Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat wo dec 14, 2011 5:15 pm
Iemand ervaring hier mee ?
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat wo dec 14, 2011 6:47 pm
Ik heb het oude model...die is na zwaar intens gebruik herleid tot een slappe vod, maar ik gebruik die nog steeds graag. Een vod is makkelijk in transport hé.
Het nieuwe broertje zou wat aangepast zijn. De opstaande randen zijn veel steviger gemaakt zodat ze blijven recht staan, wat bij de mijne dus het geval niet is.
Al bij al een aanrader als je het mij vraagt!
Grtzz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat wo dec 14, 2011 6:58 pm
Zou een nash cradle kopen hoor. Dat is de beste mat die er is op de markt. Een vis mag zo razend zijn als hij wil. In die cradle kan hij zichzelf nooit bezeren. En die bootjesversies worden echte sponsen op den duur en zo plat als een vijg.
Iedereen die dat "zwembadje" van nash heeft boft daarmee. Ik vind het echt een topmat. Beter kan diene vis daar nie in liggen.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat do dec 15, 2011 5:38 am
Mij vismaat heeft deze gekocht en niets dan lof over die mat.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat do dec 15, 2011 7:30 am
Ik heb die JRC high care mat ook gehad.Naar ik hier lees heb ik de oudere versie gehad.De opstaande randen waren na paar keer gebruik niet meer zo opstaand .heb deze dan ook weggedaan,want was echt vervelend vond ik persoonlijk....voor mij geen jrc high care mat meer ofwel jrc vod !!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat do dec 15, 2011 5:32 pm
Ondanks dat die randen als vodden naar beneden vallen, blijf ik het een zeer handige mat vinden! Als je die flap dicht legt gaat die vis er echt niet uit hoor. Door het invallen ligt alles zowat plat op de karper, als een dekentje zeg maar. De vis kan zich, naar mijn bescheiden mening, minder kwetsen tijdens het "slaan"...
Grtzz
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat do dec 15, 2011 7:46 pm
De nieuwe versie is super , en moet zeker niet onderdoen voor duurdere matten . Zeer dikken kus , de randen vallen niet meer naar beneden. Kan volledig dicht gedaan worden. Moest ik een mat nodig hebben zou ik weten wat gekozen , voor die prijs zo een mat . De vergelijking met de eerste versie van deze mat is niet te vergelijken.
Niet twijvelen , succes met de aankoop .
Greetz
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat do dec 15, 2011 7:52 pm
Ga ik zeker doen !!!
Jo Wuyts
Aantal berichten : 77 Leeftijd : 52 Woonplaats : Menen Hobby’s : vissen Registration date : 02-12-11
Onderwerp: Re: JRC High Care Mat XL - Onthaakmat vr dec 16, 2011 7:05 am
Ik heb ook nog het eerste model met invallende wangen... De nieuwere versie is verbetert en ook nog kan je het voorste gedeelte opendoen door middel van velcro en kan je de vis zo het water laten inglijden. Mijn volgende mat zal ook weer zo eentje worden.