Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Weten jullie exact wat dit is

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

Weten jullie exact wat dit is Empty
BerichtOnderwerp: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimeza jan 31, 2009 1:04 am

Pro J ?

Multicolor vet ?

BFA orange ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimedo feb 05, 2009 8:41 am

dit is voor mij een raadsel (strikvraag) Wink
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimevr feb 06, 2009 9:09 pm

Jip pascal,
Voor pro j kan ik da opzoeken en nog laten weten.
orange weet ik niet.
Maar multie-color: is een bird-food. deze heb je in 2 vormen;vette en droge.
deze samenstelling bestaat uit aparte gekleurde deeltjes; oranje,geel,en groen als ik me niet vergis.
deze kan je verkrijgen in de betere vogel-speciaalzaak.
Ik heb veel met de vette gevist,in de warmere maanden dan anders gebruikte ik de droge.
Vind da de vette ook beter is.
Als je een voorbeeld wil;kijk eens op de site,en kijk naar zijn nieuwe bird-food bol en daar zie je die deeltjes zitten.

P.s. Sorry de site is niet anzie,maar www.acs-baits.be
greetz man....
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimevr feb 06, 2009 9:31 pm

ben benieuwd man
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 11:34 am

exos schreef:
greetz man....

Is nog altijd fout Laughing ...

Hier is het te doen : AcsBaits

En dat is wat ik soms gebruik ... Is een "coating" rond de boilie ... Is eigenlijk hetzelfde principe als deeg maar het is geen deeg. Zijn meerdere laagjes van Dip+Additif onder poedervorm + hier dus dat Fruit BirdFood ... elke keer een laagje en laten droogen en dit doe ik een paar keer.

Op het einde is het dus een hard laagje dat een keer in het water langzaam gaat smelten ... Is volgens mij, nog atractiever dan gewoon deeg, hier laat het echt een "geur en zo een wolk" in de zone waar het voer licht.

Weten jullie exact wat dit is 777756BirdFood_Candy_Fruit___Gill

Weten jullie exact wat dit is 878676IMG_0058

Weten jullie exact wat dit is 498375IMG_0064

Die twee laatste foto's hier dat is dus de CraZy Bird from AcsBaits ...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 11:40 am

weer super geelustreerd aan de hand van prachtige foto´s cheers cheers
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 12:06 pm

Blackwater schreef:
weer super geelustreerd aan de hand van prachtige foto´s
Wink

Als ik dat zo zie ... Krijg ik honger ^^ echte snoepjes zo'n boilies, hehe.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 5:42 pm

Ik zou toch die boilies van Anzi niet willen op eten zulle !
Heb vroeger ook nog met zijn boilies gevist en weet dus waar ik over spreek !

Mvg waldo
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 6:40 pm

waldo schreef:

Mvg waldo

Leg is uit ... ? Of via pm ofzo ?

Ik heb al veel boilies zo maar opgegeten en met die van Anzi heb ik nooit problemen gehad ..
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 9:14 pm

Gilles schreef:
waldo schreef:

Mvg waldo

Leg is uit ... ? Of via pm ofzo ?

Ik heb al veel boilies zo maar opgegeten en met die van Anzi heb ik nooit problemen gehad ..

Awel die van anzi ga ik er me niet over uitspreken , ik ben er nooit geweest, maar kga het niet bij naam noemen maar ik kwam vorig jaar in de werkruimte van een rolservice binnen , de maden kropen in het rond en het water in de kookketel zag er me eerder een salmonellabak uit dan kookvocht

Als ik zoiets zie krijg ik toch soms het gedacht of er op sommige waters sprake is van een besmetting met 1 of ander lentevirus bij vissterfte of dit kan komen door zo onhygienische praktijken betreft aas en verwerking
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 9:24 pm

Denk dat Pascal hier wel is de nagel op de kop zou kunnen slagen, met zijn uiteenzetting!!
Dat er bij somige onhygienische praktijken geburen, ten koste van onze vriend de Karper
maar weer winst bejag groter is dan gezond verstand (geld geld daar draait het om en de rest is niet belangrijk voor somige van die boillie BOEREN!!!) ......
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:03 pm

Ben er bijna zeker van Tommy , kan daar een serieus boomke over uitzetten
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 10:53 pm

is dit niet wat te ver gezocht jongens? alé, dit is mijn mening er over. Dat van de maden, dat vervalt, want de karper vreet dit ook. En het kookwater, bwa, 1 uurke in het viswater en den bol heeft al dezelfde eigenschappen als het water.

nuja, er moet altijd wel iets zijn om iets te verklaren Wink

Grtz
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimezo feb 08, 2009 11:38 pm

sven vq schreef:
is dit niet wat te ver gezocht jongens? alé, dit is mijn mening er over. Dat van de maden, dat vervalt, want de karper vreet dit ook. En het kookwater, bwa, 1 uurke in het viswater en den bol heeft al dezelfde eigenschappen als het water.

nuja, er moet altijd wel iets zijn om iets te verklaren Wink

Grtz

Het gaat niet om de maden , maar als er danig veel troep ligt te rotten dat er maden in komen , als er niet deftig gekuist word , gaan de machine's dat ook niet zijn

Wat er dan gebeurd is dat dit bacteriele vorming komt en het aas hiermee in aanraking komt , dit zeker kan leiden tot infectie's ed Als de kebapzaak bij u in de buurt de stok niet snel genoeg verkoopt , nog nooit geen diaree of ziek van geweest

Laat staan dat warm water hoe ge het draait of keert al zeer snel na enkele uren salmonella's en bacterien aanmaakt , dit gebeurt dan dat er gewoon water bijgevuld word en dit proces erger en erger in de hand gewerkt word , als dit hete water dan nog eens een nachtje blijft staan en de dag erna gewoon in verder kookt , tja

En daar zijn genoeg voorbeelden van , bvb hotdogkramen hebben door het steeds opnieuw verse potten bijkappen op evenementen van 2 dagen of meer al voor voedselvergiftigingen gezorgd

In een bedrijf waar ik gewerkt heb hebben vroeger 2 mensen dmv het koelwater van de machine's een salmonella infectie opgelopen , vantoenaf moesten er wekelijks stalen van onderzocht worden

Die mensen hebben echter maanden gezondheidsproblemen gehad en in behandeling geweest aan het instituut vr subtropische ziekten te gent

Kan u zich voorstellen als dit bij een vis gebeurd , die kan niet naar de docter of het ziekenhuis = rip volgens mij

Ondanks gij gesponserd word van energy neem ik aan dat de rolservice toch vergunningen afgeleverd krijgen door voedselagentschap(favv) en dienen hiervan op de hoogte te zijn , reinigingsprocedure's ed moeten opstellen ter voorkoming van bovenvernoemde zaken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimema feb 09, 2009 6:48 am

Ik ben het voledig eens met Pascal en denk niet dat het overdreven is!!
er zitten genoeg vetzakken en de game en het teekt allemaal zo nauw niet, alst maar geld opbrengd scratch scratch
mensen zien alleen het afgewerkt product mooi verpakt, maar wat er achter de schermen gebeurd zie je niet!!! pale pale
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimema feb 09, 2009 11:57 pm

maar enfin back to topic

Die pro j zou normaalgesproken kippenleverextract moeten zijn , ik heb enkel lang genoeg onthouden , niemands antwoord erbij te beinvloeden

Iemand kennis van leveranciers?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimedi feb 10, 2009 1:10 pm

Feit is dat dit niet de originele namen zijn, maar namen die de aasfirmas eraan gegeven hebben. Kan namelijk niets vinden over die producten zelfs niet op vogelfora, noch bij mijn vader die vogels kweekt.
pascal waltenier

pascal waltenier

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimedi maa 03, 2009 2:28 am

exos schreef:
Jip pascal,
Voor pro j kan ik da opzoeken en nog laten weten.
orange weet ik niet.
Maar multie-color: is een bird-food. deze heb je in 2 vormen;vette en droge.
deze samenstelling bestaat uit aparte gekleurde deeltjes; oranje,geel,en groen als ik me niet vergis.
deze kan je verkrijgen in de betere vogel-speciaalzaak.
Ik heb veel met de vette gevist,in de warmere maanden dan anders gebruikte ik de droge.
Vind da de vette ook beter is.
Als je een voorbeeld wil;kijk eens op de site,en kijk naar zijn nieuwe bird-food bol en daar zie je die deeltjes zitten.

greetz man....

Ik wacht nog steeds op uw opzoekwerk exos
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimedi maa 03, 2009 10:18 am

Die pro j is inderdaad kippelever, denk da je het kunt krijgen bij rejo in nazareth.
greetz
Bart Debosschere

Bart Debosschere

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitimedi maa 03, 2009 10:26 am

Heb info genomen bij die mannen van Basicextract, zij willen er u wel prijs voor geven.
100% zuiver, maar je moet contact opnemen met hun.
greetz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Weten jullie exact wat dit is   Weten jullie exact wat dit is Icon_minitime

Weten jullie exact wat dit is
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: