Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

dieptemeter op voerboot

Ga naar beneden 
+18
Jean-Pierre Ketelslegers
Renaat Vanoost
david deman
David De Cleen
christoph segers
Tony Lemmens
Klaus Verbiest
Tony Bollen
Tony van de merlen
Robin Vercruyssen
Ivan De Ridder
Robby Malfliet
Pol Geens
Bernard Veys
Igor Van Waesberghe
Wesley Mast
Joris Daelemans
bart polyn
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: teleboot vs zodiac   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 8:40 pm

om de discusie verder te zette :-) ik heb een roeibootje met een cuda er op
heerl handig ma veel werk he...oppompen,batterijen sleuren,dieptemeter en sonar instaleren,motertje plaatsen,......
dus eigenlijk meer voor de langere sesies vind ik dan
kheb me ook pas een voerbootjhe gekocht van schrijver ma nog zonder diepetemeter
ook handig ma zonder dieptemeter ook nie altijd even handig :-)
ma kheb ook kapaza zo ne smartcast gevonden voor 150 euro
morge hale ;-) valt mee denk ik de prijs nie ?:-)
http://draadlozefishfinder.free.fr/guppy_4511/articles.php?lng=nl&pg=55
hier staan der ook op voor 400 euro geloof ik
ma zonder ff zegge ze :-) kweet wel nie wa ze daar mee bedoele
zozo mss ben je hier iets mee ?
of heb je al iets gevonden ?
grtz

doeme :-p da was toch nie echt wat ik zocht die dieptemeter smartcast iets met 10
da had geen antennekes en was beperkt tot 30meter
da was meer iets voor aan u lijn te make :-)
dus mij zoektocht is ook weer geopent ;-)
grtz

http://draadlozefishfinder.free.fr/guppy_4511/articles.php?lng=nl&pg=55

[/quote]

das dezelfde als solar.com prcies :-)
weet er niemand iemand van limburg met van die draadloze dieptemeters :-)
grtz

Laatst aangepast door Zors op do jun 25, 2009 8:15 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Samengevoegd...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: http://fishfinder.yolasite.com/producten.php   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 21, 2009 2:32 pm

haaai
kheb een iets goedkopere oplossing gevonden
http://fishfinder.yolasite.com/producten.php
200euro...
kheb hem besteld en is onderweg
kzal er nog evrslag van brenge hoe ver dat hem gaat enz :-)
grtz
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 21, 2009 4:54 pm

lonsdave schreef:
haaai
200euro...
grtz
Zeker doen,heb me nog steeds geen aangeschaft.....Smile!!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 21, 2009 5:09 pm

Blackwater schreef:
Zeker niet maker, maar ik blijf het duur speelgoed vinden voor grote mensen Wink Wink

En wat als er iets aan kapot gaat tijdens een sessie/tripke?? dan sta je daar he .....

Met nen elektrischen buitenboordmotor kan ook iets misgaan hé Tommy, en dan staat ge daar evengoe. Cool
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 21, 2009 5:38 pm

das waar Robby Wink
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 21, 2009 6:07 pm

Ik begrijp u helemaal zene Tommy als ge het over dure voerboten hebt.

De mijnen is van den Eddy Broeckx en heb die al bijna 10 jaar. Nog nooit iets aan gemankeerd dat ik zelf nie kon oplossen.
Ik heb die toen via Paul Lenglez vrij goedkoop kunnen overnemen van iemand. Dus de prijs viel heel goed mee, vergeleken met de commerciele (speelgoed)bootjes.

Ben zelf ook aan t uitzien om nen dieptemeter te laten monteren. Heb onlangs eens ene gebruikt van ne kameraad, en da staat mij dus wel aan. Al heb ik de laatste paar jaar al heel goe vis gevangen (zeker nie minder dan de rest) op het syndicaatwater waar ik vis, en waar een deel van de andere leden zweren bij een dieptemeter.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 21, 2009 7:00 pm

tja ieder zen ding he (als ik zo een bootje zou aanschafen) zou het louter zijn om een stek zo min mogelijk te verstoren (ingooien etz)
maar geef mij (als de afstand niet te ver is) maar een marker float waar ik de diepte
en het bodem profiel mee kan voelen.

vorige week nog iemand laten kennis maken (had nog nooit gebruik gemaakt van een marker float en marker rod) en nadien zij die gast, weer iets geleerd waar ik men voordeel mee zal doen!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 14, 2009 3:55 pm

bart polyn schreef:
lonsdave schreef:
haaai
200euro...
grtz
Zeker doen,heb me nog steeds geen aangeschaft.....Smile!!

haaai ;-) kheb heb nu al een tijdje en deze werkt goed ;-)
haal zeker 150m in goede omstandigheden
alleen heeft deze wa probleme als er hoogspanning in de buurt loopt of als er iemand anders met ne draadloze dieptemeter bezig is
enja nog 1 nadeel : da eendje is maar simpel aan het bootje bevestigd met klittenband; kheb een koordje rond het eendje en rond het houdertje gemaakt dat ik het zeker nie verlies want komt wel los als je langs planten ofzo vaart
eens nadenken voor het eendje anders te bevestigen ...ma ik zie nie dadelijk een opllosing
dus besluit : goede dieptemeter voor 200 euro prijs kwaliteit he..
heb je ondertusse al ene aangeschaft ?
grtz
bart polyn

bart polyn

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 25, 2010 12:11 pm

Ik ga hem deze week nog bestellen!!Nog steeds tevreden van?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 17, 2010 8:28 pm

ze zijn nu veranderd van systeem
geen eendjes meer
beter dus
en ze gaan ook verder ;-)
kga me binnen kort zo ene bestelle want ben men scherm kwijtgespeeld :-p
jij al ondertusse ne dieptemeter ?
bart polyn

bart polyn

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 17, 2010 8:59 pm

Jeps ma kvind teveel klodden.heb hem twee weken erna opnieuw verkocht..... Cool !!!grtzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 20, 2010 8:48 pm

bart polyn schreef:
Jeps ma kvind teveel klodden.heb hem twee weken erna opnieuw verkocht..... Cool !!!grtzzzzz

klodden ? hoe bedoel je ?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 30, 2010 9:30 pm

wat was er niet goed aan ?
want wil mij zo ene bestelle
maar als hem nie goed is ja kan ik beter voor een andere kijke he :-)
grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 12, 2010 7:20 pm

Ik heb een dieptemeter op mijn broeckx boot laten plaatsen door Koen De Ruysscher.
Meer dan tevreden van top kwaliteit.
Kheb mijn boot bij koen binnengebracht en 3 dagen later mocht ik deze alweer gaan ophalen.
Op mijn bootje is een Eagle Cuda 168 geplaatst.
Zeker een aanrader.

Kheb een big dropper gehad met een hummingbird dieptemeter erop ingebouwd maar hier was ik niet tevreden van.
De dieptemeter had heel snel last van storingen en gaf ook niet altijd een correcte weergave van de diepte.

De hieronder geplaatste link brengt je naar koen zijn website waar je al de nodige info kan terugvinden.

http://www.sonarcom.be/
bart polyn

bart polyn

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 12, 2010 7:28 pm

lonsdave schreef:
wat was er niet goed aan ?
want wil mij zo ene bestelle
maar als hem nie goed is ja kan ik beter voor een andere kijke he :-)
grtz

Veel teveel bedrading dat ge moet wegfoefelen,blok waar de antenne op zit veel te lomp,antenne bleef niet mooi staan,enz enz Cool
Als ge hem nog moet kopen is mijn tip.....nee,nee en nog eens neeeeeee!!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 12, 2010 9:52 pm

thx voor de reactie... azo jha das wel minder he...daardoor zal hem zo goedkoop zijn...
da met da eendje was ook nie idiaal...maja kwam maar 200 euro
ik ga toch nog eens opzoek gaan naar andere zelf inbouw dieptemeters wat niet te moeilijk is en nie te duur...beetje vergelijke..
iemand mss nog iets tegengekome ?

bart polyn

bart polyn

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimema dec 13, 2010 7:07 am

Inderdaad just was ik nog vergeten te vermelden:de eendje is inderdaad ook klodden!!Had wel al de verbeterde versie,maar vond dit nog povertjes en omslachtig te installeren!!!grtzzzzz
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimema dec 13, 2010 10:10 am

bart polyn schreef:
Inderdaad just was ik nog vergeten te vermelden:de eendje is inderdaad ook klodden!!Had wel al de verbeterde versie,maar vond dit nog povertjes en omslachtig te installeren!!!grtzzzzz

Wat dat 'eendje' transducer betreft, zag ik op voorhand de ongemakken. Ik heb dat 4 a 5 jaar geleden gewoon in de romp laten installeren (lees: passend gat in de bodem gezaagd, en met epoxylijm erin geplaatst) Ook het zendertje is binnenin m'n bootje geplaatst. Een vaste opstelling dus.

Grtz,
I.
http://www.ccmoore.be
Robin Vercruyssen

Robin Vercruyssen

Man Aantal berichten : 148
Leeftijd : 32
Hobby’s : Vissen wat anders?
Registration date : 06-11-10

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimema dec 13, 2010 6:18 pm

Volgens mij zijn er maar 2 degelijk oplossingen hoor.
Ofwel koop je je een eagle dieptemeter en laat je hem inbouwen bij www.sonarcom.be,zijn goeie dieptemeters zonder al te veel storing.
Ofwel een smarcast humminbird rf 15,deze kunje laten inbouwen bij fish-funn,moet er wel bijzeggen bij deze van fish-funn moet je wat geluk hebben,al merk ik wel dat de ingebouwde dieptemeters beduidend verder gaan en minder storingen hebben...
Zelf heb ik ervaring met de humminbird op een big dropper ,en hebben er al tot op 300m+ mee gevaren en dieptemeter werkt nog altijd perfect.
Een laatste optie is ook zelf eentje ombouwen(dus dan heb je een scherm + eitje nodig). Houd eigenlijk niks in,maar als je er iets van afweet is het eigenlijk niks.. Yvo van hier op het forum heeft hier wel een handleiding voor denk ik.

Greetz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimema dec 13, 2010 8:22 pm

jazeker zie je dat op voorhand wel met da eendje...
ik probeer het altijd met minder te doen...ben nie zo ene die altijd drek het beste en duurste pak met andere woorden... :-)
azo jha dus der zijn waarschijnlijk nog geen andere systemen op de markt...
ik heb een mail gestuurd naar die http://fishfinder.yolasite.com/producten.php inverband met de afmeting vant kasje en als de schroefdaad van de antenne lang genoeg is voor door het bootje te boren..dan kan ik ook eens mete alsk da onder men eerste deksel kan plaatsen..dan valt het goed te doen...(kheb een swa patat bootje met 2 grote deksels)...
het bootje is al wat ouder en geef er ook liever nie te veel geld aan uit...als er stukken kome geef ik daar liever geld aan uit..
ik bekijk het meer als een oude auto daar steek ik ook nie meer veel aan uit :-) jha ge hebt der die ook da volledig tunen en dan heeft die op einde meer gekost dan een nieuwe ;-) hihi ;-)
grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimema dec 13, 2010 8:39 pm

.

http://www.sonarcom.be/[/quote] zeker degelijk ;-)kvind wel wa duur..voor op men oud bootje.. kheb ook een eagle gehad op roeibootje :-) zeer content van geweest ;-)
alleen jha bij het draadloosmake verliest ge veel he ,ook kwalieit nie ?
grtz
Robin Vercruyssen

Robin Vercruyssen

Man Aantal berichten : 148
Leeftijd : 32
Hobby’s : Vissen wat anders?
Registration date : 06-11-10

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimema dec 13, 2010 8:52 pm

lonsdave schreef:
.

http://www.sonarcom.be/
zeker degelijk ;-)kvind wel wa duur..voor op men oud bootje.. kheb ook een eagle gehad op roeibootje :-) zeer content van geweest ;-)
alleen jha bij het draadloosmake verliest ge veel he ,ook kwalieit nie ?
grtz [/quote]
Kwaliteit verleit ge zeker. Maar de diepteverschillen kun je toch goed waarnemen. Voor de hardheid van de bodem gebruik ik toch nog liever men peilstok.
Tony van de merlen

Tony van de merlen

Man Aantal berichten : 172
Leeftijd : 53
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 27-04-10

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 16, 2010 8:32 am

heb ook nen Broeckx boot met ingebouwde dieptemeter door sonarcom, is absoluut top, alles lekker ingebouwd en de sonar onder de boot is erin gefreesd. bounce
Tony Bollen

Tony Bollen

Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 50
Hobby’s : carpfishing
Registration date : 23-04-11

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 04, 2011 7:54 pm

heb mij ook 1van sonarcom ikke bij de volgende NOOIT meer!!!
zo'ne rommel met reflectielijnen en zo sorry voor mij dikke BROL!!!
grts bolle
Klaus Verbiest

Klaus Verbiest

Man Aantal berichten : 8
Hobby’s : carpfishing
Registration date : 26-04-11

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 08, 2011 3:15 pm

Heb ook éné van Sonarcom op mijn BD en tevreden van...

@ Bolle raar dat ge dat brol vindt ,ge leest toch bijna niks van problemen over Koen zijn service/dieptemeters.

Grtz.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: dieptemeter op voerboot   dieptemeter op voerboot - Pagina 2 Icon_minitime

dieptemeter op voerboot
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dieptemeter
» Multifunctionele Dieptemeter.
» big dropper + dieptemeter?
» Dieptemeter (en/of GPS) kiezen
» eagel ultra classic dieptemeter ???

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum