Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

hengel 2 Lbs

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitimewo aug 03, 2011 2:21 pm

gisteren tijdens een supersessie in een franse colère geschoten (om de 1 of andere reden vang ik steeds goed als ik me ff druk maak Embarassed ) en het topoog van mijn ouwe getrouwe korsthengeltje afgebroken, my bad.

Dus, ik op zoek naar een schappelijk geprijsd, lees -100€ korsthengeltje, liefst 3.30m maar mag 3.60 zijn desnoods. Merk heeft totaal geen belang, de staat ofwel nieuw ofwel quasi nieuw. Liefst geen zwart maar ook hier wil ik toegevingen doen (rood, groen of bruin draagt mijn voorkeur).

Alle tips welkom

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: Re: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitimewo aug 03, 2011 6:07 pm

Kan je de hengel niet herstellen door een nieuw topoog op te zetten mss? Of is er een te groot stuk afgebroken?

Grtzz
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: Re: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitimewo aug 03, 2011 6:40 pm

Anders eens bellen naar Rik Valcke, is een hengelbouwer. Deze levert topwerk aan zeer scherpe prijzen!
peter himschoot

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: Re: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitimedo aug 04, 2011 7:44 am

Zors schreef:
Kan je de hengel niet herstellen door een nieuw topoog op te zetten mss? Of is er een te groot stuk afgebroken?

Grtzz

Embarassed Embarassed mijn probleem is dat ik dat nogal voorgehad heb, dus van mijn 3.30 hengeltje schiet ondertussen nog scherp 3m over denk ik. Nu, ik laat het zowiezo herstellen ze, maar ik dacht dat ik miss beter een 2e bijkoop. Heb me onlangs een Shimano Vengeance float gekocht en das ook een leuke hengel alleen is die echt wel licht (ik schat hoop en al 1 1/2 Lbs) dus zoek toch iets met wat meer body. Mijn 2 Lbske plooit tot in het handvat maar ik kan er wel de vis mee sturen, met dat ander lukt dit niet echt meer, zeker niet als je een zeer gewichtig exemplaar aant drillen bent.

Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: Re: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitimedo aug 04, 2011 7:58 am

Aaah het is de eerste keer niet meer héhéhéhé... Razz

Grtzz
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: Re: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitimedo aug 04, 2011 11:06 am

Hallo Peter...
ik heb mij onlangs een penhengel; nen Arca specimen Matrix gekocht,mooi en vooral goe stoksken,stond 90 euro;nu speciale actie 70 euro,(alé,is wel een maand gelejen ofzu)is wel zwart met kurken handvat...bij depoorter in geint...nu dak eraan denk,is wel 3m 60of 3m 90,en 2 lbs of zoiets...maar,kontent van...
p.s:kzal da dinsd/8 dagen meebrengen,anders kuntget isj testen ofzo,ge zie maar....
grtzzzzzz

Laatst aangepast door Den Belly op do aug 04, 2011 12:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
http://www.multicatch
peter himschoot

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: Re: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitimedo aug 04, 2011 11:44 am

Den Belly schreef:
Hallo Peter...
ik heb mij onlangs een penhengel; nen Arca specimen Matrix gekocht,mooi en vooral goe stoksken,stond 90 euro;nu speciale actie 70 euro,(alé,is wel een maand gelejen ofzu)is wel zwart met kurken handvat...bij depoorter in geint...nu dak eraan denk,is wel 3m 60of 3m 90,en 2 lbs of zoiets...maar,kontent van...
p.s:kzal da next week meebrengen,anders kuntget isj testen ofzo,ge zie maar....
grtzzzzzz

Een bangelijk plan !!! Dan kan ik dat ineens eens grondig testen se Very Happy
merciekes

Gesponsorde inhoud

hengel 2 Lbs Empty
BerichtOnderwerp: Re: hengel 2 Lbs   hengel 2 Lbs Icon_minitime

hengel 2 Lbs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen