Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Hoveel kg boilies per jaar?

Ga naar beneden 
+7
Wesley Mast
Jimmy Mignolet
Jeffrey Benoot
Tino Musschoot
Wim Van Overloop
jean-claude francois
bart polyn
11 plaatsers
AuteurBericht
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Hoveel kg boilies per jaar? Empty
BerichtOnderwerp: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimedo dec 18, 2008 7:36 pm

Ik stel me even de vraag hoeveel boilies jullie verbruiken per jaar?Ik stel deze vraag omdat in een andere topic Solar boilies aangeprezen worden,wat zeker geen slechte boilies zullen zijn,maar voor mij gewoon onbetaalbaar!!Natuurlijk is het te zien op wat voor type water dat je vist!!Ik denk dat ik toekom met 100 a 150 kg boilies op een jaar!!Hoe zit dat bij jullie??Laat maar komen die antwoorden.......... Cool
grtzzzzzzzzzzz Bart
Terug naar boven Ga naar beneden
jean-claude francois

jean-claude francois

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 44
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 01-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimedo dec 18, 2008 7:42 pm

ik kan mij ook geen 150 kg solar's kopen zenne.
kzou er zoveel geld nooit aanhangen.wa kost dat niet 80 euro voor 10 kg mix?
ik verbruik ook zo'n 100 a 150 kg per jaar.
ik ken er die het dubbel verbruiken.
groeten
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimedo dec 18, 2008 7:43 pm

Tot vorig jaar 2007 gebruikte ik zo´n 100 tot 150kg bollen (ik gebruikte toen enkel bollen)
maar waarom ik nu 5 a 10kg ge nodig hebben, is omdat ik op het water waar ik vis dit jaar
95% van de tijd met particels ga vissen, dus niet veel bollen meer nodig Wink
Wim Van Overloop

Wim Van Overloop

Man Aantal berichten : 104
Leeftijd : 46
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 03-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimedo dec 18, 2008 10:34 pm

130 kg ongeveer zelf gerold.
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimevr dec 19, 2008 10:33 am

Laten we zeggen dat ik heel veel aan't water zit en heel wat bollen vervis! Hoeveel doet er niet toe maar laten we zeggen heel veel!!!
http://www.triggerbaits.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimevr dec 19, 2008 10:36 am

als je je vangsten bekijkt Tino, geef je geen bol te veel he Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimevr dec 19, 2008 10:47 am

Ik zal zo rond de 300kg zitten. Mss iets meer.

grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimevr dec 19, 2008 11:22 am

Tino schreef:
Laten we zeggen dat ik heel veel aan't water zit en heel wat bollen vervis! Hoeveel doet er niet toe maar laten we zeggen heel veel!!!

Ik kan me wel inleven bij jou hoeveelheden Tino. Ik heb dat ook voor met de kwakjes zaad die ik jaarlijks verschiet... lol! lol! lol!

Ongeveer 80 kg per jaar, maar dan heb ik het over bollen eh Laughing . Zelfdraaien en een deel kopen bij de Plukker.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimevr dec 19, 2008 1:35 pm

T zal dit jaar en afgelopen jaar niet meer dan 60kg geweest zijn...
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimevr dec 19, 2008 1:58 pm

Berre schreef:
Tino schreef:

Ik kan me wel inleven bij jou hoeveelheden Tino. Ik heb dat ook voor met de kwakjes zaad die ik jaarlijks verschiet... lol! lol! lol!

Ongeveer 80 kg per jaar, maar dan heb ik het over bollen eh Laughing . Zelfdraaien en een deel kopen bij de Plukker.
Geef mij dan ook maar meer kwakjes hoor lol! lol!
http://www.triggerbaits.nl
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimevr dec 19, 2008 8:25 pm

Is toch van jaar naar jaar te bekijken...heb er dit jaar nog tamelijk zacht mee gestrooid, denk een 150 a 200kg...

Verleden jaar waren er dat opmerkelijk veel meer, zat bv op de Maas beter in de vis ook, dan durf ik lekker doorvoeren om de vis op de stek te houden...dan verbruik je makkelijk 100kg in 4 a 5 (korte)sessie's!

Allemaal zelf gedraaid, heb het geluk niet gesponsord te worden...al zou dat soms wel makkelijk zijn, niet altijd even leuk een hoop bollen te moeten rollen Rolling Eyes ...

Grtzzzzzzzzzz
Jimmy Mignolet

Jimmy Mignolet

Man Aantal berichten : 108
Leeftijd : 50
Hobby’s : Carp Fishing & PC
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimeza dec 20, 2008 9:52 am

Ik denk dat het er dit jaar een 70-80kg geweest zijn ruwe schatting.
voor de waters die ik bevist heb dit jaar was dit ruim voldoende.
http://www.Jimesons.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimeza dec 20, 2008 10:16 am

Zors schreef:

Allemaal zelf gedraaid, heb het geluk niet gesponsord te worden...al zou dat soms wel makkelijk zijn, niet altijd even leuk een hoop bollen te moeten rollen Rolling Eyes ...

Grtzzzzzzzzzz

Inderdaad, het kan me soms een leuke sport zijn, dat rollen...
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimezo dec 21, 2008 1:20 pm

Voorbije jaar zijn er een 85 kg door mijn hand gelost... Neutral

greetz
Wes (de lange)
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimezo dec 21, 2008 11:08 pm

Dit jaar, ongeveer 250 maar is wat meer dan normaal (heel veel gevoerd op twee waters, en dan veel trips in frankrijk ...)
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimema dec 22, 2008 4:25 pm

Schilt bij mij van jaar tot jaar. Welk water ik bevis en hoeveel tijd ik heb. Vorig jaar was dat een 250 kg dit jaar maar een goede 50 kg wegens tijdgebrek.
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimedi dec 23, 2008 9:58 am

Da verschilt bij mij ook van jaar tot jaar. Ik heb vant jaar ni meer dan 10 kg bollen verbruikt, die 10 mm's van solar. Ma tot over 2 jaar kon da oplopen tot 100den kilo's, ma heb nu de zin nimeer om zoveel geld eraan te hangen...
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

Man Aantal berichten : 309
Leeftijd : 37
Hobby’s : weekends aan een stuk karperen
Registration date : 20-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimedi dec 23, 2008 4:58 pm

ik heb vandejaar zo een 150kilo boilies gekocht maar zit nog met een goeie 20kilo in men vriezer!!!
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

Man Aantal berichten : 183
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 31-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimema dec 29, 2008 6:39 pm

ik denk ook dat ik toch op jaarbasis tussen de 100 en 130 kilo bollen zit, soms zelf gerold en soms gekocht , hangt er vanaf ...

maar dit jaar weer eens zelf rollen , geen al te dure mix dus we zullen vant jaar mss wel aan 200 kilo geraken ...

Mvg Kris
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimewo dec 31, 2008 2:03 pm

Ga proberen dit jaar ook wat meer tijd rond het water door te brengen, en mogelijk wat meer gaan doorvoeren. Hangt nog een beetje van de waterkeuze af...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitimedi jan 13, 2009 10:01 am

het scheelt van jaar tot jaar heb vorige jaar zoon 250kg verbruikt
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hoveel kg boilies per jaar?   Hoveel kg boilies per jaar? Icon_minitime

Hoveel kg boilies per jaar?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kookproces boilies
» tijgernoten van 1 jaar
» 10 jaar Exclusive Baits
» stomen van boilies
» gekleurde boilies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum