Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 11:36 am
Kvraag me even af,hoeveel geven jullie uit aan vergunningen op een jaar..... Vorig jaar zat ik aan 300 euro...dit jaar ga ik het ietsje minderen..vooral openbare wateren bevissen....dit jaar zal het rond de 50 euro zijn grtzzzzzz
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 11:40 am
Heb eens even rap een optelsom gemaakt, in België kom ik aan zo'n €400 (zitten een paar syndicaatjes bij), tel daarbij de nodige Franse vergunningen, en het wordt vlotjes €500+.
Grtz, I.
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 11:49 am
bij mij is dat simpel, allemaal openbaar water 45 vlaams gewest rond de 35 waarls gewest 64 frankrijk of mss iets meer, kan zijn dat ik het dit jaar wat verder zoek. Eerst nog plannen en dan zien we wel.
greets
Renaat Vanoost
Aantal berichten : 30 Leeftijd : 45 Woonplaats : Gistel (Moere) Hobby’s : privileads Registration date : 28-01-11
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 2:30 pm
Ik zit momenteel aan 175€, daar enkel nog frankrijktrip bij rekenen, dus 't valt nog mee...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 2:52 pm
ik juist vlaams gewest
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 2:58 pm
300€ + misschien vlaams gewest voor België en dan nog een viertal weken trips naar Frankrijk (al zijn dit geen vergunningen).
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 4:09 pm
zit nu aan 210 euro voor 2 vergunningen. zal mss nog 1 van 120 bijkomen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 4:09 pm
ik zit aan een 100euro voor dit jaar .
grtz
bocken roel
Aantal berichten : 60 Leeftijd : 42 Woonplaats : limburg Hobby’s : vissen vissen en vissen Registration date : 29-11-09
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 4:54 pm
120euro das voor een openbare vergunning en voor een syndicaatwater. Greetz
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 4:55 pm
Ik zit aan een 90 euro, buitenland niet meegerekend ! Ik bevis dan ook enkel nog openbaar water!!
Lorenz Cleymaet
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 32 Woonplaats : Merendree (Oost-Vl) Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft. Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 5:00 pm
Een simpele openbare vergunning van 15 euro, de waters die ik ga bevissen zijn toch verboden toegang in de nachtelijke uurtjes. Met Frankrijk erbij gaat het wel oplopen naar zo'n 200 euro.
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: hoeveel di feb 01, 2011 5:44 pm
in belgie 150 euro en een 300 euro voor frankrijk .
Loïc van Doorn
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 32 Woonplaats : berchem Hobby’s : vissen, duiken, biologie Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 5:48 pm
n euro of 14, ze controleren toch niet dus hoef k ook geen 45 euro te betalen
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 5:56 pm
Loïc vD schreef:
hopelijk voor jou komt Murphy niet langs......
Ik zal vandejaar aan een 70tal euros liggen wss.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 6:46 pm
Loïc vD schreef:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben toch al enkele keren uit men bed gezet door Bos en groen zenne. En zijt maar zeker dat ze alles kontroleren zelfs de bosjes rond mijn stek hebbe ze al eens uitgekamt voor te zien of ik nergens gene derde hengel verstopt had.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 6:50 pm
vanderzanden wim schreef:
Loïc vD schreef:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben toch al enkele keren uit men bed gezet door Bos en groen zenne. En zijt maar zeker dat ze alles kontroleren zelfs de bosjes rond mijn stek hebbe ze al eens uitgekamt voor te zien of ik nergens gene derde hengel verstopt had.
Hier idem was in DEN tijd da het nog illegaal was maar ze lieten mij zitten toen
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 7:20 pm
365 euro aan syndicaatwaters en mss nog een vlaams gewest erbij
Laatst aangepast door karpersky op di feb 01, 2011 7:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 7:24 pm
karpersky schreef:
320 euro aan syndicaatwaters en mss nog een vlaams gewest erbij
Zeg Tony, heb eventjes in jouw plaats aant optellen geweest, krijg jij ergens korting of wat
Grtz, Ivan
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 8:43 pm
Loïc vD schreef:
En dan maar klagen over de aalscholver problemmatiek , maar met stropen heb je geen probleem indien je nachten doet met zulke vergunning .
Ik heb 4 vergunningen : Vlaams gewest 48e, Waals gewest 38e, Prive water 20e, en pisput voor met de pen 30e... Dus voor 136 euro kan ik een jaar vissen waar ik wil ... Greetz
Laatst aangepast door Barre op di feb 01, 2011 8:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Loïc van Doorn
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 32 Woonplaats : berchem Hobby’s : vissen, duiken, biologie Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 8:48 pm
Barre schreef:
Loïc vD schreef:
En dan maar klagen over de aalscholver problemmatiek , maar met stropen heb je geen probleem .
Ik heb 3 vergunningen : Vlaams gewest 48e, Waals gewest 38e, Prive water 20e, en pisput voor met de pen 30e... Dus voor 136 euro kan ik een jaar vissen waar ik wil ... Greetz
haha precies al wa mense tegen de schenen getrapt. tja wat kan ik daarop zeggen, arme studentjes zeker.. maar om het nog erger te maken eigenlyk mag je op het water dat ik vis niet nachtvissen. maar als de politie gewoon voorbijrijdt, zonder iets te zeggen vind ik dat zonde van het geld dat beter besteed kan worden aan pro-aalscholverorganisaties ik zei het toch, niemand is heilig.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 8:56 pm
Loïc vD schreef:
Barre schreef:
Loïc vD schreef:
En dan maar klagen over de aalscholver problemmatiek , maar met stropen heb je geen probleem .
Ik heb 3 vergunningen : Vlaams gewest 48e, Waals gewest 38e, Prive water 20e, en pisput voor met de pen 30e... Dus voor 136 euro kan ik een jaar vissen waar ik wil ... Greetz
haha precies al wa mense tegen de schenen getrapt. tja wat kan ik daarop zeggen, arme studentjes zeker.. maar om het nog erger te maken eigenlyk mag je op het water dat ik vis niet nachtvissen. maar als de politie gewoon voorbijrijdt, zonder iets te zeggen vind ik dat zonde van het geld dat beter besteed kan worden aan pro-aalscholverorganisaties ik zei het toch, niemand is heilig.
Nee nee ... jong en onwetend, noem ik zoiets ... U wegsteken achter u studentenstatus gaat er niet in bij mij , ge kunt anders wel de wijsneus uithangen. U zou dan ook wel beter moeten weten in verband met vergunningen... Jong en onbezonnen , daar komt ooit wel eens een einde aan en inderdaad leg je hand op u hoofd en zie wat eronder staat ... Man, man ...
In ieder geval ik ben met mijn 138 euro met alles in orde , om terug te keren op de topic . Greetz
Loïc van Doorn
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 9:05 pm
uiteraard, als ik is lief glimlach naar mn ouders betalen die wel een vergunning. Maar ik zie daar het nut niet van in. en jong en onbezonnen, uiteraard, tzou erg zijn om op een leeftijd van 18 jaar al vastgeroest te zitten in de sleur van het leven, die blykbaar iedereen treft die zichzelf volwassen noemt. Ik zou er niet mogen aan denken om in zo'n beregelde wereld te leven. Zolang ik geen mens of aalscholver kwaad doe en daar lekker in mn tentje lig, ver weg van die wereld, kunnen ze allemaal mn rug op met hun regeltjes. alsof U nooit jong bent geweest, en gelukkig omdat u het valse gevoel had dat u de wereld aankon
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 9:10 pm
Voor mij een vlaamse grote vergunning en een tripje naar Frankrijk ong 350€ Ben trouwens blij da ze hier vragen om de kost van de vergunningen en niet wat je zoal uitgeeft aan vismateriaal!
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 9:16 pm
Loïc vD schreef:
uiteraard, als ik is lief glimlach naar mn ouders betalen die wel een vergunning. Maar ik zie daar het nut niet van in. en jong en onbezonnen, uiteraard, tzou erg zijn om op een leeftijd van 18 jaar al vastgeroest te zitten in de sleur van het leven, die blykbaar iedereen treft die zichzelf volwassen noemt. Ik zou er niet mogen aan denken om in zo'n beregelde wereld te leven. Zolang ik geen mens of aalscholver kwaad doe en daar lekker in mn tentje lig, ver weg van die wereld, kunnen ze allemaal mn rug op met hun regeltjes. alsof U nooit jong bent geweest, en gelukkig omdat u het valse gevoel had dat u de wereld aankon
Hopelijk heb je het geluk van leven om ooit in de sleur van het volwassen leven te geraken. Ooit zal je in de beregelde wereld terecht komen en dat omhoog geblazen ego van u in duizend stukjes breken... Wie te hoog springt kan zeer laag vallen ... En ja hoor ik ben jong geweest en ben het nog , waar jij nog een puntje kan aan zuigen... Ik heb alles meegemaakt en veel gezien, dat noemen ze dan volwassen worden ... Hetgeen jij nog moet meemaken zoals ik uit al u posten lees , maar op tijd en stond krijg je wel u verstand , komt met de jaren ... In die tijd blijf jij maar onbezonnen ...
Sorry gasten even off-topic , maar heb een hekel aan wijsneuzen ... Nogmmals voor 138e , vis ik mijn jaar zorgeloos en overal . Greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie uit? di feb 01, 2011 9:18 pm
Syndicaatwater: €100 Donkmeer Oudenaarde: €20 Vlaams Gewest: €45 Fort: €40 UK Rod Licence: €35 (£27)