Aantal berichten : 69 Leeftijd : 50 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : carpfishing Registration date : 23-04-11
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot zo mei 08, 2011 7:56 pm
DAN ZAL IK MIJN BOEKJE MAAR NI OPEN DOEN. IK HEB NE SCHRIJVER LATEN STEKEN VEEL MINDER LAST MEE !!!!! tegen da van uwe koentje!!! ieder zen mening da is de MIJN GRTS BOLLE
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot zo mei 08, 2011 8:42 pm
Ik kan mis zijn, maar ik heb de indruk dat er meer achter zit dan alleen maar de (volgens u) mindere kwaliteit van de dieptemeters van Koen Tony...
Tony Bollen
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 50 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : carpfishing Registration date : 23-04-11
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot zo mei 08, 2011 8:52 pm
NI ECHT ROMMEL BLIJFT ROMMEL ROBBY
PS: ALS DE KOEN OP ZEN SITE WAARDERING MOEST OPZETTEN DAN ZOU JE WEL WA ANDERS ZIEN MAAR DA DURFT HIJ NIET ZO HEEFT DIE AL 4 VAN MIJN MATEN BIJ HUN KLOTTE GEHAD MET ZIJN GEWELDIGE VISFINDERS!!!!!! GRTS BOLLE
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot zo mei 08, 2011 9:07 pm
Oesje, das nie goe.
Tony Bollen
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot zo mei 08, 2011 10:34 pm
ALS JE MIJN MENING VRAAGT
VINDT IK PERSOONLIJK DAT ER EIGENLIJK NIET 1 IS DIE ECHT VLEKELOOS MACHEERT HUMINBURT BEPERKT KWA AFSTAND EN STIL VALLEN VAN BEELD KOEN REFLEXIE LIJNEN EN STORINGEN SCHRIJVER OOK SOMS STORINGEN MAAR WEL MINDER ER WORDT OVERAL VEEL BELOOFT MAAR IN WERKELIJKHEID WEINIG GEGEVEN TIS UITEINDELIJK WEL VEEL GELD DA GE ER VOOR NEERTELD TIS RAP 500 A 600e VOOR WA ROMMEL VINDT AL BIJ AL BIJ DAT ER NI ECHT IETS OP DE MARKT IS WAAR JE VLEKELOOS KUNT OP VERTROUWEN EN NOG NI TE SPREKEN OVER OMSTANDIGHEDEN WAAR NE MENS DIKWIJLS ZIT TE VISSEN GRTS BOLLE
Klaus Verbiest
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 43 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : carpfishing Registration date : 26-04-11
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 10:07 am
Tja ieder zijn mening he ,maar ik moet den eerste toch nog in het echt tegenkomen die ontevreden is van Sonarcom.
Misschien zit ik in een omgeving waar allemaal tevreden klanten zitten
Grtz.
Tony Bollen
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 10:34 am
HEB NOG ERGENS EEN EEN CAMARA OPNAME LIGGEN VAN DE KOEN ZIJN VISFINDERS ALS IK ZE TERUG VIND ZAL IK IS LATEN ZIEN HOE GOED DEZE MACHEEREN GEWOON VOOR TE LACHEN EN WEL MET GOED GELD BETAALD BETANG DAN KUN JE HET ZELF VASTSTELLEN GRTS BOLLE
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: caps ma mei 09, 2011 11:48 am
Zou je het erg vinden om geen caps te gebruiken om volledige berichten te typen, dat komt zo schreeuwerig over. Alvvast bedankt!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 1:02 pm
Ik heb my een systeemke besteld via mijn Engelse vismaat. Kheb het al eens zien werken en da zag er heel goe uit! Leest de bodem perfect af en heeft een bereik tot 300m. Voor slechts €125 kan ik nie sukkelen hé.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 1:39 pm
welk systeemke Rob
Tony Bollen
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 1:44 pm
Dan zede gij goe bezich e Robby ik heb int verleden ook 1keer 1gezien da vlekkeloos macheerde da was het system van microcat wel geen bodem profiel gewoone meter knap ding!!!! ook van engeland grts bolle
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 1:47 pm
Nee dit is ene met een schermke zoals een normale dieptemeter. Bodemprofiel wordt ook getoond. Binnen een week of 3 heb ik hem ze. Als ik hem dan zelf een tijdje gebruikt heb dan post ik mijn ondervindingen wel eens.
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 7:11 pm
Ben benieuwd Robby of het doet wat het moet doen, want ik vin de meeste van die diepte meters eigenlijk te duur voor wat het maar is. Staan die dingen ergens op een site??
grts
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma mei 09, 2011 7:33 pm
Ik versta ook niet waarom da 550€ en meer moet kosten om dat te plaatsen. Ze doen daar toch serieus goe zakens mee wi...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di mei 10, 2011 4:34 am
De dieptemeter die ik besteld heb komt van iemand op de Engelse E-bay blijkbaar. Ik heb er zelf geen link naar. Ik vertrouw helemaal op mijnen Engelse maat (een ex-Xeikon collega van ons trouwens Salonvisser ). Ik heb da dieptemeterke even gezien in 't voorjaar, en da zag er heel degelijk uit. Maar hij had het toen maar net, en kon er dus nog nie veel over zeggen. Maar nu heeft hij het al enkele maanden gebruikt en hij zegt dat het goed werkt, dus ik zou zot zijn als ik nen dieptemeter koop van €500 als ik met ene van €125 evengoe gesteld ben hé!
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot di mei 10, 2011 11:17 am
Ik weet wie je bedoeld, dan zullen we met zen allen moeten wachten tot jij het hebt en of het goed werkt.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot do mei 26, 2011 6:53 am
Ik heb mijn dieptemeter zaterdag pas, dus ik kan er nog niks over zeggen zelf. Maar mijne maat heeft me alvast de link gestuurd naar deze dieptemeters, zodanig dat we toch al iets meer info hebben.
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot do mei 26, 2011 7:37 am
Ben toch ook benieuwd naar de ondervindingen hoor. Was van plan om een nieuw bootje met dieptemeter aan te schaffen. Maar ik zie dat deze blijkbaar op mijn Procatje (zeer licht en handig te transporteren) kan geïnstalleerd worden. Dus lijkt me deze toch wel interessant
Renaat Vanoost
Aantal berichten : 30 Leeftijd : 45 Woonplaats : Gistel (Moere) Hobby’s : privileads Registration date : 28-01-11
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot wo jun 08, 2011 4:15 pm
Wat zijn de bevindingen Robby?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot wo jun 08, 2011 4:49 pm
Haja, das waar.
Ik heb het dieptemeterke voor de eerste gebruikt maandag, en ik ben heel tevreden! Voor da geld doet da dingske perfect zijn werk! Alle bultjes en putjes op de bodem werden mooi weergegeven op het schermke. Tijdens het vissen zelf heb ik nie verder dan ong. 80m gelegen, maar na het inpakken heb ik het bootje eens in de lengte over het water gestuurd (dik 200m), en ook dan werkte het perfect!
Voorlopig niets dan goed dus, al moet het apparaatje zich nog wel bewijzen over een langere periode natuurlijk.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot wo jun 08, 2011 5:56 pm
Werkt zoiets op een procat denk je Robby?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot wo jun 08, 2011 7:18 pm
Werkt op alle boten David.
Ge hebt alleen ergens een verticale platte kant aan uw boot nodig om het dieptemeterke te monteren. Als ge da nie hebt dan moet ge zelf een beugelke maken in kunststof, zo heeft mijnen engelse maat bij zijnen boot ook gedaan. Bij mij was da nie nodig.
david deman
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot wo jun 08, 2011 7:26 pm
kga het ook eens bekijken dan, merci voor de info
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot wo jun 08, 2011 8:07 pm
Hier nog een paar fotokes.
Het zenderke en de ontvanger.
Het zenderke gemonteerd achteraan de boot. Ik heb zelf wel een stevige braid aan het frame van het zendertje gemonteerd. Deze braid is dan simpelweg vastgelust aan de antenne van mijn boot, zodanig dat ik het zendertje nie kwijt ben indien de velcro ooit moest lossen (wat ik betwijfel want het is stevig spul!).
David De Cleen
Onderwerp: Re: dieptemeter op voerboot ma jun 20, 2011 7:01 pm
Hey Robby,
Heb je nog met je diepte meter aan het testen geweest? Ik heb op een site een foto gezien van het schermpje in werking, klopt het dat er niet zoveel detail zichtbaar is van de bodem?