Collega's
Op andere carpfora's zie je zo van die topics verschijnen van post hier een foto van je opstelling, wat is je droommateriaal, met wat vissen jullie en naar mijn mening draagt dit niet echt veel bij aan de fora's omdat het dikwijls in stoeferij en jaloezie uitdraait ook omdat niet iedereen zich duur materiaal kan veroorloven.
Enfin wat ik wel vind dat zou kunnen een mooie bijdrage zijn is een topic waarin wordt beschreven hoe je vist en welke soort opstelling je in een bepaalde situatie gebruikt. Welk merk en toestanden speelt hierbij geen rol maar het gaat eerder over welke opstelling, etc etc Een fotoke links en rechts is natuurlijk zeer aangenaam he!
Nu voor mij persoonlijk is dit een 2 tal jaar zoeken en spelen geweest van wat ik juist wou en vooral hoe het effectief is...
Het resultaat op deze moment is een set van 4 allround hengels/molens die ik op alle plaatsen kan inzetten dus zowel op groot water als op kleine vijvers of op de kanalen ed. en dit in combinatie met een draadloze set van 4 beepers en 4 (zeer leuke
) hangers. Als ik kan gebruik ik meestal banksticks wanneer ik met 2 of 3 hengels vis. Buiten de banksticks heb ik ook nog een pod waarvan ik een 3 rod en 4 rod bb bezit. Die 4 rod bb is enkel voor Frankrijk maar gebruik ik ook als ik met 2 lijnen in Belgie vis en op den beton plaatsneem.
Ik zal de komende weken wa fotokes nemen en dan in deze topic plaatsen en ik ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties he
Cheers
Tom