Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Trakker onthaakmat vr maa 09, 2012 4:08 pm
Ben van plan mij een nieuwe onthaakmat te kopen maar ben nog wat aan het twijfelen.. Het probleem is dat de mat niet te groot mag zijn in transport(nash cradle geen optie..). Daarom dacht ik aan deze trakker mat. http://www.trakkerproducts.co.uk/product.php?id=62&scid=12&sid=2 Iemand ervaring mee of andere interessante matten?
grtz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat vr maa 09, 2012 4:14 pm
een heel goeie mat makker, doen!!!
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat vr maa 09, 2012 4:49 pm
Hi,
Ik heb deze mat en ben er zeer tevreden over. Maar het is zeker geen kleine mat in het transport. Hij is niet al te dik, en meestal leg hem als laatste in de auto over de andere spullen heen. Voor mij een prima oplossing. Niemand ziet wat er in de auto ligt en het rammelt wat minder in de auto. De meeste matten die de vis goed beschermen hebben het nodige volume. Als je dus percé een mat wilt met weinig volume tijdens het transport moet je misschien eens naar een opblaasmat kijken. De Nash Cradle, die jij niet wilt, schijnt ook weinig plek in te nemen en krijgt veel positieve beoordelingen.
Have a nice day,Ed.
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat vr maa 09, 2012 4:55 pm
Ed van Os schreef:
Hi,
Ik heb deze mat en ben er zeer tevreden over. Maar het is zeker geen kleine mat in het transport. Hij is niet al te dik, en meestal leg hem als laatste in de auto over de andere spullen heen. Voor mij een prima oplossing. Niemand ziet wat er in de auto ligt en het rammelt wat minder in de auto. De meeste matten die de vis goed beschermen hebben het nodige volume. Als je dus percé een mat wilt met weinig volume tijdens het transport moet je misschien eens naar een opblaasmat kijken. De Nash Cradle, die jij niet wilt, schijnt ook weinig plek in te nemen en krijgt veel positieve beoordelingen.
Have a nice day,Ed.
Hey Ed thx voor de comment maar heb vandaag bij poorter die van Aqua is bekeken en opgerolg heeft deze ongeveer het volume van een slaapzak. Die bootjes modellen nemen gewoon ongelofelijk veel plaats in de auto, zeker als je al niet met een camionette rijd.. Zal dan toch deze mat worden . Alvast bedankt !
Grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat vr maa 09, 2012 8:32 pm
Ik gebruik deze Trakker mat ook, evenals de versie van Aqua Products (al kunt ge hier de vis nog in wegen ook). Simpelweg een heel goeie mat!
Gunther Carton
Aantal berichten : 54 Leeftijd : 42 Woonplaats : Olsene Hobby’s : Vissen & Fietsen Registration date : 17-01-12
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat vr maa 09, 2012 9:00 pm
Ik heb deze gekocht in zwolle, trouwens nog 20€ korting gehad omdat het de laatste was.
Wel nog gene vis gezien. Maar lijkt me wel goed, ook de opbergzak die erbij komt is praktisch.
Greetings
Gunther
Robin Vercruyssen
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat za maa 10, 2012 7:16 pm
En welke geniet je voorkeur Robby? Is die van trakker niet wat groter of dikker? Of zijn ze gewoon allebei identiek? Behalve de rits dan aan de bovenkant?
Grtz
Verbrugge Steve
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat zo maa 11, 2012 5:51 pm
Zou ook eens mijn mat moeten vernieuwen Ga eens moeten zien of ze die trakker mat hebben bij de poorter lijkt mij handige mat? Wa zou die ongeveer kosten?
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat ma maa 12, 2012 5:47 pm
Heb deze 2 jaar terug gekocht bij Johnson Ross Tackle UK, kostte toen 72€.
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Trakker onthaakmat di maa 13, 2012 1:51 pm
... Is een beetje off-topic , maar voor de slimme spaarders :