Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

openbare waters: gesloten tijd ...

Ga naar beneden 
+15
ben vermoesen
Jerry Van Opstal
verlinden michel
david deman
Lorenz Cleymaet
Robin Vercruyssen
peter himschoot
Robby Malfliet
Jean-Pierre Ketelslegers
Bart Debosschere
Arnaud Castel
Tony Lemmens
Loïc van Doorn
Tony van de merlen
Tommy De Cleen
19 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

openbare waters: gesloten tijd ... Empty
BerichtOnderwerp: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimevr apr 22, 2011 7:11 pm

openbare water: wat vind ge (dat regels over treden mogen worden) ivm gesloten tijd, dat er gevist word in de gesloten tijd op waters waar het niet mag!!
ik vind het persoonlijk, tegenover mensen die hun aan de regels houden niet kunnen dat er zijn die above the law staan en er zich niets van aantrekken en gewoon gaan vissen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Tony van de merlen

Tony van de merlen

Man Aantal berichten : 172
Leeftijd : 53
Registration date : 27-04-10

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimevr apr 22, 2011 8:47 pm

dat ze die gesloten tijd is afschaffen, het ene water wel gesloten en andere openbare niet... Evil or Very Mad
Loïc van Doorn

Loïc van Doorn

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 32
Hobby’s : vissen, duiken, biologie
Registration date : 25-01-11

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimevr apr 22, 2011 9:59 pm

Tommy schreef:
openbare water: wat vind ge (dat regels over treden mogen worden) ivm gesloten tijd, dat er gevist word in de gesloten tijd op waters waar het niet mag!!
ik vind het persoonlijk, tegenover mensen die hun aan de regels houden niet kunnen dat er zijn die above the law staan en er zich niets van aantrekken en gewoon gaan vissen!!
het probleem is denk ik dat er meer mensen zijn die zich "above the law" voelen dan die de regels volgen, hoe meer het doen hoe meer er zullen volgen
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimevr apr 22, 2011 10:27 pm

Loïc vD schreef:
Tommy schreef:
het probleem is denk ik dat er meer mensen zijn die zich "above the law" voelen dan die de regels volgen, hoe meer het doen hoe meer er zullen volgen

amen

afschaffen ok das het ...vbk ....???
maar op het moment ist nog niet afgeschaft, dus mss kan iedereen zich aan de regels houden
voor het voor iedereen gedaan is met op bepaalde waters voor altijd gedaan is met vissen
door het vissen in de gesloten tijd ....
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 48
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimevr apr 22, 2011 10:37 pm

Tommy schreef:
Loïc vD schreef:
Tommy schreef:

amen

afschaffen ok das het ...vbk ....???
maar op het moment ist nog niet afgeschaft, dus mss kan iedereen zich aan de regels houden
voor het voor iedereen gedaan is met op bepaalde waters voor altijd gedaan is met vissen
door het vissen in de gesloten tijd ....

MMM met uw staat van dienst heb ik zeer veel moeite om te geloven dat jij altijd volgens de regels speelde.

Als het toen kon, kan het nu nog, iedereen beslist waar hij staat en geef toe buiten de regels vissen is enigszins spannend maar de stress is er ook nie naast, je bent nooit op je gemak. Dit is geen oproep om de regels te breken maar geef toe iedereen gaat wel eens zijn boekje te buiten door zijn gedrevenheid. (en dan heb ik het meer over nachtvissen dan over de gesloten tijd)

Het VBK staat hier buiten.
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 8:20 am

Door pipo's die wel nachten waar het verboden is ... maak ik me schuldig!!
maar dat is dan ook het enige waar ik me ooit schuldig aan heb en zal blijven maken (sorry)
ik vind al de rest niet nodig (gesloten tijd, 3 hengels) ik van ze met 2 ook en in de periode dat het wel mag ... ok bon nachten mag ook niet, maar na 28 jaar ben ik nog nooit gepakt omdat ik het doe waar het niet mag ...

en in de goeie ouwe tijd zo een 20 jaar geleden, mocht nacht vissen nergens!!
maar daar gaat het nu niet over het gaat over vissen in de gesloten tijd!!

ik weet niet maar was het vbk daar niet mee bezig (kan me vergissen ze)
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 11:21 am

Ik vind dat ze dit mogen afschaffen! Ik zie er niet direct het nut van in. Behalve dat de vis dan niet gestoord kan worden. Maar als ze paaien denken ze alleen maar aan sex de vissen :p dus bijten zullen ze niet. Die vissen zijn praktisch onverstoorbaar als het op kindjes maken aankomt Razz

Maar ben wel van de mening, gesloten is gesloten.

Nachten waar het niet mag, tja, heb het ook al gedaan...guilty, maar niet met een slecht geweten! Je moet weten waar en wanneer.
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 11:23 am

Karparnaud schreef:
Ik vind dat ze dit mogen afschaffen! Ik zie er niet direct het nut van in. Behalve dat de vis dan niet gestoord kan worden. Maar als ze paaien denken ze alleen maar aan sex de vissen :p dus bijten zullen ze niet. Die vissen zijn praktisch onverstoorbaar als het op kindjes maken aankomt Razz

Maar ben wel van de mening, gesloten is gesloten.

Nachten waar het niet mag, tja, heb het ook al gedaan...guilty, maar niet met een slecht geweten! Je moet weten waar en wanneer.

Hoe zou je zelf zijn als je maar 1x paar jaar mag vogelen ,... ik zou ook niet azen ze .... lol! lol! lol!
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 11:27 am

Wel beetje vergelijkbaar met mijn situatie in feite Razz Kies ook voor te poepen ze dani Laughing
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 11:34 am

Karparnaud schreef:
Wel beetje vergelijkbaar met mijn situatie in feite Razz Kies ook voor te poepen ze dani Laughing

lol! lol! lol! lol!
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 12:15 pm

Karparnaud schreef:
....guilty, maar niet met een slecht geweten! Je moet weten waar en wanneer.

Wantoestanden aanklagen maar eigen gedrag met de mantel der liefde bedekken !!
Zo zijn we allemaal een beetje zeker ?
Het verhaal van de balk en de splinter zeker !! clown
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 1:19 pm

nog is de discussie gaat over het in de gesloten tijd vissen ...!!

iets heel anders dan nacht vissen (trouwens nacht vissen mag op bevaarbare waters en daar is dan ook geen gesloten tijd ....?? waarom kan dat dan niet gewoon op alle waters het zelfde zijn) nu even serieus he is dit nu weer niet alfslachtig geregeld (op zen vlaams, want in wallonie is het anders volgens mij!!) ....

Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 3:06 pm

Persoonlijk heb ik niks tegen de gesloten tijd.
Op die manier heeft de vis toch even een beetje rust in hun paaiperiode.

Om eerlijk te zijn vond ik het vroeger heel spannend om naar die 1 juni toe te leven.
Dat gevoel is grotendeels weg nu, omdat de er op de meeste waters die ik bevis geen gesloten tijd is.
Maar sinds kort vis ik terug op een water waar de gesloten tijd wel van toepassing is, dus ga ik weer da gevoel hebben van vroeger.

Stekje gaan aanvoeren op een rustig moment, water observeren, en nadien maken dat mijn sporen zo goed mogelijk uitgewist zijn bij het naar huis gaan... Laughing

ROLL ON 1 JUNI!!! cheers
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 3:13 pm

kheb er ook niets op tegen (maar zoals je zelf zegt Robby roll on 1 Juni)
wel ik ben ook zo, maar niet iedereen houd zich aan de regels, en daar gaat deze discussie nu net over ...

peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 4:12 pm

een moeilijk topic vind ik, want we hebben natuurlijk allemaal boter aan onze kop he Embarassed Heb nog nooit in de gesloten tijd gevist (en dan doe ik eerlijk gezegd de waarheid geweld aan want met de opening ben ik ook altijd te vroeg ter plaatse én liggen de hengels te vroeg in naar de letter van de wet.

Maar, het moet van mijn hart, elk jaar opnieuw zie ik de vangsten van concullega's die gewoon in de sluiting vissen en Shocked Shocked ben er vrij zeker van dat de vis die mindere druk aanvoelt en na enige weken beter/gemakklijker aast, hun resultaten liegen er alvast niet om.

En om het nog wat moeilijker te maken; het water waar ik vanaf de opening zwaar aan de slag wil gaan bezoek ik regelmatig en dan zoals sommigen hier ook al aangehaald hebben, ge voelt u zo "speciaal" het water voelt ook "speciaal" aan en ge fantaseert al over vangsten die gaan komen. Ik steek dan meestal wat bollekes in de zak en ga "mijn " vissen voeren, allee ge kent het gevoel Very Happy

Wat schetst mijn verbazig/teleurstelling/ongenoegen als ik daar vandaag met mijn fiets passeer en ik een bijna goed weggestoken bivvy zie staan met een 4tal hengels ernaast Mad Sad Sad . En ik voel tot in mijn kloten dat die er boenk op zal zitten, echt waar...tja, dan heb ik ook veel zin om de hengels te gaan halen zenne, echt wel. Elk jaar opnieuw laat ik de kaas van tussen mijn boterham halen en zij die doorvissen in de sluiting lachen ons eens ferm uit !! Misschien zouden we beter ALLEMAAL gewoon doorvissen (burgelijke ongehoorzaamheid) en zien of er iets van komt, ik geloof het nooit.

Dus, ik lig eerlijk waar in dubio ik meen het Neutral
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 4:25 pm

Ik begrijp u volledig Peter, aangezien ik ook al in die situatie gezeten heb dat mensen doorvissen in de sluiting terwijl ik mij gelijk nen onnozelen aan de regels hou.
Maar toch weiger ik ten stelligste ook maar 1 seconde te vissen in de gesloten tijd!
Ja, ik wacht zelfs mooi tot middernacht om te beginnen vissen ook.
Pas op, ik ben geen heilige zene.
Ik vis op openbaar water ook soms 's nachts wanneer het nie mag (op putten dan), maar ten opzichte van de gesloten tijd hou ik me gewoon aan de regels.
Dat houdt dan ook in vissen met slechts 2 stokken!
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 5:18 pm

ja ik begrijp het ook Peter, ik begrijp je frustratie (ik denk er ook zo over)
gisteren een smsje gekregen van iemand, om me te vertellen dat er iemand (een karper visser) klacht had ingediend bij de politie omdat er 2 gasten zaten te vissen en ze zijn dus gepakt!!

we hebben allemaal wel al eens iets gedaan dat niet mag
maar in de gesloten tijd vissen heb ik nog nooit gedaan, en idd heb ze al dikwijls zien zitten
en ze lachen met ons, tzijn meestal wel de jongeren onder de karper vissers ...
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

BerichtOnderwerp: just a question   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 5:43 pm

Chiepe schreef:
Laat me toe van zeggen maar ik vindt dat hier maar een "creepy" draadje hoor... Sleep
Gesloten is gesloten en open is open.
Respecteer de regels en volg de wetgeving !
Door pipo's die wel nachten waar het verboden is ...
Door pipo's die karperen in de gesloten tijd waat het niet mag ...
Door pipo's die karperen in verboden zones en reservaten ...
Door pipo's die met teveel hengels vissen ...
Door pipo's die karpers stelen ...
... worden alle anderen gestraft en wordt de wetgeving alsmaar strenger en strenger ! scratch
en weet wie er dan nog meer zeurt en jankt... ??? inderdaad diezelfde pipo's !!!
En begin nu niet van ; "Heb jij nog nooit een keer ... ... ..."
Het antwoord is resoluut en welgemeend : NEEN !!!
Jezelf boven de wet verheven is hoogmoedig dom en bewijst dat
je IQ slechts rechtevenredig is met je BMI, reken zelf maar voor je uit... ( Kg/L²)
Dada
Chiepe

Hoe sta je tegenover pipo's die wat beesten doodslaan aan het water? (dit enkel om het pipo's lijstje te vervolledigen)

Die kan ik namelijk ook niet luchten leven en laten leven weet je wel ...

Als je bij zo'n mannen hun BMI van hun IQ aftrekt kom je zeker onder nul uit.

Voor de rest wil ik zeker nog kwijt dat de gesloten tijd wel vragen oproept ivm hoe zinvol die nu wel of niet is maar zolang de gesloten tijd er is houd ik me eraan.
Robin Vercruyssen

Robin Vercruyssen

Man Aantal berichten : 148
Hobby’s : Vissen wat anders?
Registration date : 06-11-10

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimeza apr 23, 2011 6:26 pm

Tommy schreef:
ja ik begrijp het ook Peter, ik begrijp je frustratie (ik denk er ook zo over)
gisteren een smsje gekregen van iemand, om me te vertellen dat er iemand (een karper visser) klacht had ingediend bij de politie omdat er 2 gasten zaten te vissen en ze zijn dus gepakt!!

we hebben allemaal wel al eens iets gedaan dat niet mag
maar in de gesloten tijd vissen heb ik nog nooit gedaan, en idd heb ze al dikwijls zien zitten
en ze lachen met ons, tzijn meestal wel de jongeren onder de karper vissers ...
Dit vind ik eerlijk gezegd niet kunnen..
Als je daar al klacht moet voor indienen? Ga dan even bij die mannen babbelen of ga zelf in de gesloten tijd vissen, ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee. Als de vis wil paaien doet hij dat toch en denkt hij niet aan azen..
Van mij part mag de gesloten tijd afgeschaft worden, en de mannen die er toch in vissen lopen de kans om gepakt te worden(is ook niet altijd ontspannen vissen).
Maar om iemand te gaan verklikken nooit(zo zit ik niet in elkaar..),als je het niet kan hebben dat er zitten te vissen in de gesloten tijd ,heb dan ook het lef om te gaan vissen.
Dit is mijn persoonlijke mening en zeker niet tegen jou gericht ofzo hé tommy Wink

Grtzz
peter himschoot

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimezo apr 24, 2011 6:38 am

Das gewoon de omgekeerde wereld he Robin, dat klopt toch niet hoor wat jij zegt. Je haalt het trouwens zelf al aan, als je doorvist kan je gesnapt worden (dat dit dan op aangeven van een andere visser is lijkt me nogal logisch, een wielrenner zal je niet verraden he Wink

Dat de gesloten tijd beter zou afgeschaft worden, daar is iedereen het wel mee eens hoor, maar... momenteel bestaat het onding nog en dan vind ik ook dat je je er beter maar aan houdt. Sommige rode lichten vind ik ook onzinnig maar ze staan er dus ik hou me er aan.

Het argument "vis dan zelf ook mee" dat meen je zelfs niet, want als wij mee beginnen vissen dan is jullie voordeel gewoon ineens weg he Very Happy
Heeft ook totaal geen kloten te zien met geen lef hebben he, er zijn nu eenmaal regels in de wereld en daar moet je mee (leren) leven.

Maar geloof me vrij, het legioen doorvissers groeit en degenen die niet meevissen (zoals nog velen hier) zullen weer veel schone vissen niet vangen de eerste maanden.
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimezo apr 24, 2011 7:20 am

peterhim schreef:
Das gewoon de omgekeerde wereld he Robin, dat klopt toch niet hoor wat jij zegt. Je haalt het trouwens zelf al aan, als je doorvist kan je gesnapt worden (dat dit dan op aangeven van een andere visser is lijkt me nogal logisch, een wielrenner zal je niet verraden he Wink

Dat de gesloten tijd beter zou afgeschaft worden, daar is iedereen het wel mee eens hoor, maar... momenteel bestaat het onding nog en dan vind ik ook dat je je er beter maar aan houdt. Sommige rode lichten vind ik ook onzinnig maar ze staan er dus ik hou me er aan.

Het argument "vis dan zelf ook mee" dat meen je zelfs niet, want als wij mee beginnen vissen dan is jullie voordeel gewoon ineens weg he Very Happy
Heeft ook totaal geen kloten te zien met geen lef hebben he, er zijn nu eenmaal regels in de wereld en daar moet je mee (leren) leven.

Maar geloof me vrij, het legioen doorvissers groeit en degenen die niet meevissen (zoals nog velen hier) zullen weer veel schone vissen niet vangen de eerste maanden.

amai das de nagel op de kop slagen ... als ik zo rond kijk (en dan wijs ik niet met de vinger naar één bepaalde groep) maar de oude rotten int vak, houden hun eraan om niet te vissen tijdens de gesloten tijd ... kijk ik weet dat het niet logisch is maar bon!! er zoveel niet logisch in dit apen land ... maar zij die wel doen slagen het voor ons ook naar de kloten (snap je)
en idd heeft niets met lef of niet durven te maken (gewoon uit respect voor andere vissers, en dan spreek ik niet over nacht vissen he, das totaal andere materie) ...
Robin Vercruyssen

Robin Vercruyssen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimezo apr 24, 2011 8:16 am

peterhim schreef:

Peter ,ik moet je idd gelijk geven. Als je het uit zo een standpunt verglijkt:).
Ik vis trouwens zelf ook niet tijdens de gesloten tijd hoor .
grtz
Lorenz Cleymaet

Lorenz Cleymaet

Man Aantal berichten : 130
Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft.
Registration date : 25-01-11

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimezo apr 24, 2011 9:42 am

Van mij mag de gesloten tijd afgeschaft worden. Op bijna ieder water dat ik ken paaien ze tóch niet in de gesloten tijd, vorig jaar hebben ze hier gepaaid in juni en dikwijls zelfs een tweede keer in juli of augustus als er wel gevist mag worden.
Toch hou ik mij wel aan de gesloten tijd, zoals gezegd kan de vis dan even op rust komen en het is ideaal om mezelf wat voor te bereiden op de naderende examens clown
peter himschoot

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimema apr 25, 2011 7:46 am

Robin schreef:
peterhim schreef:

Peter ,ik moet je idd gelijk geven. Als je het uit zo een standpunt verglijkt:).
grtz

Cool!! was ook absoluut gene aanval zenne, ben een voorstander van "live and let live", iedereen is opt einde verantwoordelijk voor zijn eigen daden en het is niet aan mij om iemand te ver- of beoordelen.
Het zou alleen leuker zijn (en de opening zou voor iedereen beter zijn) moest iedereen zich aan de "spel"regels houden Very Happy

Robin Vercruyssen

Robin Vercruyssen

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitimema apr 25, 2011 8:54 am

peterhim schreef:
Robin schreef:
peterhim schreef:

grtz

Cool!! was ook absoluut gene aanval zenne, ben een voorstander van "live and let live", iedereen is opt einde verantwoordelijk voor zijn eigen daden en het is niet aan mij om iemand te ver- of beoordelen.
Het zou alleen leuker zijn (en de opening zou voor iedereen beter zijn) moest iedereen zich aan de "spel"regels houden Very Happy

Beschouwde het ook niet al een aanval hoor Very Happy ,vind het altijd interessant iedereen zijn mening eens te horen.
Ivm met de spelregels ,dit geld dan ook wel wat voor het nachtvissen op de openbare waters waar het niet mag?
Maar dat hoord niet thuis in deze discussie Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: openbare waters: gesloten tijd ...   openbare waters: gesloten tijd ... Icon_minitime

openbare waters: gesloten tijd ...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peilen tijdens gesloten tijd
» vissen op openbaar water in gesloten tijd???
» "De drukke waters" topic
» Muddy Waters
» Muddy Waters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: