Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Nieuw lood Indyline

Ga naar beneden 
+2
Robby Malfliet
Beelens Pascal
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Nieuw lood Indyline Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimema maa 16, 2009 5:34 pm

Heb afgelopen weekend lood gekocht van indyline . Is wel vrij duur maar je verspeelt minder je lood !
Het is een inlineloodsysteem dat je met leadcore zonder problemen mee kan vissen .
Ook word bij dit lood het gewicht volledig benut , wat bij ander lood niet het geval is !!!
Dit inlinelood kan je na afloop van de sessie gewoon van je lijn halen , waardoor je hengels niet beschadigd raken in je foedraal bij het transport !!!
Ik ga het zeker een kans geven en mijn eerste gevoel zegt dat het super is .

Mvg waldo
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimema maa 16, 2009 6:27 pm

hallo deWaldo,alles kits?
ziet er indeed belovend uit....
kheb er ook enkele inline gekocht(die lange) voor eens te proberen.....maar waldo,ben je niet mis i.v.met dat je het lood kan eraf doen ,als je je hengels opbergt?omdat de draad(leadcore)achter of onder het'staafje' gaat....bij lijnbreuk ben je zowiezo het lood kwijt,wat uiteindelijk het belangrijkst is,maar zo zonder uw draad door te 'knippen' ofzo,uw lood er kan afdoen? scratch of bennik mis,waldo? Suspect ..
grtzzzzzz
http://www.multicatch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimema maa 16, 2009 6:38 pm

Hoi Den belly ! Ja , alles kits met mij ! Ben je ook naar de opendeurdagen geweest van karpercenter ?
Wat het indylinelood betreft : ik kan het eraf halen hoor ! Het is wel moeilijk om uit te leggen hoe ik het doe ! scratch
Anders spreken we eens ergens af en toon ik het je . Of je moet het maar eens vragen in de winkel of aan iemand van indyline zelf .

Mvg waldo
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 9:23 am

kheb even moeten zoeken, maar kheb meer infogevonden (+ foto´s van het lood system!!)
en ik moet zeggen, dat ik er wel iets inzie en zie mezelf er wel mee vissen
zo op het eerste zicht super safe (maar dat moet nog getest worden) maar kga het zeker is proberen ....
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 5:59 pm

Worden zo'n zaken nie op voorhand getest voor ze op de markt worden gegooid??? Shocked

Ik vis trouwens al vele jaren veilig met een inline lood en leadcore.
De leadcore loopt niet door de insert van het lood, maar loopt over het lood zelf (ook moeilijk te expliceren zonder foto's). Daardoor gebeurt het regelmatig dat mijn inline lood al van de leadcore springt bij een run. Super veilig dus.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 6:23 pm

Ik had ook men bedenkingen, tot ik zag waar het om ging!!

the Bravestones zien er goed uit, en ga ze gebruiken (volgende week)
heb ze ondertussen besteld!

Nieuw lood Indyline Brave1

Nieuw lood Indyline Brave2

@Robby, ik weet over wat ge het hebt met dat inline, ik gebruik het ook zo (als ik inline gebruik)
maar dit is volgens mijn eerste zicht goed .....
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 6:25 pm

Ge hangt toch weer min of meer af van die loodclip hé Tommy, en da stoort mij ergens wel. Ik denk dat ons systeem dan toch nog veiliger is.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 6:54 pm

mijn bravestones gaan morgen op de post, dus tegen donderdag heb ik ze!!
dan kan ik meer een oordeel maken ....

Trek wel de nodige pics en zet ze hier dan wel in het topic Wink

Laatst aangepast door Blackwater op wo aug 12, 2009 7:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 7:04 pm

Dank u wel voor de foto's Tommy ! Ik heb er vandaag mee gevist en ik vind ze super !
Het verschil met het inlinesysteem dat jij vist Robby is dat jij af en toe je lood gaat verliezen en bij dit systeem is dat niet het geval en toch is het veilig !
ik hoop wel dat ze het lood ook in een bruine kleur gaan maken .
Het onderlijnmateriaal ga ik binnenkort ook eens proberen . Het ziet er ook goed uit .

Mvg waldo
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 7:06 pm

Ik vind het er zeer lomp uitzien. Alles moet gecamoufleerd zijn en dan gaan we met zo'n lompe blinkende loden vissen...
http://www.theboiliefactory.be
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimedi maa 17, 2009 7:06 pm

Toch voel ik mij geruster dat ik af en toe mijn inline lood kwijt ben bij het vangen van een vis hoor Waldo.
Als da bij dit nieuw systeem niet het geval is, wie gaat dan verzekeren dat dat lood wel van de lijn zal gaan bij lijnbreuk?
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimewo maa 18, 2009 4:18 pm

-indeed,veiligheid gaat voor alles Wink kdenk dat tbelangrijkste is,bij lijnbreuk,lood weg,zowiezo......wel opgelet,bij de bravestones,als ge daar a paar loden kwijtspeelt,tis 3.4 euro voor 1.. Shocked .
nu,i.v.met de loden..ge zie wel dat daar de nodige tijd ingestoken is,en zeer wel overdacht is...
mischien dit nog:indien die gecoat kunnen worden,zou da nog beter zijn,i think....
grtzzzzzz
http://www.multicatch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimevr maa 20, 2009 9:50 am

Heb men Bravestones sinds gisteren en ze zien er goed uit systeem is perfect!
alleen ben ik niet te spreken over de verf die ze hebben gebruikt als coating scratch scratch
jammer want als ze dit nog moesten aanpassen zouden het goede producten zijn (coating/verf pelt af) en kheb er nog niet mee gevist ......

Nieuw lood Indyline IMG_0782

Nieuw lood Indyline IMG_0783

Nieuw lood Indyline IMG_0784

ik wil dit product niet afbreken (kga het zeker gebruiken) maar kvind dat ge voor €2.70 per lood
wel een beter coating mag vewachten (zie foto´s hier onder)
en tis niet bij één lood, maar tis bij allemaal (die ik heb gekocht).

Nieuw lood Indyline 4-3

Nieuw lood Indyline 3-4
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimevr maa 20, 2009 12:29 pm

Die coating ziet er helemaal nie goe uit... Neutral
Ze zou ook mat in kleur moeten zijn ipv blinkend vind ik...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimevr maa 20, 2009 12:32 pm

idd Robby het concept/systeem is goed, maar de coating laat te wensen over scratch scratch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimezo maa 22, 2009 10:00 am

Ha Tommy, zie dat je al d efoto's hebt.
Tja die coating is één van de opmerkingen van ons ook,
we zullen zien of Italië hierop ingaan, normaal gezien houden ze veel rekening met commentaren.
Welk kleurenpallet ze in de toekomst gaan toepassen, daarvan ben ik nog niet op de hoogte.
trouwens goed gezien om je klip af te snijden, ga ik ook toepassen.

Voorheen gebruikte ik ook gewoon inline met de leader buitenom.

Grts Gino
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimezo maa 22, 2009 3:36 pm

Ja Gino, zoals ik je al zij in de pm
het systeem is picco bello, (met de clip wat aangepast, nog beter!!) want bij is het de bedoeling dat ik men lood kwijtgraak, het werkt echt wel (heb het geprobeerd in den tuin) en het komt elke keer los.

Nieuw lood Indyline Clip

mss voor somige, is een lood van €2.70 veel geld om zo maar kwijt te spelen!!
maar liever het lood dan de vis.

Gino ik zou bij die Italianen er toch op aandringen dat die coating crap is en dat ze dit in de toekomst best veranderen!!
willen ze succes hebben, als je het lood over keien/gravel/grind haald komt ze er zo af .....
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimezo maa 22, 2009 8:20 pm

Het is duidelijk poederlak die ze gebruiken, zoiets schilfert er altijd van, zelfs als je op zandbodems vist! Heb zelf ook poederlak liggen om mijn zelfgegoten loden te coaten, ben daar ook nie content van! Evil or Very Mad

Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimezo maa 22, 2009 8:26 pm

Ik persoonlijk zou da lood in echt zand willen bekleed zien.
Zoals de loden van Atomic, die zijn met echte gravel of een soort compost bekleed.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimema maa 23, 2009 2:08 pm

Robby Malfliet schreef:
Ik persoonlijk zou da lood in echt zand willen bekleed zien.
Zoals de loden van Atomic, die zijn met echte gravel of een soort compost bekleed.

dat zie ik ook wel zitten Robby (echt zand) of een perfecte coating!!!
Bart Raats

Bart Raats

Man Aantal berichten : 105
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen
Registration date : 08-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimewo aug 12, 2009 5:11 pm

Heb dit lood voor de eerste maal gezien op de vbk meeting en vind het jammer dat die loden bijna nergens te verkrijgen zijn. Een knappe uitvinding in elk geval.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimewo aug 12, 2009 5:25 pm

ik heb er gekocht om ze is te proberen, maar ze treken op niets (het idee is niet slecht)
maar de coating trekt op niets en dat is een must voor mij dat die perfect is.

geef mij toch maar Korda en Atomic leads ...
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimewo aug 12, 2009 5:36 pm

Dito bij mij. Korda, maar vooral Atomic.

Al heeft Frank's Leads ook wel 't een en 't ander in huis. En ze zijn héél betaalbaar (0.60eu)!
Vooral de Cubex loden staan mij aan. Zeker die met de groffe (textured) coating.

www.franksleads.co.uk
jean-claude francois

jean-claude francois

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 44
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 01-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimewo aug 12, 2009 7:08 pm

da ziet er idd niet al te fris uit die coating. No
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitimewo aug 12, 2009 7:10 pm

denswa schreef:
da ziet er idd niet al te fris uit die coating. No

nee idd da pelt gewoon af (die verf dat ze daarvoor gebruikt hebben) denk nie dat da echt goe verkoopt ...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw lood Indyline   Nieuw lood Indyline Icon_minitime

Nieuw lood Indyline
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lood.
» Zelf lood gieten.