Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Multifunctionele Dieptemeter. zo jan 10, 2010 7:41 pm
Velen zullen hier al van op de hoogte zijn, maar toch post ik het even. Voor zij die op zoek zijn naar een dieptemeter die zowel op een télé als in een gewone boot kan gebruikt worden, bekijk dan deze link eens.
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. zo jan 10, 2010 8:50 pm
ok,het is voor niet veel geld (tegen over de andere dan toch) maar er zit toch een beetje bedrog in hun (reclame) slide. op de 6de foto tonen ze de beeldkwaliteid van een ander toestel. ik heb het gevraagd via mail aan de verkopers en ze schreven terug dat zij niet wisten waarom de fabrikant dat doet. ik weet het wel z'ne
grts kevin.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. zo jan 10, 2010 9:04 pm
Bereik is ook wat kort vind ik, mogelijkheid tot testen ?
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. zo jan 10, 2010 9:25 pm
Ne maat van mij heeft zo enen, en ik heb hem in actie gezien op KK net voor nieuwjaar. Werkte wel goed precies, maar nie echt getest op afstand of zo.
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. zo jan 10, 2010 10:49 pm
Amai 39€ , hoe kunnen ze het ervoor maken
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. zo jan 10, 2010 10:52 pm
Da's alleen voor da "eendje" hé Pascal.
De volledige set is 199eu.
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. zo jan 10, 2010 11:09 pm
Oesje ja , kwas weer te rap zeker , kem telenet he
Het 1 is natuurlijk het ander , bereik tot 70 meter , 70 meter hebt ge rap he
Is natuurlijk wel een stuk goedkoper dan een fishfun set of een inbouw bij Koen de ruysser
Maar ge zijt natuurlijk wel weer beperkt(er) in uw mogelijkheden
Dus das weer een mes die van 2 kanten snijd he
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. ma jan 11, 2010 4:21 pm
Hey mannen , ik heb een SMARTCAST das ongeveer hetzelfde als dit. Ik heb die antenne verlengt van het eendje en ik geraak nu +120m . Heb dit nu al 3 j en heb nog geen problemen gehad. Was een fijn werkje , want de printplaat moet je uit het eendje doen en in een doosje plaatsen. zo kan je altijd aan de batterijen. Met dit andere model is de batterij wel gemakkelijker te vervangen.Moest het zijn dat je meer info over wil , laat gerust iets weten.
MVG Stefan
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. ma jan 11, 2010 4:32 pm
Die mannen verlengen zelf het antennetje als ge da wilt, gratis dan nog wel.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. wo feb 03, 2010 11:25 am
ja ze verlengen gratis het antennetje ;-) kheb zo ene :-) gaat redelijk goed zeker een 150M alleen heb ik wel veel last bij hoogspanning,maar da doen veel dieptemeters he grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. do jun 10, 2010 10:09 am
update :-) ze zijn verbeterd zie ik :-) ze gaan nu tot 300m kosten el 50 euro duurder
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Multifunctionele Dieptemeter. di jun 29, 2010 6:38 pm
heb je soms een foto hoe je hem hebt bevestigd?ik krijg hem volgende week in de bus!!grtzzzzzzzzzzz