Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

onthaakmat MAD

Ga naar beneden 
+5
De Poorter Kim
Tony Lemmens
Antonie De Naeghel
van goethem wim
Tony van de merlen
9 plaatsers
AuteurBericht
Tony van de merlen

Tony van de merlen

Man Aantal berichten : 172
Leeftijd : 53
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 27-04-10

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimevr okt 15, 2010 2:31 pm

Zoek me nieuwe onthaakmat aan te schaffen, iem ervaring met de MAD Onthaakmat Bodyguard ,heb nu die van fox om op te blazen, maar deze is reeds voor de 5e maal lek... pale

http://www.blueblizz.com/hengelsport/karpervissen/onthaakmat/mad-onthaakmat-bodyguard/a16786/
Terug naar boven Ga naar beneden
van goethem wim

van goethem wim

Man Aantal berichten : 102
Leeftijd : 45
Hobby’s : bollen draaien
Registration date : 10-09-09

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimevr okt 15, 2010 3:05 pm

volgens ik gelezen heb op andere forums moet dit een uitstekende mat zijn

heb ze zien staan op de site van de goei vangst te destelbergen

dacht dat soortgelijke mat bij de poorter in gent ook te verkrijgen is

grtz
http://www.attractivebaits.be/
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimevr okt 15, 2010 3:41 pm

Van horen zeggen is die MAD een goeie. Variant bij de poorter is het model van arca dacht ik.

Wat ik zou nemen is de nieuwe craddle van JRC die op op de K-droom meeting heb gezien. Bij de meeste craddles vallen de opstaande randen in na verloop van tijd. De nieuwe van JRC is extra dik, mat en opstaande randen zodat deze perfect rechtop blijven. Jammer dak em nie kon kopen op de jrc stand, was een show-model, ligt nog niet in de winkels.
Als Kim dit leest kan hij mss zeggen wanneer die te verkrijgen is.
Grtz
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 48
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: onding   onthaakmat MAD Icon_minitimevr okt 15, 2010 4:49 pm

karpersky schreef:
Zoek me nieuwe onthaakmat aan te schaffen, iem ervaring met de MAD Onthaakmat Bodyguard ,heb nu die van fox om op te blazen, maar deze is reeds voor de 5e maal lek... pale

http://www.blueblizz.com/hengelsport/karpervissen/onthaakmat/mad-onthaakmat-bodyguard/a16786/

Ik heb ook dat onding van fox, bij mijn maat 3e mat tot nu toe, ik dacht dat de mijne goed was maar ze is nu ook lek, moet ze nog steeds gaan wisselen, kga het maar doen want veel geld gekost, heb wel ne mail naar Fox gestuurd en heb een vriendelijk antwoord gekregen maar of ze iets aan de kwaliteit gaan doen, vergeet het maar.
De Poorter Kim

De Poorter Kim

Man Aantal berichten : 144
Leeftijd : 39
Hobby’s : Vissen, poker, Dj
Registration date : 22-03-09

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimevr okt 15, 2010 4:50 pm

Deze is te verkrijgen zodra die geleverd wordt bij jrc. Er komen nog een aantal mooie nieuwe matten uit. Moest het niet dringend zijn zou ik rustig uitkijken naar de nieuwe producten. Wij hebben inderdaad die van arca maar stukken goedkoper dan MAD.

Grtz

Kim
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimeza okt 16, 2010 11:49 am

antonie schreef:
Van horen zeggen is die MAD een goeie. Variant bij de poorter is het model van arca dacht ik.

Wat ik zou nemen is de nieuwe craddle van JRC die op op de K-droom meeting heb gezien. Bij de meeste craddles vallen de opstaande randen in na verloop van tijd. De nieuwe van JRC is extra dik, mat en opstaande randen zodat deze perfect rechtop blijven. Jammer dak em nie kon kopen op de jrc stand, was een show-model, ligt nog niet in de winkels.
Als Kim dit leest kan hij mss zeggen wanneer die te verkrijgen is.
Grtz

Ik heb deze JRC - mat ook gezien, en ik moet zeggen deze sprong in het oog .
Moest ik een nieuwe kopen zou het zeker deze zijn .
Daar ik nog maar vorig jaar ene van Nash heb gekocht en heel content van ben , zou ik me deze aanschaffen.
Greetz
Tony van de merlen

Tony van de merlen

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimezo okt 17, 2010 9:23 am

Allé toch maar al de Mad besteld, had men fox nog is hersteld en daarna nog 2 kleine lekjes gevonden!!! Weg ermee Twisted Evil
Gast
Gast

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimedo okt 21, 2010 1:04 pm

dat een oplaasba&re mat om problemen vragen is is vrij logisch he. de haak erin en tis al prijs.

Een craddle vind ik PERSOONLIJK het minst aan te raden. Veel te riskant bij iets oneffen oppervlak. De vis glijdt dan soms met de staart tegen de rand, wat alweer om miserie vragen is! Ze kunnen er wel niet uit, maar de kans op staartbreuken is te groot.
Een van de betere matten is voor mij de trakker armo padded unhooking mat. Dik genoeg, oprolbaar ter grootte van ne slaapzak en ze heeft ook zo een cover met velcro voor uw vis onder te houden als ge iets moet halen. die foxmatten met die isomobollekes , da komt nie meer binnen.
Die Mad is goed en dik maar weer die opstaande randen....

Een craddle is meer voor kleinere wildere vissen. Voor grote vissen ben je beter af met een trakker of Pr0line type!

meningen zullen zeker verdeeld zijn ... maar daar dient een forum toch voor.

mvg
Tim
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimedo okt 21, 2010 1:23 pm

Een paar maanden geleden een grote ### mat gekocht en toch content van !
Doet z'n ding waarvoor het dient...
http://www.carpmovement.com
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimedo okt 21, 2010 2:06 pm

Heb ook die Trakker armo padded unhooking mat, grote mat met goede steun maar vind er toch 2 nadelen aan. Opgerold krijg je deze moeilijk terug in de bijgeleverde draagtas en je kan de mat niet verplaatsen (zoals een craddle).
En dat laatste is nu altijd het dilemma bij het kiezen tussen een craddle of een traditionele onthaakmat, craddle neemt meer plaats in beslag maar je kan de vis ermee terug het water inzetten. En een traditionele onthaakmat geeft betere steun voor de vis en is kleiner in transport...
Gast
Gast

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimedo okt 21, 2010 3:50 pm

hey santa,

ge moet er de lucht uitduwen als ge ze oprolt mate, bij mij gaat da heel makkelijk nochtans.

Vis trg in de weegzak is toch makkelijkste manier om trg te zetten vind ik.

grtz

Tim
Tony Lemmens

Tony Lemmens

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: fox   onthaakmat MAD Icon_minitimedo okt 21, 2010 3:54 pm

TimV schreef:
dat een oplaasba&re mat om problemen vragen is is vrij logisch he. de haak erin en tis al prijs.

Een craddle vind ik PERSOONLIJK het minst aan te raden. Veel te riskant bij iets oneffen oppervlak. De vis glijdt dan soms met de staart tegen de rand, wat alweer om miserie vragen is! Ze kunnen er wel niet uit, maar de kans op staartbreuken is te groot.
Een van de betere matten is voor mij de trakker armo padded unhooking mat. Dik genoeg, oprolbaar ter grootte van ne slaapzak en ze heeft ook zo een cover met velcro voor uw vis onder te houden als ge iets moet halen. die foxmatten met die isomobollekes , da komt nie meer binnen.
Die Mad is goed en dik maar weer die opstaande randen....

Een craddle is meer voor kleinere wildere vissen. Voor grote vissen ben je beter af met een trakker of Pr0line type!

meningen zullen zeker verdeeld zijn ... maar daar dient een forum toch voor.

mvg
Tim

Het probleem bij die opblaasmatten van fox zit hem niet dat je er rap een haak gaat intrekken, de canvascover die erover zit is dik genoeg, het ligt hem aan de supperzwakke naden van het opblaasbare gedeelte, moesten die stevig genoeg zijn was het een supermat, nu spijtig genoeg dikke brol. Neemt weinig plaats in eens leeg en dat is het grote voordeel. Maar als ze altijd leeg blijft ben je der ook niks mee natuurlijk.
Tony van de merlen

Tony van de merlen

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimedo okt 21, 2010 3:57 pm

Vriendelijk mailtje naar fox gestuurd met men probleem van de lekkende mat ( geschreven in men beste engels Laughing ) , mailtje terug met het resultaat dat ik de mat moet terug sturen via een fox verdeler. Ben is benieuwd wat het resultaat zal zijn cheers
Tony Lemmens

Tony Lemmens

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: garantie   onthaakmat MAD Icon_minitimedo okt 21, 2010 5:08 pm

Ja dat is verdomme wel het minste dat ze kunnen doen niet? Mijne maat heeft al een derde keer moeten ruilen en nu moet ik dat ook doen, is verdomd een dure mat om maar even mee te gaan niet?

Het probleem is dat ze niks aan de kwaliteit van dan binnenste doen dus binnen de kortste keren staan we weer in de winkel, let op mijn woorden! Ik heb verschillende mails gekregen van de verantwoordelijke voor de benelux, verontschuldigingen genoeg, nu nog dat product op punt stellen ja, geen woorden maar daden.
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Registration date : 23-03-08

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimedo feb 17, 2011 9:21 am

zal ze int kort eens uit testen deze mat, heb er mij één gekocht ....
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Gast
Gast

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimedo feb 17, 2011 11:12 pm

Hi,

Tony schreef:
Ja dat is verdomme wel het minste dat ze kunnen doen niet? Mijne maat heeft al een derde keer moeten ruilen en nu moet ik dat ook doen, is verdomd een dure mat om maar even mee te gaan niet?

Het probleem is dat ze niks aan de kwaliteit van dan binnenste doen dus binnen de kortste keren staan we weer in de winkel, let op mijn woorden! Ik heb verschillende mails gekregen van de verantwoordelijke voor de benelux, verontschuldigingen genoeg, nu nog dat product op punt stellen ja, geen woorden maar daden.

Ik heb nog geen enkel probleem gehad met mijn opblaas-Fox,
hoewel regelmatig gebruikt (alla, de laatste maanden niet).
Misschien heeft het vandoen met de individuele kwaliteit van
elke mat afzonderlijjk, en heb ik dus gewoon chance gehad.
Kwestie is wel dat ik volgende regels in acht neem, en dat ik:

1. tussen de ondergrond en de mat zelf ook altijd nog
een dunne onthaakmat "uit Djeezekes-tijd" gebruik;
Je weet maar nooit of er niet ergens een even klein als
scherp voorwerp (nagel, haak, glas, steen, . . .) aan je
aandacht ontsnapte voor je de mat neerlegde.

2. de mat altijd "licht" opblaas (+- 80-90%);
Indertijd raadden ze ons dat ook aan met luchtmatrassen,
zodat je de boel -meestal aan de lasnaden- niet kon forceren;
Het is wel wat zoeken naar een evenwicht tussen licht opblazen
enerzijds en nog voldoende steun geven aan de vis anderzijds.

3. me nooit vol met beide knieën tegelijk op de rand laat vallen,
want een dergelijke plotse spanningsverhoging kan allicht voor
"knal-effecten" zorgen. Probeer het maar eens met een ballon en
je snapt meteen wat ik bedoel. Laughing

Ik denk dat dat ook wel helpt . . . Wink

Cheers,
Cool Cool Cool
Michel
Tony Lemmens

Tony Lemmens

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Geluk   onthaakmat MAD Icon_minitimedo feb 17, 2011 11:26 pm

Na de feedback die ik al hoorde van zoveel verschillende gebruikers weet ik heel zeker dat de kwaliteit van die binnenmat 0,0 is.

Er zijn simpelweg teveel problemen om het op de gebruikers te steken, ik heb mijn mat zeker nooit te hard opgeblazen want ik weet ook wel dat dat niet de bedoeling is, ook heb ik nooit problemen gehad door een echte puncture van takjes of stenen of whatever want daarvoor is de buitenkant te sterk dus je hebt uw safetymatje niet nodig, het zijn gewoon heel zwakke naden op heel veel van die matten.

Dus prijs u gelukkig dat je er nog geen problemen mee gehad hebt maar aan slecht gebruik door de eigenaars liggen deze problemen meestal (je hebt altijd idioten) niet.
Tony van de merlen

Tony van de merlen

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitimevr feb 18, 2011 6:39 pm

Het zijn dus wel de naden die lossen en beginnen te lekken!!! Heb na men klacht aan fox en aantal maanden wachten nu toch volledige nieuwe zeer grote foxmat gekregen. Hun laatste nieuwe model twv 99 euro. Dus kan echt ni klagen over de service van fox cheers
Gesponsorde inhoud

onthaakmat MAD Empty
BerichtOnderwerp: Re: onthaakmat MAD   onthaakmat MAD Icon_minitime

onthaakmat MAD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onthaakmat
» Trakker onthaakmat