Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK.

Ga naar beneden 
+5
Wesley Mast
Beelens Pascal
jean-claude francois
Guy Michiels
vanderzanden wim
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK.   OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK. - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 20, 2008 10:56 am

Vrees dat een katapult ook al als wapen word gezien, in Nederland weet ik het zeker. Is een verboden middel in de visserij.
België ben ik niet zeker...

Zeker voor degene die de black widow katapult's nog hebben gekend. Wreed machien was dat! affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK.   OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK. - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 20, 2008 8:57 pm

stefan schreef:
Vrees dat een katapult ook al als wapen word gezien, in Nederland weet ik het zeker. Is een verboden middel in de visserij.
België ben ik niet zeker...

Zeker voor degene die de black widow katapult's nog hebben gekend. Wreed machien was dat! affraid

in nederland is de katapult verboden.
als je daar gaat vissen, dan mag je niet vergeten je katapult uit je tas te halen.

o ja, die goeie oude black widow.
wat schoot dat ding ver (en die harde ready mades komen dan verdomd hard aan) Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden

OPGEPAST: Hengel diefstal aan het KK.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hengel 2 Lbs
» Diefstal in Rotselaar
» Diefstal preventie
» Nieuw oog op hengel
» sleeve 3delige hengel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum