Denk niet dat hier al een topic over bestaat, dus bij deze.. Vanmiddag heb ik een tiental verschillende matten in de hand gehad en kiezen was dan ook niet gemakkelijk. Was al wel een tijdje aan't uitkijken naar één met opstaande rand. Mijn keuze is de jrc high care xl mat geworden=
Ik heb aan deze 75 euro betaald. Welke matten genieten volgens jullie de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr nov 28, 2008 4:08 pm
Ik heb al jaren een onthakings mat van Cipro
en ik moet zeggen, dat ik het altijd een goeie mat heb gevonden, maar heb me onlangs de armo padded unhooking mat bij gekocht (gebruik ze nu bijde) op elkaar gelegt
durf soms ook nog men oude slaapzak er bij te leggen .......
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr nov 28, 2008 5:18 pm
Ik heb ook al jaartje zo'n jrc badkuipke en moet zeggen vree handig gerief en heel veilig! Groot voordeel is dat je het binnenste kussen kan verwijderen waardoor alles heel snel droogt!
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr nov 28, 2008 6:56 pm
ik heb hier ook zo een jrc high care xl mat!!Kvind het enkel spijtig dat bij mij de randen niet recht blijven staan en je de onthaakmat niet kan vastpinnen in de grond bij hevige wind!!Dan doe ik het bij de handvaten,maar kvind da niet zo praktich!!! !!ben dus aan het twijfelen om een andere aan te schaffen!!grtzzzz
Gast Gast
Onderwerp: fox vr nov 28, 2008 7:04 pm
Is die opblaasbare mat van fox iets? Ik heb er al aan gedacht om zo plaats te besparen id auto, en ook nat makkelijk weg te bergen denk ik.
Iemand ervaring daarmee?
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr nov 28, 2008 7:11 pm
vraag me net hetzelfde af,mss stom maar komt er daar niet snel een scheur in,zodoende da ge da spel niet meer kunt opblazen?grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr nov 28, 2008 7:15 pm
Bart B schreef:
Is die opblaasbare mat van fox iets? Ik heb er al aan gedacht om zo plaats te besparen id auto, en ook nat makkelijk weg te bergen denk ik.
Iemand ervaring daarmee?
Bart ze is alleen maar gemakelijk maar voor de rest, is ze onbetrouwbaar materiaal is niet sterk genoeg (steentjes) en tkan al gebeurt zijn!! Ik had er zo één gekocht (maar na uitpaken na levering) heb ik ze direct, terug gestuurd en iets anders gekocht .....
bart polyn
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr nov 28, 2008 7:36 pm
Blackwater schreef:
Bart B schreef:
Iemand ervaring daarmee?
Bart ze is alleen maar gemakelijk maar voor de rest, is ze onbetrouwbaar materiaal is niet sterk genoeg (steentjes) en tkan al gebeurt zijn!! Ik had er zo één gekocht (maar na uitpaken na levering) heb ik ze direct, terug gestuurd en iets anders gekocht .....
Dacht ik het niet.............. !!
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat za nov 29, 2008 4:30 pm
Trakker armo unhooking mat ...super marsjandies!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat za nov 29, 2008 6:31 pm
Ben ook van plan die JRC aan te schaffen, heb die al eens aan het "werk" gezien langs de waterkant, en heb hem verleden week, op de beurs van Utrecht, ook kunnen bekijken, kon hem wel niet kopen, was als voorbeeld van een "grootverdeler"... Maar denk wel dat het geen slechte aankoop zal zijn...
Zal dus ook wel uitkijken om die ergens aan te schaffen...
Grtzzzzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Onthaakmat za nov 29, 2008 6:53 pm
Hi,
Bart B schreef:
Iemand ervaring daarmee?
Yep, en ik heb d'r geen spatje last mee; Tommy, sorry dat ik het schrijf maar, jij hebt die mat blijkbaar al be(ver)oordeeld gewoon op zicht, maar zonder ze te gebruiken en dat mag je eigenlijk nooit doen . . .
Al beken ik wel dat ook ik er, gewoon om mezelf gerust te stellen (want op de keper beschouwd denk ik niet dat het nodig is) voor alle veiligheid steeds een vochtige badstof-handdoek onder leg als extra bescherming tegen eventuele scherpe dingen op en in de ondervloer, en ik moet m'n eerste problemen nog altijd krijgen, terwijl ze van binnen toch al vrij dikwijls "nat is geweest".
Zoals ik al zei: Goe poeier . . .
Greetz,
Michel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Onthaakmat za nov 29, 2008 9:30 pm
tja mss wel Michel, maar ik weet uit ondervinding dat ik meestal gelijk krijg. Ik heb dit nu ook al van andere gehoord dat hun eerste versie (word al niet meer gemaakt) niet goed was, niet sterk genoeg!! Dus zijn ze ander materiaal gaan gebruiken, maar ik had een eerste versie dus heb ik er goed aangedaan ze terug te sturen.
Ken mensen die ze ook al kapot hebben gedaan, door steentjes (met scherpe kantjes)
Maar nu met de nieuw zal het mss beter gaan, succes ermee.
Ik heb nu ook een heel goeie (nieuwe mat) dus iedereen tevreden he
Gast Gast
Onderwerp: Re: Onthaakmat ma dec 01, 2008 10:03 am
Ikzelf heb de dam - mad bodyguard. Heb die voor een prijske op de kop kunnen tikken en nog geen seconde spijt van gehad. Echt een supermatteke.
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat ma dec 01, 2008 2:37 pm
ik heb de nash carpot XL nog geen minuut spijt gehad van men badkuip!!!!
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat ma dec 01, 2008 5:24 pm
ik heb de cradle van chub, gelijkaardig aan de JRC, met opstaande randen. Ik heb er denk ik 46 euro voor betaald bij Jansen sport
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat do apr 16, 2009 12:54 pm
Kheb me vandaag bij jansens een nieuw mat aangeschaft,omdat de mijn wa klein was en geen opstaande randen had heb ik mij de chub extra euro cradle gekocht model groter als dat van Antonie. Een mega mat!!
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat do apr 16, 2009 1:14 pm
Kheb uk zo'n jrc xl high care,een goe jaar,wree content van,sterk,handig,visvfriendly,en de big dropper kanner just in,en in de topbox op den auto ,en da is uk wree handig grtzzzz.
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat do jun 18, 2009 8:26 pm
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe mat maar ik zie door het bos de bomen ni meer Wie kan me iets aanbevelen onder volgende condities...
* Max 75€ * Geen badkuipmodel
Grt
De nieuwe pro line staat me enorm aan maar die grote letters erop staan me ni echt aan dus iets gelijkaardigs ofzo ??
Tom Van den Eynde
Aantal berichten : 71 Leeftijd : 34 Woonplaats : Antwerp Hobby’s : Karpervissen, fotografie, muziek Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat do jun 18, 2009 8:44 pm
Misschien de mat van Aqua? Is zeer dikke mat dus supersafe...
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr jun 19, 2009 10:15 am
Denswa van op het forum hier heeft en goeie mat,van het merk SOUL,heel ruim en praktisch....ga er me ook zo ene aanschaffen !!Moet je zeker eens bekijken Heeft er hier niemand last van dat de opstaande randen van de jrc"badkuip"niet blijven staan?
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr jun 19, 2009 10:15 am
DaTom1980 schreef:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe mat maar ik zie door het bos de bomen ni meer Wie kan me iets aanbevelen onder volgende condities...
* Max 75€ * Geen badkuipmodel
Grt
De nieuwe pro line staat me enorm aan maar die grote letters erop staan me ni echt aan dus iets gelijkaardigs ofzo ??
Die proline is ook bijna niet te doen in transport echt giga-groot
Gast Gast
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr jun 19, 2009 10:32 am
transport is mss wa ambetant, maar het gaat over hoe veilig een gavangen vis op een mat ligt en dan is een grote dikke mat wel het overwegen waard!!
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat vr jun 19, 2009 12:38 pm
bart polyn schreef:
Denswa van op het forum hier heeft en goeie mat,van het merk SOUL,heel ruim en praktisch....ga er me ook zo ene aanschaffen !!Moet je zeker eens bekijken Heeft er hier niemand last van dat de opstaande randen van de jrc"badkuip"niet blijven staan?
Inderdaad,die randen kunnen soms eens 'plat' gaan liggen,had da ook...maar bij het opbergen nu,hang ik die onderste boven...of zet ik mijn boot erin...en dan komen die randen weer recht...
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Onthaakmat di jun 23, 2009 4:24 pm
... Onlangs veel tijd gestoken in de verkoopsites Kapaza etc. omdat ik mijn nieuwe onthaakmat verkocht heb , een "Monster Carp Corral" van Nash . Deze zou niet handig zijn voor meerval omdat ze zich in deze ovale kom lekker kunnen uitkrullen en tegen de wanden opspannen , met alle gevolgen vandien.
En nu ondertussen een andere van Tackle Box ontvangen , het model "Maver Deluxe Unhooking Mat" 130x90 cm , een grote rechtkoekige waskuip , hopelijk handiger voor de inlandse meerval .