Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Hoe vissen jullie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

Hoe vissen jullie Empty
BerichtOnderwerp: Hoe vissen jullie   Hoe vissen jullie Icon_minitimewo jun 25, 2008 7:55 am

Collega's

Op andere carpfora's zie je zo van die topics verschijnen van post hier een foto van je opstelling, wat is je droommateriaal, met wat vissen jullie en naar mijn mening draagt dit niet echt veel bij aan de fora's omdat het dikwijls in stoeferij en jaloezie uitdraait ook omdat niet iedereen zich duur materiaal kan veroorloven.

Enfin wat ik wel vind dat zou kunnen een mooie bijdrage zijn is een topic waarin wordt beschreven hoe je vist en welke soort opstelling je in een bepaalde situatie gebruikt. Welk merk en toestanden speelt hierbij geen rol maar het gaat eerder over welke opstelling, etc etc Een fotoke links en rechts is natuurlijk zeer aangenaam he!

Nu voor mij persoonlijk is dit een 2 tal jaar zoeken en spelen geweest van wat ik juist wou en vooral hoe het effectief is...

Het resultaat op deze moment is een set van 4 allround hengels/molens die ik op alle plaatsen kan inzetten dus zowel op groot water als op kleine vijvers of op de kanalen ed. en dit in combinatie met een draadloze set van 4 beepers en 4 (zeer leuke Laughing ) hangers. Als ik kan gebruik ik meestal banksticks wanneer ik met 2 of 3 hengels vis. Buiten de banksticks heb ik ook nog een pod waarvan ik een 3 rod en 4 rod bb bezit. Die 4 rod bb is enkel voor Frankrijk maar gebruik ik ook als ik met 2 lijnen in Belgie vis en op den beton plaatsneem.

Ik zal de komende weken wa fotokes nemen en dan in deze topic plaatsen en ik ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties he Smile

Cheers
Tom
Terug naar boven Ga naar beneden
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

Hoe vissen jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vissen jullie   Hoe vissen jullie Icon_minitimewo jun 25, 2008 11:21 am

Ik hou het meestal simpel , liefst met de hengels zo dicht mogelijk bij de hand , omdat ik veelal op opstakelrijke waters vis.

Tevens ga ik veel na mijn werk vissen , en dan begin ik nog voor een korte nacht na de late shift , en dan nog uitgebreid opstellen om 23h30 is me iets teveel van het goede.

Ik bespaar niet op mijn materiaal , maar mijn ulliminated swingers zijn home-made , en vallen zelfs in de smaak van de locals ( zie foto 3 : een Carasca eend komt even op visite )

Grtz , Sun.

Hoe vissen jullie Hersch24

Hoe vissen jullie Hersch25

Hoe vissen jullie Hersch27

Hoe vissen jullie Hersch26
Gast
Gast

Hoe vissen jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vissen jullie   Hoe vissen jullie Icon_minitimewo jun 25, 2008 3:13 pm

ik vis raar of zelden met een pod.
uit ervaring weet ik dat als je onder een hoek vist op de pod dat de vis je hengel eraf kan trekken.
ook de beetregistratie verloopt beter als je je hengels zodanig zet dat je lijn mooi rechtdoor loopt.
alleen als het echt niet lukt om een stick in de grond te krijgen, dan komt de pod tevoorschijn.
ik hou er ook van om mijn hengels zo dicht mogelijk bij mij te hebben.
helaas lukt dit niet op het kanaal waar ik zit omwille van een fietspad
aan mijn lijn hangen de simpele fox-hangertjes in lichtste uitvoering en mijn hengels liggen in de blue-set.

voor de rest slaap ik dus gewoon onder de ovall zonder iets erover om te kunnen genieten van al wat moois is (als deze voorbij komen gereden op de fiets, paard of rollerblades Laughing ) wat moeder natuur te bieden heeft.

Hoe vissen jullie SSA50259
Gesponsorde inhoud

Hoe vissen jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vissen jullie   Hoe vissen jullie Icon_minitime

Hoe vissen jullie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat is jullie voer tacktiek