Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Peilen tijdens gesloten tijd

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Glenn Van Cauter

Glenn Van Cauter

Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 15-03-10

Peilen tijdens gesloten tijd Empty
BerichtOnderwerp: Peilen tijdens gesloten tijd   Peilen tijdens gesloten tijd Icon_minitimewo apr 07, 2010 4:30 pm

Iemand enig idee of men hier moeilijk over doet? Peilen is natuurlijk niet gelijk aan vissen maar maak dat maar eens een niet visser wijs :s je staat daar nog altijd je hengel in te gooien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Peilen tijdens gesloten tijd   Peilen tijdens gesloten tijd Icon_minitimewo apr 07, 2010 4:34 pm

Zolang je er geen onderlijn aanhangt zal dat geen prbleem zijn ,je mag toch peuren ook.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Peilen tijdens gesloten tijd   Peilen tijdens gesloten tijd Icon_minitimewo apr 07, 2010 4:36 pm

Geen idee hoe bepaalde mensen er op zouden reageren.

Maar kheb het op De Ster in St.-Niklaas al eens meegemaakt dat ik 2eu extra inkom moest betalen om te vissen, terwijl ik eigelijk maar een uurtje kwam peilen.
Na 10min met handen en voeten te proberen uitleggen dat ik slechts kwam peilen en helemaal geen haken bijhad of zo, heb ik dan uiteindelijk de handdoek geworpen en het mens aan de kassa 2eu betaald.
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Peilen tijdens gesloten tijd   Peilen tijdens gesloten tijd Icon_minitimewo apr 07, 2010 4:55 pm

Ik dacht dat er vroeger iets stond in de trend van: 'in gesloten tijd niet in het bezit van enig hengeltuig aan de waterkant te mogen vertoeven', maar in het huidige reglement vindt ik er niets van terug.

Hier het huidige visserijreglement > klik hier

Grtz
Ivan
http://www.ccmoore.be
Mark Hoedemakers

Mark Hoedemakers

Man Aantal berichten : 337
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 25-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Peilen tijdens gesloten tijd   Peilen tijdens gesloten tijd Icon_minitimewo apr 07, 2010 5:15 pm

Zolang je niet in het bezit bent van haken, netten of schepnetten zou er geen enkel probleem mogen zijn. Dus niet alleen een peilhengel zonder haak, ook absoluut geen haken, netten of schepnetten bij de hand, in de auto of in een tas of foudraal hebben. Zodra je het 'bij' hebt in de rulmste zin van het woord kan dit geïnterpreteerd worden als dat je voorzien bent van het nodige materiaal wat in de gesloten tijd verboden is.

Enkel en alleen hengel met peildobber.

En natuurlijk heel vriendelijk en beleefd blijven wanneer iemand je erop aanspreekt. Een duidelijke uitleg zal twijfel weg nemen.

Grts
Mark
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Peilen tijdens gesloten tijd   Peilen tijdens gesloten tijd Icon_minitime

Peilen tijdens gesloten tijd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» openbare waters: gesloten tijd ...
» vissen op openbaar water in gesloten tijd???

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: