Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Rig Marole leader/mainline skin

Ga naar beneden 
AuteurBericht
melvindeboer

melvindeboer

Man Aantal berichten : 73
Leeftijd : 42
Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p
Registration date : 27-03-08

Rig Marole leader/mainline skin Empty
BerichtOnderwerp: Rig Marole leader/mainline skin   Rig Marole leader/mainline skin Icon_minitimeza jun 20, 2009 8:16 am

He mensen,

Ik gebruik ook al sommige produkten van rig marole en had gisteren de doorzichtige leader/mainline skin gekocht .
De skin zorgt ervoor dat je geen tubing hoeft te gebruiken want zodra je je hoofdlijn erdoor heen heb gehaald kan je het krimpen als krimpkous waardoor er een zachte laag om je hoofdlijn zodat je de vis niet beschadigt tijdens de dril en je zou hem kunnen verzwaren met putty om alles tegen de bodem te houden.
Ik ben een voorstander van Ultima powercarp en denk dat deze doorzichtige gecoate laatste meters nog meer zullen bijdragen aan de onzichtbaarheid van me set-up.Het enige wat nu dan `niet natuurlijk gekleurd`is is het lood, de rest is transparant.
Maar nu komt de vraag: hoe krijg ik de skin over mijn 0.36 mm hoofdlijn?
Heb er nu al 2 skins`verneukt` doordat ik de lijn er niet fatsoenlijk doorheen krijg. De skin is wat dunner dan normale tubing maar het moet toch echt kunnen volgens mij. Wie heeft wat tips?
Alvast bedankt Melvin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rig Marole leader/mainline skin   Rig Marole leader/mainline skin Icon_minitimeza jun 20, 2009 8:57 am

dit is zowat een vraag voor Gerard, hij zal hier wel wat raad kunnen geven denk ik ...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rig Marole leader/mainline skin   Rig Marole leader/mainline skin Icon_minitimeza jun 20, 2009 10:26 am

Ik zou het doen met een treader en ultra dunne rvs stalen getwiste draad met een lus er aan daar kan je dan je nylon in vast knellen en zo de lijn door de krimpkous halen , voorzichtigheid geboden ivm met breuk skin.

Succes Gerard
melvindeboer

melvindeboer

Man Aantal berichten : 73
Leeftijd : 42
Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p
Registration date : 27-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Rig Marole leader/mainline skin   Rig Marole leader/mainline skin Icon_minitimema jun 22, 2009 7:36 pm

We gaan het proberen!!!

Cheers,

Mvg Melvin
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rig Marole leader/mainline skin   Rig Marole leader/mainline skin Icon_minitime

Rig Marole leader/mainline skin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rig Marole
» sterly-baits
» Mainline mix ...
» De Hybrid Leader

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-