Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

drijvende boilies

Ga naar beneden 
+3
Giovanni Vanhooren
Tom Daelemans
Steven Deschrijver
7 plaatsers
AuteurBericht
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

Man Aantal berichten : 309
Leeftijd : 37
Hobby’s : weekends aan een stuk karperen
Registration date : 20-04-08

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 8:23 am

ik had twee weken geleden een zak savoury fish mix gekocht van de ws genk bij hengelsport matton harelbeke ik doe hem binnen voor te laten draaien gisteren krijg ik mijn boilies en den helft blijft boven drijven wa moe ik nu doen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 8:34 am

discovery schreef:
ik had twee weken geleden een zak savoury fish mix gekocht van de ws genk bij hengelsport matton harelbeke ik doe hem binnen voor te laten draaien gisteren krijg ik mijn boilies en den helft blijft boven drijven wa moe ik nu doen??

Uwen bollendraaier ne keer contacteren...

Grt
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren

Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 8:37 am

Ik zou WS contacteren, is teken dat de mix niet goed gemengd is!
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 9:37 am

ik denk ook eerder dat het probleem bij de ws licht maar rudy zit nu voor paar dagen in china ik moe wachten tot hij terug is!!! khoop gewoon dat ik mijn geld terug krijg want dit vind ik toch nie normaal ze hebben mij weer ferm bij kl..ten !!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Jurgen Egoego

Jurgen Egoego

Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 21-04-08

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 10:02 am

yooo discovery wij ebben da ook es gehad met de fu 5 van ws , wij naar matton en ie had dan gebeld naar ws maar daar zeiden ze nieveel , we hebben de boillie's dan maar laten liggen in water en den dag erna waren ze gezonken , en we hebben er dan nog een goeie sessie mee gehad ook , mischien kunt ge dit ook doen hé grtz jurgen
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 10:20 am

ze zinken echt nie hoor er staan er hier in een emmer al van gisteren en ze drijven nog!!!
Jurgen Egoego

Jurgen Egoego

Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 21-04-08

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 10:46 am

das minder , maar anders kunt ge de drijvers nog invriezen als pop-ups en de rest gewoon met pva erbij leggen en als ge ge er nog koopt hebt ge alvast al pop-ups genoeg grtz
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimewo mei 21, 2008 11:03 am

daar ben ik vet mee!!! ik wou voer seessie deon voor tegen eerste juni
Gast
Gast

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimevr dec 25, 2009 7:53 pm

das wel echt klote...da mag toch nie he als ge mix koopt he !!
hoe ist afglope ? hebt ge u geld terug gehad ? of wat zeiden die van de zutter??
koop nooit mix eigenlijk, kheb ene keer mix gekocht bij bolliefrost en heb met die bolle toch nie meer gevange als met men eigen mixe zelfs minder als ik letterlijk bekijk... grtz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimevr dec 25, 2009 8:11 pm

Het is toch al even geweten dat bij een vismix die wa lang "staat", de zwaardere delen naar beneden zakken.
Dus voor het bollen draaien zou de mix nog ies goe door elkaar gemengd moeten worden.

Volgens mij is dat het probleem, meer nie.
Al kan het nooit kwaad om WS eens te contacteren natuurlijk.
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimevr dec 25, 2009 8:15 pm

alles is dan in orde gekomen gewoon een nieuwe zak mix gekregen van de ws!!!!!!!
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimevr dec 25, 2009 10:40 pm

Hey Steven , het kan ook aan de eieren liggen als ze niet vers zijn
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimeza dec 26, 2009 6:35 pm

achteraf bekeken was dat ook het probleem want een week later had een vriend van mij het zelvde voor met zijn eigen mix
gewoon slechte rolservice!!!!!!
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimeza dec 26, 2009 6:51 pm

Enkele jaren geleden kochten wij zo van die liquide in emmers , spotgoedkoop maar we hebben zo toch eens 60kg boilie's kunnen wegkappen

Dat is de eierliquid dat opgevangen word in de ei-sorteerder

Ik had het nog vernoemd , die ene emmer zit een reukje aan , ma dat kan gene kwaad zei de steve

Men botten ja , al dat zweet van trollen in de gft bak was het resultaat
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimeza dec 26, 2009 6:57 pm

pascal waltenier schreef:
Enkele jaren geleden kochten wij zo van die liquide in emmers , spotgoedkoop maar we hebben zo toch eens 60kg boilie's kunnen wegkappen

Dat is de eierliquid dat opgevangen word in de ei-sorteerder

Ik had het nog vernoemd , die ene emmer zit een reukje aan , ma dat kan gene kwaad zei de steve

Men botten ja , al dat zweet van trollen in de gft bak was het resultaat

da was het zelvde probleem hier!!!!!
Gast
Gast

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimeza dec 26, 2009 7:29 pm

Ik noem geen namen maar ik ben hetzelfde tegengekomen bij de bollenroller van discovery.Ik had 100 kg FU 5 mix gevraagd aan WS maar liet er maar 60 kg van rollen .Resultaat ,drijvers.Doordat ik nog 40 kg had staan van dezelfde mix heb ik ze zelf gerold thuis als test en was er geen enkel vuiltje aan de lucht , resultaat allemaal grondbaits.Laat zeggen dat WS nog schoon gedaan heeft door nieuwe mix te geven aan discovery alhoewel hen geen schuld trof. Wink
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimeza dec 26, 2009 7:39 pm

Catteeuw Geert schreef:
Ik noem geen namen maar ik ben hetzelfde tegengekomen bij de bollenroller van discovery.Ik had 100 kg FU 5 mix gevraagd aan WS maar liet er maar 60 kg van rollen .Resultaat ,drijvers.Doordat ik nog 40 kg had staan van dezelfde mix heb ik ze zelf gerold thuis als test en was er geen enkel vuiltje aan de lucht , resultaat allemaal grondbaits.Laat zeggen dat WS nog schoon gedaan heeft door nieuwe mix te geven aan discovery alhoewel hen geen schuld trof. Wink

is waar geert kwas content da rudy mij sebiet nieuwe mix heeft bezorgt!!!!
(en den bollenroller kost er zomaar me weglopen dat het zogezegd zijn schuld nie was)
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitimezo dec 27, 2009 8:56 am

Jip gasten,....
Heb dezelfde periode gelijk Disco & Geert mijn bollen laten rollen bij dezelfde kerel.
Resultaat was hetzelfde , 2/3e waren drijvers..... scratch
Heb er hem over aangesproken , en conclusie was dat de reden was omdat het mix van het jaar ervoor was..... de mix was 7maand oud en hij was nog opnieuw gemengt voor dat hij werd afgeleverd.
Dus zal inderdaad aan de vloeibare eitjes te wijten zijn , wel jammer want er stond een weekje Maas op het programma , in heb me in de plaats een week op de beek mogen zetten ....
Greetz
Gesponsorde inhoud

drijvende boilies Empty
BerichtOnderwerp: Re: drijvende boilies   drijvende boilies Icon_minitime

drijvende boilies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bewaren van boilies