Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Mainline mix ... ma feb 21, 2011 7:56 pm
Hallo gasten ... Ik heb me een emmerke van 10kg mainline cell-mix aangeschaft + de vloeibare cell supstantie. Zijn er mensen met ervaring met deze mix en berijding ervan . Ik ga deze zelf draaien , weet je iets waar ik moet opletten , plaese shoot .... Greetz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Mainline mix ... ma feb 21, 2011 8:11 pm
ge kunt het niet simpler hebben makker
4 of 5 eieren 500gr Cell base mix 15ml Cell Activator
en vangen ...tis een heel goede mix, hoor er veel goed over (mainline is ook heel goed, heb er zelf ook 8 jaar mee gevist) succes ermee ...
ps wat ge best niet doet is versnijden, andere dingen bij doen!! deze mixen zijn dedicated base mixen, en laten hun niet gemakelijk vermengen met iets anders je maakt je mix kapot dan ....
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Mainline mix ... ma feb 21, 2011 8:17 pm
Tommy schreef:
ge kunt het niet simpler hebben makker
4 of 5 eieren 500gr Cell base mix 15ml Cell Activator
en vangen ...tis een heel goede mix, hoor er veel goed over (mainline is ook heel goed, heb er zelf ook 8 jaar mee gevist) succes ermee ...
ps wat ge best niet doet is versnijden, andere dingen bij doen!! deze mixen zijn dedicated base mixen, en laten hun niet gemakelijk vermengen met iets anders je maakt je mix kapot dan ....
Thanks Tommy ... Ga ze niet versnijden , het is niet de goedkoopste mix maar wou er al lang eens mee vissen. En bovenal , ik weet dat het een hele goeie bol is om instand mee te vissen. Daarmee ook de aankoop ... greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Mainline mix ... ma feb 21, 2011 9:21 pm
Degelijk materiaal het Mainline aas. Heb zelf enkele jaren met de NRG en Asassin-8 gevist. Maar het is een publiek geheim dat vooral de liquids de sterkmakers van het Mainline aas zijn, en niet zozeer de base mix op zich.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Mainline mix ... di feb 22, 2011 10:52 am
succes ermee makker, je gaat er zeker vis op vangen daar ben ik 200% zeker van!!!
ikzelf heb met de cell geen ervaring, maar heb lange tijd met CP 2000, activ-8 en fusion gevist het zit hem idd in de liquids (mits enkele toevoegingen aan de base mixen) ...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Mainline mix ... di feb 22, 2011 1:39 pm
Als ge dus een beetje clever zijt koopt ge u beter de Mainline liquids, en voegt ze toe aan uw eigen mix die waarschijnlijk goedkoper is dan de Mainline mixen.
Pippo
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 38 Woonplaats : Miskom Hobby’s : Vissen Registration date : 07-07-09
Onderwerp: Re: Mainline mix ... di feb 22, 2011 6:48 pm
Idd Robby, zo heb ik hier nu Activ-8 activator staan die ik binnenkort op mijn eigen, goedkopere dan mainline, basismix ga draaien. Ik heb de tip gehad van iemand van een Engels forum, deze persoon had hiermee goede ervaringen. Het scheelt alleszins veel in mijn portemonnee. Ik heb ook ooit een zak van 10kg cell basismix met activator gekocht. Op het bijgeleverde papier stond dat je 10 eieren per mix moest gebruiken, maar dan was het deeg nog veel te nat/plakkering. Je kan beter 8 eieren per kg gebruiken, dan is de mix perfect en zéér goed draaibaar. In mijn zak zaten ook zeer grote brokken poeder (melkpoeder?) en bijgevolg heb ik nog de ganse zak mix kunnen zeven. Dit vond ik niet kunnen als je zoveel betaald voor die mix.
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Mainline mix ... di feb 22, 2011 11:11 pm
Wel Senne , dat kan ik alleen maar beamen , heb ooit eens een emmer fusion gekocht van mainline en hoe dat gemengd was is om uw ogen uit te schreeuwen
En heb er zeker ni beter op gevangen dan met men eigen brouwsels
Het is goed , zeker geen afbraak
Maar totaal de excessieve prijs niet waard
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Mainline mix ... wo feb 23, 2011 10:00 am
pascal waltenier schreef:
denk niet dat ze daar bij mainline van wakker liggen, heb er jaren heel goed contact mee gehad (nu nog) en die hebben de verkoop hier echt niet nodig!! ze verkopen in engeland (in de goeie periode) maar dan 10 ton per week, dus die 100kg die mss in belgie verkocht word is peanuts met wat ze in de UK verkopen. en verkopen doet het ....!!!
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Mainline mix ... wo feb 23, 2011 10:42 am
Tommy schreef:
pascal waltenier schreef:
denk niet dat ze daar bij mainline van wakker liggen, heb er jaren heel goed contact mee gehad (nu nog) en die hebben de verkoop hier echt niet nodig!! ze verkopen in engeland (in de goeie periode) maar dan 10 ton per week, dus die 100kg die mss in belgie verkocht word is peanuts met wat ze in de UK verkopen. en verkopen doet het ....!!!
Doet er niet toe of ze er wakker van liggen of niet!! Als ik ne mainline mix wil kopen en er het geld voor betaal,moet het in orde zijn.... p.s.t'is niet omdat ze de verkoop hier niet nodig hebben op het vasteland dat ze hier geen marketing voeren en alles in orde moet zijn een goed en stabiel bedrijf streeft ernaar zijn omzet te verhogen.Stilstaan is nergens goed voor....
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Mainline mix ... wo feb 23, 2011 11:34 am
ge hebt gelijk Bart
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Mainline mix ... wo feb 23, 2011 12:19 pm
Als dat idd. klopt wat ge zegt tommy dat ze daar bij mainline zo over denken vind ik dat een spijtige instelling
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Mainline mix ... wo feb 23, 2011 6:18 pm
Robby Malfliet schreef:
Als ge dus een beetje clever zijt koopt ge u beter de Mainline liquids, en voegt ze toe aan uw eigen mix die waarschijnlijk goedkoper is dan de Mainline mixen.
Ik heb de cell-liquid erbj gekocht bij de cell-mix, en nu rollen ... Heb me laten wijsmaken dat ze beter niet in de vriezer gaan . Zo gaan de liquid's kapot ... Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Mainline mix ... wo feb 23, 2011 6:31 pm
Dan liggen er in de Engelse winkels veel slechte Mainline bollen in de frigo's zene Bart als da waar moest zijn.
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Mainline mix ... wo feb 23, 2011 7:02 pm
Robby Malfliet schreef:
Dan liggen er in de Engelse winkels veel slechte Mainline bollen in de frigo's zene Bart als da waar moest zijn.
Oke , das ook juist ... Kee mij were wat laten wijsmaken , ... Greetz