Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

De Maas

Ga naar beneden 
+20
Robby Malfliet
Jeroen Beetens
bocken roel
Steven Deschrijver
Tommy De Cleen
Arnaud Castel
Patrick Arteel
verhofstadt kristoff
Jerry Van Opstal
verlinden michel
geen lid meer
peter himschoot
Bart Debosschere
vanderzanden wim
Guy Michiels
Jean-Pierre Ketelslegers
bart polyn
Tim Lomans
Jeffrey Benoot
Igor Van Waesberghe
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 25, 2009 6:19 pm

Ik zou zeggen, probeer het eens! Nooit geschoten is altijd mis...
Weet er zelf ook niks over, een maat van mij is aan het experimenteren, maar heb er jammer genoeg nog geen resultaten van gehoord...

Grtzzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 18, 2009 8:23 am

Ik heb dit topic eens grondig gelezen en voor een leek,zoals mij, veel geleerd over de maas.
Normaal gingen we dinsdag richting france maar de planning is gewijzigd,we gaan naar la meuze.
Heb zowat op de foto's kunnen zien dat de vaargeul wel de meeste vis op kant brengt,dus bij deze...
We vertrekken dinsdag tot vrijdagavond en hopelijk kan ik een paar vissen strikken Surprised
greetz
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 18, 2009 8:34 am

Succes, .........
tzal druk zijn mee het verlof, weer de ene tent bij de ander......
mij zien ze er die tijd van het jaar niet.
greetz
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 12:33 pm

Awel, ik moest vanmorgen voor t werk naar Yvoir en ik moet zeggen, Shocked das toch een knappe rivier zenne en ik denk er sterk aan hier volgend jaar eens deftig werk van te maken ipv de obligate tripjes richting France. Zeer, zeer mooi vond ik het er alloo Very Happy
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 12:45 pm

in de buurt van Yvoir heb ik ook al gevist (bijna over op de maas gevist) voor bij Namen tot aan de franse grens ..
geen lid meer

geen lid meer

Man Aantal berichten : 159
Leeftijd : 44
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 2:31 pm

Zors schreef:
Het is toch veel drukker geworden hoor Tommy, zeker dit jaar! Vanaf Dinant tot aan de Franse grens is het soms niet te doen... Het zijn wel altijd de zelfde stekken die bezet zijn, de wat moeilijkere en verdoken stekken blijven vrij, en iemand die het ziet zitten om die te zoeken, en het niet omziet om eens de boot te gebruiken om de boel naar de stek te varen, zal wel meer op zijn gemak zijn.
Maar het is er beslist drukker dan verleden jaar!
Grtzzzzzzzzzzz

Mag je er met een boot vissen?
wat zijn de vereiste?
is er sterke stroming?

Grtz
verlinden michel

verlinden michel

Man Aantal berichten : 286
Leeftijd : 56
Hobby’s : karpervissen en fietsen
Registration date : 22-03-09

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: de maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 4:47 pm

de polen hebben ook weer hun werk gedaan lees ik net op een ander forum.hebben een van de betere karpers (29.5 kg) van het leven beroofd op de maas .ze hadden beter die muur doorgetrokken in plaats van hem af te breken.voor meer uitleg lees ...... Mad
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 4:50 pm

michel v schreef:
de polen hebben ook weer hun werk gedaan lees ik net op een ander forum.hebben een van de betere karpers (29.5 kg) van het leven beroofd op de maas .ze hadden beter die muur doorgetrokken in plaats van hem af te breken.voor meer uitleg lees riviervissen forum. Mad

Doortrekken , 5m hoger en laten vollopen Laughing
Mooi stuwmeer erbij dan lol!
Is echt erg met die gasten .
Grt
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 4:54 pm

sorry gasten maar die vlaams blok (belang) praat heb ik hier niet graag scratch scratch
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 5:00 pm

Blackwater schreef:
sorry gasten maar die vlaams blok (belang) praat heb ik hier niet graag scratch scratch

Was maar grapje ze Tommy . Laughing
Maar het wordt tijd dat we niet meer wegkijken van deze problematiek .
Kijk maar eens op de waters in het Antwerpse havengebied . Is er een camping in het weekend .
En allemaal vissen ze zonder vergunning en met zoveel lijnen als ze kunnen . Al jaren en toch is er geen enkele instantie die hier iets aan doet .
Een paar keer zeer strenge controles zou al volstaan vermoed ik .
Grt
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 5:04 pm

met die grapjes kun je ferm in de problemen komen tegenwoordig makker.
ik weet dat het een probleem is, maar niet elke vreemde is crapul he ...
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 5:08 pm

Blackwater schreef:
met die grapjes kun je ferm in de problemen komen tegenwoordig makker.
ik weet dat het een probleem is, maar niet elke vreemde is crapul he ...

Verdoeme Tommy , ge hebt 2 keer gelijk Very Happy
Van dat eerste lig ik niet wakker . Heb mijn overtuiging en daar wijk ik niet vanaf .
Nu dat tweede is ook waar . Ken Turken die perfect geintegreerd zijn . Alle respect voor hun . Zij tonen respect voor ons en dan krijgen ze dit ook terug . Gisteren nog bij zo een Turk gestaan . Het ging over dat hoofddoekverbod . Die zei dat ze in Turkije belange na niet zoveel praat hebben en dat die hoofddoekjes ginder amper gedragen worden . Pure poppenkas zei hij .
Grt
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 09, 2009 5:14 pm

is me niet te doen om gelijk te krijgen ze, maar ken iemand die een ferme boete heeft gekregen
om een autogtoon de huid vol te schelden!!
dus ze lachen er niet mee ze ..

wat die hoofdoeken betreft, ieder zijn ding vind ik en respect daarvoor!!
ja met verdraagzaamheid kom je een heel eind ....

nu back on topic aub (want we dwalen weer af he)
verhofstadt kristoff

verhofstadt kristoff

Man Aantal berichten : 129
Leeftijd : 48
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 13-10-08

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 10, 2009 6:48 pm

ben vorige week eens voorbij huy tihange gereden volgens mij is het daar toch moeilijk vissen want hoe moe ge daar u vis scheppen?want volgens mij moe ge daar me 2zitten want het water ligt kweeni hoe lager
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 10, 2009 6:56 pm

hoge kanten is het stuk beneden tihange, heb er enkele keren gevist (schuine kant) en dan kun je je vis schepen aan de trapkes (die schuin naar beneden gaan) dus perfect mogelijk om vis te landen.
wel best niet alleen gaan zitten, ne maat is altijd leuk om bij te hebben om te helpen!!
Patrick Arteel

Patrick Arteel

Man Aantal berichten : 164
Leeftijd : 60
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 19-06-09

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 11, 2009 8:21 am

jo da mannne,

Na een nachtje zwaar werken ga ik nu een weekje op de Maas vissen, doei
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 11, 2009 9:37 am

succes Patje ...
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 7:35 am

heeft er iemand soms (www)adressen van campings aan of in loopafstand van de Maas, met ouder te worden kan ik blijkbaar zelf moeilijk dingen vinden egenwoordig Embarassed Ik zoek maar ik vind ni...
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:07 am

http://www.truvo.com/places/camping-les-quatre-fils-emaynon-lives-sur-meuse

aub na 5min zoeken, ideaal als je tweetalig bent Laughing

Ligt pal aan de Maas Cool
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: vise ??   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 16, 2010 3:55 pm

iemand al gevist op de maas in vise ?
ben der wa gaan rondrijden;;der zijn precies wel wa weinig plekke...ook meestal hoge rand
ma kheb nog nie te goei kunne zoeke ..twas donker aant worden en dan die kut sneeuw nog :-)
klees dat de meeste verder op de maas visse kante dinant ...
zijn de vangste in vise dan minder ?
grtz
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 16, 2010 4:36 pm

Denk niet dat de vangsten in Visé minder zullen zijn, als je wat zoekt moet je zeker goeie en makkelijke plaatsen, om te vissen, vinden.
Ikzelf heb ook nog rond Dinant gevist, maar het is daar behoorlijk druk geworden, niet alleen van carpisten, de Poolse allround-slachters zitten er in overvloed!!

Heb me toch altijd laten vertellen dat de vissen meer stroomafwaarts, rond Namen, Huy, Luik, Visé en dergelijke, zwaarder zouden zijn.
Maar ja, zwaarder betekent dan ook weer drukker...

De Maas is behoorlijk populair geworden de laatste jaren, velen denken dat het daar zo makkelijk slachten is...geloof me, heb er al veel zien komen, maar al evenveel zien afdruipen ook hoor... Razz

In ieder geval, rond Visé is het zeker de moeite om het te proberen!

Grtzzzzzzz
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 17, 2010 7:14 pm

azo thx ;-) ben vandaag nog wa gaan rondrijden :-) kehb een schoon plaatske gevonden in vise.. nu zat er niemand, kan goed zijn dat er in de zomer wel vol zit he :-),en dat er nie te visse valt dan... derna ben ik nog verder gereden na luik..ma daar niks gevonden tussen die grote wege...best volgende keer een stuk verder dan de stad te rijde :-)

er moet een stuk maas zijn in voeren dus nog vlaams gedeelte..alleen heb ik nie gevonden hoe je er kan gerake :-) ook weer drukke grote wege..
heeft iemand daar al gevist ?

grtz
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:27 pm

nog een maandje en ik vertrek voor een weekske naar de maas.
ben het rijden richting france wat beu en zal het wat dichter bij huis zoeken nu.
zijn er manne van het forum die binnenkort naar de maas afzakken?
ik ga normaal een keer of drie op en af rijden om er een stek tegaan zoeken.
iemand die me een stuk kan aanraden?
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: haaai   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:36 pm

ben zelf ook pas daar op de maas begonne...heb ene keer in vise gezet aan de stuwdam, ne keer in flemalle,en viertal keer in amay...der is alleen nog ma brasem uitgekome spijtig genoeg ...dus kan je nie echt een goei plaats geven...ik wel met andere gepraat die der ook viste en die zijden dat dit jaar echt slecht was ... maja tgaa kome ik voel het :-):-) en succes ;-)
Gast
Gast

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:53 pm

vroeg of laat komt ge er de vis tegen dat wel maar mijn prob is dat ik er niks weet . ik bedoel mag je overal snachts vissen, mag je er wel op met buit of eigenlijk niet enz ...
Gesponsorde inhoud

De Maas - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 3 Icon_minitime

De Maas
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vangst van de maas !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum