Steve Maes
Aantal berichten : 297Leeftijd : 48Woonplaats : AntwerpenHobby’s : vissen, voetbal, honden, aquariumRegistration date : 16-08-08 Onderwerp: zelfopblaasbare onthaakmat Korum wo okt 08, 2008 11:13 pm Iemand een idee waar ik me deze kan aanschaffen ? groeten, Steve
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Guy Michiels
Aantal berichten : 199Leeftijd : 44Woonplaats : meerhoutHobby’s : vissen, gitaar spelenRegistration date : 24-09-08 Onderwerp: Re: zelfopblaasbare onthaakmat Korum do okt 09, 2008 9:41 am BHC in Breda maak je goede kans denk ik.
Gast Gast
Onderwerp: Re: zelfopblaasbare onthaakmat Korum do okt 09, 2008 11:01 am even gechecked, in engeland een 24.99 pond, dus ongeveer € 31. Lijkt me een erg leuke onthaakmat en vrij compact in vervoer!
best eens naar enkele locale dealers bellen of een mailtje doen hé.
enkele nederlandse verdelers te vinden via,
http://www.primodistribution.nl/ groetjes
Steve Maes
Aantal berichten : 297Leeftijd : 48Woonplaats : AntwerpenHobby’s : vissen, voetbal, honden, aquariumRegistration date : 16-08-08 Onderwerp: Re: zelfopblaasbare onthaakmat Korum vr okt 10, 2008 12:12 am
Gast Gast
Onderwerp: Re: zelfopblaasbare onthaakmat Korum vr nov 28, 2008 3:41 pm Indien je nog op zoek bent naar een opblaasbare onthaakmat, in de siervogel in turnhout lag een tnt mat afgeprijsd tot 50 euro. Is niet men ding maar voor de liefhebbers..
Gast Gast
Onderwerp: Re: zelfopblaasbare onthaakmat Korum za nov 29, 2008 11:20 am Hi,
k Heb d'r zo een opblaasbare mat van Fox gekocht bij den Bever. . .
Goe poeier ! Vis ligt goed zacht en kan niet van die mat afrollen
wegens het box-model ervan.
Greetz,
Michel
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: zelfopblaasbare onthaakmat Korum