Aantal berichten : 44 Leeftijd : 41 Woonplaats : genk Hobby’s : karpervissen,muziek,psychologie,bewustmaken nieuws Registration date : 21-10-11
Onderwerp: Re: De Maas wo jun 20, 2012 10:40 am
allez dan krijg ik toch terug iets meer vertouwen in...ik ga ook altijd gewoon instant vissen van vrijdag tot zondag... dan voeder ik wel wat.. ik heb thans wel andere verhalen gehoord maarja ze vertellen zo veel... ik weet wel dat de vangste dit jaar toch achterblijve... of hebben jullie dit jaar dan al veel gevangen op de maas ?
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: De Maas wo jun 20, 2012 3:52 pm
Dave Lons schreef:
allez dan krijg ik toch terug iets meer vertouwen in...ik ga ook altijd gewoon instant vissen van vrijdag tot zondag... dan voeder ik wel wat.. ik heb thans wel andere verhalen gehoord maarja ze vertellen zo veel... ik weet wel dat de vangste dit jaar toch achterblijve... of hebben jullie dit jaar dan al veel gevangen op de maas ?
er word er en der wel het één en ander gevangen maar niet veel soeps (ik heb er één nacht gevist, maar te veel stroming!!) ik ga een week in Juli ....
David Baeten
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 41 Woonplaats : genk Hobby’s : karpervissen,muziek,psychologie,bewustmaken nieuws Registration date : 21-10-11
Onderwerp: Re: De Maas wo jun 20, 2012 3:55 pm
azo jha ..... mss kan ik beter ook nog wat wachten .... moeilijke keuzes he :-) ga jij nog aan de kanten van dinant ?
mvg
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: De Maas wo jun 20, 2012 6:38 pm
de keuze is niet zo moeilijk tussen, zeker blanken en kans maken op vis vangen
Renaat Vanoost
Aantal berichten : 30 Leeftijd : 45 Woonplaats : Gistel (Moere) Hobby’s : privileads Registration date : 28-01-11
Onderwerp: Re: De Maas zo jun 24, 2012 10:51 am
Yo allen,
we hebben drie nachtjes gedaan en telkens één visje per nacht kunnen strikken, maar ik ben daarmee best tevreden hoor... Zeker voor een eerste kennismaking, had alweer veel slechter gekunnen.
succes aan wie er binnenkort heen gaat...
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: De Maas zo jun 24, 2012 11:20 am
Renaat Vanoost schreef:
Yo allen,
we hebben drie nachtjes gedaan en telkens één visje per nacht kunnen strikken, maar ik ben daarmee best tevreden hoor... Zeker voor een eerste kennismaking, had alweer veel slechter gekunnen.
succes aan wie er binnenkort heen gaat...
well don makker ... is altijd beter dan een blank just hé? ik ga een week en Juli ....
David Baeten
Onderwerp: Re: De Maas ma jun 25, 2012 8:16 am
dat is mooi renaat ;-) . zeker voor kennis te maken ..weet je al dadelijk dat de stek nie slecht is .. succes verder nog ;-)