Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

De Maas

Ga naar beneden 
+20
Robby Malfliet
Jeroen Beetens
bocken roel
Steven Deschrijver
Tommy De Cleen
Arnaud Castel
Patrick Arteel
verhofstadt kristoff
Jerry Van Opstal
verlinden michel
geen lid meer
peter himschoot
Bart Debosschere
vanderzanden wim
Guy Michiels
Jean-Pierre Ketelslegers
bart polyn
Tim Lomans
Jeffrey Benoot
Igor Van Waesberghe
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 27, 2008 7:55 am

youre welcome bart Wink Wink i hope this solves youre problem,i am happy to try and help out anybody in anway i can Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 29, 2008 4:23 pm

we hebben 12 karpers kunnen strikken en voort eerst voor ons aanbeten overdag. 3 vissen kwijt geraakt door de stenen int water. verder nog een barbeel en kopvoorn of 10. de gewichten draaiden boven en onder de 10 kilo. geen bakje kunnen strikken maar wel 2 schoonheden van vissen, een mooie volshub en een kruising tussen schub en kooi. daarvoor alleen is de sessie al geslaagd. benieuwd wat de maas nog in petto heeft voor mij en mijne copain nicky, volgende maand zijme were weg voor een nacht of 4.

bart polyn schreef:
Smirny succes daar hé cheers !!
To John,thanks,next time I take an open bivvy!!
grtzzzzzzzzzzzz

merci bart Very Happy

groetjes smirny
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 29, 2008 5:28 pm

Ah,was benieuwd naar de resultaten!!Goed gevangen en zeker als er een volschub tussen zit is het super!!!Kan niet wachten om ook te gaan!!
grtzzzzzzzzz bart
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 30, 2008 11:56 am

Ah,was benieuwd naar de resultaten!!Goed gevangen en zeker Kan niet wachten om ook te gaan!! mooie vissen Wink Wink Wink
grtzzzzzzzzz john cheers cheers
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 14, 2008 6:50 am

Als ik dat hier zo allemaal doorneem zie ik de kans schoon om men hobby nieuw leven in te blazen. Ik denk dat ik binnenkort eens met de madam op weekend ga en eens wat ga 'rondmeusen' Wink
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 16, 2008 5:23 pm

Zijn er mensen die over de grens gaan?Daar mag je dan met 4 stokken hé,als ik het niet mis heb Cool !!
kvind de natuur daar precies ook veel mooier aan de grens met Frankrijk!!Ik zoek eigenlijk een stuk waar ik echt in de natuur zit,zonder al te veel mensen,ook een deel omdat ik steeds alleen ga vissen en geen last wil van criminaliteit.
grtzzzzzzzz Bart
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 16, 2008 5:33 pm

Ik heb zo´n 6 jaar vrij veel op de Maas gevist, en nooit enige vorm van criminaliteid gezien!!
wel meer de streek van Dinant en stroom opwaarts richting franse grens.
En als je natuur wil, zit je daar aan het goede adres.

het probleem in frankrijk is de nacht zones waar ge moet zitten (je mag dan wel met 4 hengels vissen)
maar ge gaat niet zitten waar ge wil, en de beste steken zijn meestal geen nacht zones!!
En voor grotere vissen moet ge het niet doen, die zwemen hier op de Maas ook ......
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 22, 2008 6:32 pm

Een viertal jaren geleden heb ik intensief op de Maas gevist in de buurt van Dinant. Ik viste er practisch alleen. Geen criminalteit en geen karpervissers toen. Deze zomer er nog eens langs gereden en inderdaad, het was er erg druk. Geen spek voor mijn bek . Laughing
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 23, 2008 11:48 am

Van zulkse geruchten had ik ook al gehoord, dat het er erg druk moest zijn nu. Jammer eigenlijk, had er wel eens aan de slag willen gaan.
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 23, 2008 12:12 pm

De Maas bestaat niet alleen uit het stuk (stoom afwaards) net na Dinant he.
Voorbij Dinant, stroom opwaards is plaats genoeg gasten.
Ik heb er persoonlijk jaren gevist, en dat volk vald echt wel mee ze (als je gewoon bent van op het kk te vissen) zie je op de Maas niemand ......
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 23, 2008 5:01 pm

Het is toch veel drukker geworden hoor Tommy, zeker dit jaar! Vanaf Dinant tot aan de Franse grens is het soms niet te doen... Het zijn wel altijd de zelfde stekken die bezet zijn, de wat moeilijkere en verdoken stekken blijven vrij, en iemand die het ziet zitten om die te zoeken, en het niet omziet om eens de boot te gebruiken om de boel naar de stek te varen, zal wel meer op zijn gemak zijn.
Maar het is er beslist drukker dan verleden jaar!
Grtzzzzzzzzzzz
Guy Michiels

Guy Michiels

Man Aantal berichten : 199
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen, gitaar spelen
Registration date : 24-09-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 16, 2009 11:40 pm

Ik ga met een maat binnen 3 weken eens proberen aan de
kerncentrale van Huy. Voor ons is het de eerste keer riviervissen.
Hoef je daar je lijnen uit te varen? En de kopvoorns?
Voor ons is het een greep in het duister, dus alle tips welkom!
grtz
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 17, 2009 2:47 pm

Citaat :
de
kerncentrale van Huy
kerncentrale van tihange bedoel je waarschijnlijk, wel je moet dan op het stuk stroom afwaards zijn van tihange!!

kijk aan de hand van enkele foto´s ga ik je proberen uitlaggen waar ge moet zijn.

De Maas - Pagina 2 Op

foto 1, (zie sluizen en barage van tihange) links van de sluis is de kerncentrale van tihange
rechts is het (één van de beste Maas stukken qua dikke vissen)
gele lijnen!!

De Maas - Pagina 2 Op1

foto 2, zie je markeringen langs de kant (heel goed gebied) in de omgeving van de bailey brug !!

De Maas - Pagina 2 Op2

foto 3, nogmaals dat gedeelte.

De Maas - Pagina 2 Amay-PontBailey

foto 4 is van de bailey brug van Amay, in de bay kun je niet vissen (is vant leger)
maar de ingang ervan is super, bij veel stroming en rond de paai.

ik hoop dat ge iets hebt aan deze info, kopvoorn, brasem zit er ook idd
maar enorm grote karpers ook Wink Wink
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 17, 2009 4:41 pm

Heb ook al gehoord, dat naast het feit er zeer grote vissen zitten, het ook constant erg druk is, zelfs in de winter...weet uiteraard niet of dit volledig klopt...maar aangezien het verwarmd water betreft, en het goede, bestand zou dit wel eens waar kunnen zijn.

Grtzzzzzzzzzzzzzz
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 17, 2009 4:47 pm

zeg maar gerust een bere bestand aldaar
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 17, 2009 5:10 pm

Druk ist er wel ja, maar op andere stuken van de Maas ook, heb ik verstaan??
dus als Piker er dan toch op uit wil, kunde beter op het goede stuk zitten he.

het stuk van tihnga zelf is niet zo goe, dus waarom nie een stukske lager (stroom afwaards)
Kheb er zelf een paar keer gevist (en gevangen) geen grote, maar tis mogelijk je vis daar te vangen
Heb gehoord dat Dec, Jan en Feb goede maanden zijn daar .....
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimema jan 19, 2009 9:19 am

Wij zijn een maand geleden hier ook gaan kijken. Hadden een paar dagen vrij door de week en wisten niet echt waarheen. Dus ja, dan was de keuze snel gemaakt om op zo'n dikke vissen stuk te gaan zitten, waar er rond deze tijden goed gevangen word. Nen maat van mij dat vrij veel op de maas vist was vooraf paar keer gaan kijken en telkens was het daar superdruk. Dus toch maar niet naar daar gereden en ergens anders uitgepakt. Blijkbaar ist altijd superdruk op dat stuk. Weet wel dat er op andere stukken ook mooie vissen rondzwemmen, maar twas ons eilijk specifiek om da stuk te doen. Och ja, andere keer beter eh.

grtz
Guy Michiels

Guy Michiels

Man Aantal berichten : 199
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen, gitaar spelen
Registration date : 24-09-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimema jan 19, 2009 10:30 am

mercikes voor de foto's tommy!
Super. Echt een goei hulp! Ga er zeker op verdergaan.
grtz
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimema jan 19, 2009 11:15 am

graag gedaan makker Wink Wink daar is een forum voor he ....
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: maasmechelen,lanake,maaseik?...   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2009 11:39 am

gaat er iemand vissen aan de kanten van maasmechelen,lanake,kinrooi,maaseik aan de maas ?
int vlaams gedeelte... Cool grtz
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: haaai   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:46 pm

vist er niemand aan de vlaamse kant van de maas ?
of heeft er al iemand gevist ?
ik zelf heb al in maasmechelen,kinrooi,lanaken,maaseik gevist niemand ervaring daar ??
of zijn de visse misschien te klein int vlaams gedeelte ?
grtz
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 03, 2009 1:50 pm

weet er dan echt niemand iets van de maas in vlaandere :-)
ken der niemand iets over kwijt :-)
grtz
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: vist er niemand op de maas in limburg (b)   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 8:14 pm

precies nie :-)
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 8:31 pm

Sorry maar ik kan daar echt niks over zeggen. Ik ben er eens een keer gaan kijken maar heb er nog nooit gevist.
Gast
Gast

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 9:19 pm

aaa is niks Smile tja der wordt prcies nie zo veel gevist
en nu vooral met die werke ... da zou nu wel een tijdje duren denk ik dat alles terug op punt is...
in maasmechele hebbe ze zelfs stenen door heel de maas gelegt en dan een kleine doorgang gelate :-) klein watervalletje meer
kweet nie hoe de karp daar gaat op reagere
die gaat nie meer tege de richting in kunne zwemme ?, wat die anders normaal wel toch deed volgens mij nie ?
grtz
Gesponsorde inhoud

De Maas - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Maas   De Maas - Pagina 2 Icon_minitime

De Maas
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vangst van de maas !