Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Rig Marole vr jun 19, 2009 6:43 am
heeft er iemand de onderlijn/hydrolink van B-Marole ?.... en,wa vindt ge er af? thnx&grtzzzz..
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: Rig Marole vr jun 19, 2009 7:17 am
Yep ... goe gerief ... een specialleke voor de combinatie combi rig. Mss is horen bij Gerard als ik mij niet vergis heeft die wel wat banden met Rig Marole.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole vr jun 19, 2009 4:15 pm
ja heb zeker banden met Rig Marole hahahahaah vanaf 1 augustus gaan wij het ook verdelen in Belgie en wij zijn Gerard van Ewijk en Dave Watson dus als jullie sugesties hebben welke winkels intresse hebben mail me dan maar : we.supply@kpnmail.nl.
Als ook nog meerdere merken maar zal ff niet te veel reclame maken, wie het wel wil weten gaarna via email.
Gerard
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole vr jun 19, 2009 4:18 pm
Den Belly schreef:
heeft er iemand de onderlijn/hydrolink van B-Marole ?.... en,wa vindt ge er af? thnx&grtzzzz..
Zou je uit willen nodigen op 5 december kan ik je alle diversen laten zien.
Gerard
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Rig Marole vr jun 19, 2009 5:35 pm
gerard van ewijk schreef:
Den Belly schreef:
Gerard
Waar dan ?
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Rig Marole vr jun 19, 2009 6:37 pm
Den Belly schreef:
Gerard
goed zo!! ik neem aan dat dit op de carpsaloonmeeting zal zijn? tegen dan hebbek a paar 'rolletjes' in het bezit,waaronder de sand/en camou hydrolink.. grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole vr jun 19, 2009 8:41 pm
Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
Den Belly schreef:
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Rig marole za jun 20, 2009 8:07 am
Rig marole is super spul.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole za jun 20, 2009 10:28 am
melvindeboer schreef:
Thanks mate Gerard
Ps Den belly waar haalt U het Rig marole gerief ?? in Belgie of van uit Engeland ??
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: Rig Marole ma jun 22, 2009 9:49 am
melvindeboer schreef:
Thanks mate Gerard
Ps Den belly waar haalt U het Rig marole gerief ?? in Belgie of van uit Engeland ??
Heb besteld nu uit nederland via topcarp...
Den Belly schreef:
melvindeboer schreef:
Thanks mate Gerard
Heb besteld nu uit nederland via topcarp... grtzzz
oja,en kweet nu,dfat ze het gamma ook bij depoorter hebben in gent.. grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole do jul 30, 2009 10:56 am
hé Den Belly, leuk je hier tegen te komen; Ik gebruik nu al een tijdje het rigmateriaal van Rig Marole en ben er zeer tevreden over, je kan je rigs echt mooi afwerken, mischien enigste nadeel is dat het niet goedkoop is...
Grtz KF
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Rig Marole di okt 06, 2009 11:33 am
Jip gasten,.... Weet er iemand waar ik dit merk kan krijgen in het Kortrijkse ??? Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole di okt 06, 2009 12:12 pm
Rig Marole grief das Gerard zijn afdeling ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole wo okt 07, 2009 11:27 am
in kortrijk weet ik het niet maar weet wel dat rig marole te verkrijgen is bij hengelsport de poorter in gent greets fastietje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rig Marole vr okt 09, 2009 2:11 pm
Inderdaad Fastie daar koop ik hem altijd. Heel tevreden over!!!!