Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma jun 20, 2011 7:18 pm
De plateaus en richels op het water waar ik vis worden toch duidelijk weergegeven hoor David. Ik stel de dieptemeter in op max. diepte van 5m ('t water is niet dieper) en dan is het heel duidelijk. 't Is en blijft een klein schermke natuurlijk, maar voor mij groot genoeg!
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma jun 20, 2011 7:51 pm
Mijn baitboat lijkt wel op deze van de foto's. 't Is er eentje van Swa P. Ik veronderstel dat de dieptemeter daar ook op kan. Welke uit het rijtje heb je op jouw boot gemonteerd Robby ? Komen er nog verzendingskosten bij ?
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma jun 20, 2011 9:21 pm
De mijne is een bootje van Eddy Broeckx J.P. Heeft heel vroeger nog samen met Swa de boten gebouwd. Later heeft hij dan alleen verder gedaan.
Links bovenaan J.P., die van £110. Bij mij kwam er geen verzending bij omdat het naar mijne maat in Engeland is verstuurd, en hij heeft het dan voor mij meegebracht toen hij onlangs op vakantie was in Vossemeren.
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di jun 21, 2011 6:52 am
Heb mij ook zo eentje laten afkomen en doet prima zijn werk voor de prijs! De prijs kwam op 138euro met verzendingskosten en kreeg het na 4 dagen thuis bezorgd.
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di jun 21, 2011 10:29 am
Ik denk eraan om er eentje te bestellen !!
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di jun 21, 2011 5:19 pm
Je ziet dus wat je moet zien en voor die prijs kan je niet sukkellen denk ik, zal mij er ook eens ene bestellen. Enige waar ik nog over twijfel of hij wel aan mijn boot blijft hangen hij is vrij snel, heb het spitse model van Eddy Broeckx en of hij er wel achter op kan, er zit namelijk een lip aan de achter kant onder water om de boot stabieler te maken, is zo 2 cm lang, komt dat eitje er voorbij?
Grts
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di jun 21, 2011 6:41 pm
Je kan het eendje ook aan de zijkant van de boot monteren David, da's geen probleem. Ik heb aan de zijkant ook zo'n stukje velcro hangen. En die meegeleverde velcro is echt wel straf spul zene, dat komt echt niet los! Is nie zomaar velcro zoals ge op kledij tegenkomt. Ik heb voor dubbele veiligheid nog een stukje braid aan het frame van het eendje gemonteerd, en dan vastgemaakt aan de antenne van mijn boot. Als de velcro dan toch ooit moest lossen dan ben ik het eendje niet kwijt.
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di jun 21, 2011 7:38 pm
Hebt ge den afstand al getest robby? Moest het tot een 200 meter gaan zou het perfect zijn.. Ga het me deze zomer ook wel aanschaffen denk ik.
grtz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di jun 21, 2011 9:17 pm
Robin ik heb vorige week ons syndicaatwater eens in de lengte overgevaren, en ik had nog perfecte ontvangst op ruim 200m. Maar het water stopte daar, dus verder kon ik nie.
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot za jul 02, 2011 10:10 am
... Voor de liefhebbers , die ebay-man genaamd Carpman567 of Mike Lee heeft een website en alles staat er duidelijk op . Je moet enkel " delivery to EU countries " aanklikken om je verzendingskosten te weten.
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 41 Woonplaats : genk Hobby’s : karpervissen,muziek,psychologie,bewustmaken nieuws Registration date : 21-10-11
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot zo okt 23, 2011 10:07 pm
nice ;-) heel nice :-) hoe zit dat met de betalling ? kun je gewoon een overschrijving maken ?
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot zo okt 23, 2011 10:16 pm
Sunshine schreef:
... Voor de liefhebbers , die ebay-man genaamd Carpman567 of Mike Lee heeft een website en alles staat er duidelijk op . Je moet enkel " delivery to EU countries " aanklikken om je verzendingskosten te weten.