan mij besteed. ma ieder doet met zijn geld wat hij wilt eh natuurlijk. alvast veel succes ermee mss bijten de vissen rapper nu lolol
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers do nov 27, 2008 4:04 pm
er zijn altijd mensen die op zoek zijn naar iets anders, of nieuwe willen omdat hun andere shit het niet doet zoals het hoord!! daarom dat we info geven over intresante nieuwe producten (zoals de ATTs) als ge de prijs bekijkt (voor een prima product) tegenover da andere (waar ge vooral de naam betaald) zal het wel verkocht worden. maar de meeste zijn zo vertrouwd met D & F, dat ze Nevils & ATTs over het hoofd zien. ze zijn mss minder flashy (met niet zo veel toeters en bellen) maar ze doen hun werk ook .....
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma dec 29, 2008 6:34 pm
Mijn biepers waren serieus aan vervanging toe, en bij deze heb ik de set atts'en + vx2 receiver systeem besteld, als alles goed gaat heb zowel ik als koen ( boucetje84 hier op het forum ) morgen ons setje in onze handen , met de kostprijs van 399.95 €
alsook heb ik ineens de teflon rollers met 4 magneetjes in acryl versie besteld, als we er morgen achter mogen zullen er gegarandeerd een aantal foto's + indrukken hier op de site neer geschreven worden.
ik kan jullie alvast vertellen dat ik met heel veel ongeduld aftel naar morgen !!!
dat alles goed mag gaan !
Mvg Kris
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers ma dec 29, 2008 9:52 pm
Kris schreef:
Mijn biepers waren serieus aan vervanging toe, en bij deze heb ik de set atts'en + vx2 receiver systeem besteld, als alles goed gaat heb zowel ik als koen ( boucetje84 hier op het forum ) morgen ons setje in onze handen , met de kostprijs van 399.95 €
alsook heb ik ineens de teflon rollers met 4 magneetjes in acryl versie besteld, als we er morgen achter mogen zullen er gegarandeerd een aantal foto's + indrukken hier op de site neer geschreven worden.
ik kan jullie alvast vertellen dat ik met heel veel ongeduld aftel naar morgen !!!
dat alles goed mag gaan !
Mvg Kris
Ik ben heel benieuwd, ik had dus hetzelfde systeem (maar dan met de zendertjes) maar heb dat nu verkocht aangezien ik het systeem niet echt betrouwbaar vond (fragiel, moeilijke batterijen en echt slecht bereik). Nu heb ik voor rx-en gekozen en kan hier hopelijk jaren probleemloos van genieten.
De biepers heb ik in Temse gezien en die gaven wel een goede indruk, wat ook gezegd moet worden is dat de service van de Gardner-representive wel heel goed was...
Laat zeker weten hoe het testen is verlopen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 30, 2008 2:28 pm
Nu even iets recht zetten!!
ik heb goeie contacten met Tom Wright van A angling T technology T tackel, Lewis (sales manager bij Gardner) en Mike van CarpCollector (verdeler van Gardner). en heb deze probs al bij deze personen aangehaald. probs aangande de bateryen, en deze 3 mensen zeggen allemaal het zelfde
verkeert gebruik, is de oorzaak van het probleem niet het product dat niet deugd volgens mensen die het gebruiken. Lewis bij Gardner, krijgt regelmatig die dingen terug voor reparatie maar tis dan gewoon een kwestie van de batery en dat spul werk gewoon terug.
als je problemen hebt, ga naar de stand houder (Gardner of de CarpCollector) op de beurs en vraag om uitleg, voor je iets afbreekt (dat jezelf hebt kopot gekregen).
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 30, 2008 3:34 pm
Uiteindelijk moet het product ook gewoon gebruiksvriendelijk zijn niet? En als je door slecht gebruik van de batterijen je beetmelders kapot kan krijgen heb ik toch mijn twijfels over de kwaliteit. Wat bedoelen ze dan bij slecht gebruik Tommy? Ik denk dat niemand zo dom is om de batterijen er omgekeerd in te steken... Daarbovenop vind ik het nog veel geld voor beetmelders die enkel een aan- en uit functie hebben op die paar extra rollertjes na dan. Denk dat je veel betaald voor het design en het "tartytackle" gehalte. Net als de Steve Nevilles die ook pokkeduur zijn, waar je voor de TXI+ die iets duurder zijn toch veel meer kan instellen.
Greetz Jos
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 30, 2008 3:45 pm
door het verkeert plaatsen van de batery, werd het klepke (waardoor ge stroom ontwikeld) plat geduuwd en was het gadaan, geen stroom meer!!
I zeg maar wat ze mij zeggen, en kheb het met men eigen ogen gezien!! dat er mensen waren die (waarvan het niet meer werkte) ze aan de stand houder gaven en hij keek erna en loste het probleem terplaatse op.
nu ieder zen ding natuurlijk, en ik spreek enkel uit ervaring maar ik heb jaren Delkim gehad en heb ook nog foxkes gehad, allebij degelijk grief maar oh zo €€€€€€€ kostelijk!!!
als ge de ATTs hebt, kun je ook je volume en toon regelen op de resiever!! ze zijn mss voor somige its te tarty (maar ik zie toch ook liever een sexy vrouw) die leuk aan voeld
tis mss voor de tackle tarts onder ons, maar tis een optie voor diegene die eens iets ander willen niets moet alles mag.
en €400 is nogaltijd niet duur vind ik, vergeleken met delks of fox ....
Gast Gast
Onderwerp: Eindgebruiker di dec 30, 2008 4:01 pm
Ik heb als eindgebruiker hier ook mijn mening over, ik heb 2 zendertjes die tot nu toe vervangen moesten worden, bij 1 van de twee was ook de batterij het probleem, (niet omgekeerd ingestoken trouwens) maar het is soms het aansluitpuntje in de zender die niet altijd goed aansluit op de batterij of de batterijen zelf die niet echt goed van kwaliteit zijn (exotisch formaat, weinig goede producenten).
Maar je zou dan wel denken dat hierover nagedacht is niet? Waarom dit moeilijke formaat enz...
Verder heb ik voor het slechte bereik nog nooit een sluitende uitleg gehoord, volgens onze testen (ATT) een enorm bereik, ik heb in 2 gevallen toch iets heel anders gezien.
Wat wel zeer positief is is de service van gardner, ze doen er niet moeilijk over (zendertjes) en vervangen deze waar nodig.
Op de vbk meeting werd mijn zendertje getest en kapot bevonden en werd ook prompt mijn adres gevraagd om het te vervangen (ik hoop dat het snel komt)
Thomas zijn zendertjes leken slecht te werken door batterijproblemen, sloten slecht aan maar toch een spijtige zaak, klanten verliezen vertrouwen, gaan opmerkingen geven en dan voelen de consultants zich in het nauw gedreven terwijl dit niet echt hoeft, commentaar moet je als firma ter harte nemen en aanpassingen proberen doorvoeren, moesten wij alle change requests naast ons neerleggen hadden we simpelweg geen klanten meer en dat is zo voor elke producent in mijn ogen.
Laatst aangepast door Bart B op di dec 30, 2008 4:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : schrijfvoutje :-))
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 30, 2008 4:20 pm
Citaat :
de consultants zich in het nauw gedreven
Mij maakt het niet uit hoor, en voel me niet in het nauw gedreven!! Ik stel alleen maar vast, das somige producten niet eens de kans krijgen
De ATTs is een beetverkliker met bijpassende ontvanger
en niet de ATTx V2
waar de problemen bij zijn!! (tzijn de plugins/zenders) niet de ontvanger, en zeker niet de nieuwe ATTs alarms (met ingebouwde zender)
dus dit even als veduidelijking, want er word algauw verwaring gezaait!!!
Gast Gast
Onderwerp: zendertjes di dec 30, 2008 4:29 pm
Ja dat klopt volledig, het zijn de zendertjes die vodden geven, de ontvanger heb ik geen problemen mee gehad.
Daarom dat ik ook hoop dat de buzzertjes wel goed zijn en dan vooral het bereik ben ik benieuwd naar (zullen we snel weten van Kris hopelijk)
Dan hebben we het bewijs dat dan ook hier de zendertjes de boosdoeners zijn. Tzijn leuke buzzertjes zo op het zicht eens iets anders kwa design enz. Als ze nu ook feilloos doen wat ze moeten doen zijn ze een schot id roos.
Gast Gast
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers di dec 30, 2008 10:56 pm
Voor alle duidelijkheid, ik ben hier niks aan het afbreken... Ik wil enkel mijn gebruikerservaring geven, niet meer of minder.
Zoals ik ook al in miijn post heb geschreven, de service van Gardner in Temse was heel goed...(en dat is ook veel waard, in tegenstelling tot andere merken waar ze u steeds behandelen als een idioot als er iets mis is)
Maar ook hij gaf toe dat de batterijenkeuze van hun niet optimaal was en dat er maar 1 goede supplier is. Verder waren het bij mij allemaal batterij-issues (gelukkig). Dat de biepers een goede indruk gaven, heb ik ook al in mijn post gezet, voor deze hebben ze trouwens ook een andere batterij gekozen.
Dit brengt ons op het laatste punt, namelijk ontvangst... Nu ben ik niet iemand die op 100-den meters wilt gaan buurten bij andere vissers (bart zit namelijk meestal langs mij). Maar als een tent al een onoverkomelijk obstakel is, dan stel ik me er toch vragen bij. Daarom ben ik het vertrouwen wat verloren en ben ik voor rx-en gegaan. Laat ons hopen dat ik nu enkele jaren zonder problemen kan vissen.
Tot slot vind ik de prijs zeker niet overdreven en dat ik open stond voor andere merken dan fox of delkim bleek wel uit het feit dat Bart en ik misschien wel één van de eerste setjes in Belgie hadden.
Hopelijk vallen de biepers goed mee, zodat er weer een betrouwbare optie bij komt in pieperland...
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: New ATTs Buzzers wo dec 31, 2008 7:47 am
jongens, sinds gisteren ben ik inhet bezit van mijn setje , ik moet zeggen kwa afwerking top hoor ! ik heb ook alreeds de acryl rollers erin zitten, ik ben voorlopig niks dan positief erover, maar dit word nog wel eens uitgebreid getest binnen een paar dagen ( eerst de feestdagen he ... ) en dan zal ik er meer over neerschrijven ivm kwaliteit, het bereik met en zonder obstakels, etc etc
nu moet ik nageven dat er 1 ding spijtig is en dat is dat op de 5 led ontvangver in verschillende kleuren geen paarse led zit , met gevolg dat men paarse bieper doorgeeft op de ontvangers rode led...
voor de rest hoop ik hier binnekort nog steeds even positief te zijn als nu !!