Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 slappe lijn,vast lood,...

Ga naar beneden 
+10
Beelens Pascal
Filip Van Noten
filip de meulder
Guy Michiels
bart polyn
Igor Van Waesberghe
Jeffrey Benoot
Wesley Mast
Tom Daelemans
Gregory Depoutre
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre


Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 43
Woonplaats : wervik
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:00 pm

hey,

hoe staan jullie in feite tegen het feit dat er nu meer gesproken wordt over met slappe lijnen vissen?
Ik persoonlijk heb er meer vertrouwen in en vis enkel nog zo!

en tenslotte,over het feit vast lood??!!
Vis eigenlijk ook enkel nog met running rig,soms ook in line...
hoe staan jullie er tegen over?

Greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:07 pm

Omdat het op het water waar ik vis, de vissen vrij spooky zijn op lijn
is het vanzelsprekend dat ik met slappe lijn vis, qua lood gebruik ik nooit inline (omdat het ook niet mag op het water waar ik vis) ik gebruik enkel swivel leads en de leadclip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Daelemans

Tom Daelemans


Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 43
Woonplaats : In Tisselt aant water
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:13 pm

Ik heb het nog ni echt geprobeerd omda ik er ni 100% vertrouwen in heb... Naar mijn persoonlijke mening prikt de vis zich maar heeft hij dan iets te veel speling... Ik kan fout zijn natuurlijk maar gebruik liever een backlead om de presentatie flat te krijgen in combinatie me leadcore.

Grt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:16 pm

Inline vis ik al een tweetal jaar niet meer , denk wel dat slappe draad zijn vruchten kan afwerpen .
Dus vast lood altijd bij mij , en dedectie van een aanbeet met slappe draad is indd wat moeilijker , daarom dat ik standaard opteer
voor gespannen draad , maar durf wel eens veranderen .
Grtzz
Benny
Terug naar boven Ga naar beneden
Wesley Mast

Wesley Mast


Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 43
Woonplaats : Schelle (BE)
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:21 pm

DaTom1980 schreef:
Ik heb het nog ni echt geprobeerd omda ik er ni 100% vertrouwen in heb... Naar mijn persoonlijke mening prikt de vis zich maar heeft hij dan iets te veel speling... Ik kan fout zijn natuurlijk maar gebruik liever een backlead om de presentatie flat te krijgen in combinatie me leadcore.

Grt

Can't agree more my friend.. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast




slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:33 pm

Leadcore backleads etz is allemaal goed, maar als je geen leadcore mag gebruiken en backleads niet handig zijn (te veel wier) is slappe lijn echt wel de perfecte manier!!
gebruik heel lichte hangers (doe ik ook)
Ik gebruik deze super gevoelige hangers van matrix

slappe lijn,vast lood,... Aero_Cord

slappe lijn,vast lood,... AeroClip

slappe lijn,vast lood,... MAT98

deze dus maar dan niet met de keting en ball clip maar met de boovenste, Aero cord en Aero clip
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot


Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 50
Woonplaats : Kortemark
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:46 pm

Als je met vast lood vist, maakt het eigenlijk niet veel uit of je slap vist of niet, daar het vast lood zorgt voor de haking...
Doch zal op dressuur water een ietsje opgespannen lijn voor een betere beetregistratie kunnen zorgen, want daar verplaatst de vis na de inhaking of de eerste prik het lood amper of zelfs niet.
Is de dressuur zo groot en de vis verplaatst het lood absoluut niet, dan maakt het niet uit of die lijn slap of gespannen staat hé, zoveel is duidelijk! In zo'n geval zou ik ook opteren voor een running rig...of probeer ik ook met zeer lichte wakers te vissen, soms gebruik ik nog wel eens aluminiumfolie.

Maar als je op verre afstanden vist liggen de laatste meters zeker plat op de bodem(of je zou drijvende lijn moeten gebruiken), zeker met nylon, en zelfs bij gevlochten draad is het praktisch onmogelijk om die laatste meters van de grond te krijgen!
Dus daar is het ongemak(lijnschuwe vissen) al van de baan, en wil ik bij kortere afstanden toch wat met gespannen lijn vissen kan een backlead de oplossing zijn, al gebruik ik die ook niet erg graag, ik gebruik dan liever zo'n flying backleads of gewone simpele schuifloodjes op de lijn.

Vastlood vis ik altijd met de leadclip, nooit inline!

Grtzzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre


Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 43
Woonplaats : wervik
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 5:57 pm

mijn bedoeling bij slappen draad is voornamelijk de schuwe vissen op de stek houden en ook een vluggere beetregistratie!!

heb dit reeds getest na een artikel van (oa) Dave Lane en kmoe zeggen tis ongelooflijk hoe ver je kan gaan met uw systeem(eender welk) tot men een enkele biep krijgt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema okt 13, 2008 6:28 pm

op dressurwater vis ik altijd met slappe lijn, ik span trouwens nooit mijn boel vast vast aan tenzij ik vis met leadcores en dan nog. als de kans er is dat de vis je draad voelt en wegszwemt is de keuze rap gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimedi okt 14, 2008 9:05 am

De slappe draad theorie zal weer een tijdelijke dressuur doorbreking zijn op druk beviste wateren, is zeker een positieve aanpassing en camouflage.
Maar passen jullie je loodgewicht ook aan, als je met slappe draad aan de slag gaat? bvb +100/150 gr?

slukes
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimedi okt 14, 2008 5:05 pm

stefan schreef:
De slappe draad theorie zal weer een tijdelijke dressuur doorbreking zijn op druk beviste wateren, is zeker een positieve aanpassing en camouflage.
Maar passen jullie je loodgewicht ook aan, als je met slappe draad aan de slag gaat? bvb +100/150 gr?

slukes

ik pas het niet aan, als je haakjes goed prikken zou het gebruik van zwaarder lood overbodig moeten zijn. de vis heft nog altijd het lood op of het nu een slappen lijn is of strakke lijn. ik persoonlijk zie het er het nut niet van in, vis zelf altijd met 75, 90 of 120 gram.

groetjes smirny
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimedi okt 14, 2008 5:30 pm

kleen schreef:
mijn bedoeling bij slappen draad is voornamelijk de schuwe vissen op de stek houden en ook een vluggere beetregistratie!!

heb dit reeds getest na een artikel van (oa) Dave Lane en kmoe zeggen tis ongelooflijk hoe ver je kan gaan met uw systeem(eender welk) tot men een enkele biep krijgt...

Je zegt een VLUGGERE beetregistratie!!Hoe kan je met slappe lijnen nu een snellere beetregistratie hebben?
Volgens mij zie je een heel kleine beweging zoals een stille zakker,helemaal niet meer dan!!
Of heb ik het hier volledig verkeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guy Michiels

Guy Michiels


Man Aantal berichten : 199
Leeftijd : 43
Woonplaats : meerhout
Hobby’s : vissen, gitaar spelen
Registration date : 24-09-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimedi okt 14, 2008 6:39 pm

Ik vis ook wel eens graag met slappe(re) lijnen. Een heel lichte hanger is een must.
Ik durf zo soms met de running rig te vissen. Ideaal om gerommel op je stek op
te merken. Bij mij is het precies nog beter van beetregistratie. Je merkt de kleinste opname.
Raar maar waar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimedi okt 14, 2008 6:45 pm

piker schreef:
Ik vis ook wel eens graag met slappe(re) lijnen. Een heel lichte hanger is een must.
Ik durf zo soms met de running rig te vissen. Ideaal om gerommel op je stek op
te merken. Bij mij is het precies nog beter van beetregistratie. Je merkt de kleinste opname.
Raar maar waar!
Ik vind dat niet raar , ben er zeker van dat ge gelijk hebt , bij een gespannen draad moet de vis de weerstand van de draad ook overwinnen alvorens ge een beetregistratie hebt , behalve bij een terugloper want dan helpt de weerstand van de draad het lood te verplaatsen .
Grtzz
Benny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre


Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 43
Woonplaats : wervik
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimewo okt 15, 2008 5:57 pm

als ge met een strakke lijn vist(wel nylon!!),moet de vis eerst de rek uitzwemmen en da kan wel enkele meters zijn e.Heb et getest en tis zo!
als ge met slappen draad vist en ze zwemmen weg heb je direct registratie alvorens de rek begint!!

bij gevlochten heb je natuurlijk direct contact ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimewo okt 15, 2008 8:00 pm

Ok heel erg bedankt,weer wat bijgeleerd!!Ga ik zeker eens toepassen!!! cheers
grtzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Daelemans

Tom Daelemans


Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 43
Woonplaats : In Tisselt aant water
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimedo okt 16, 2008 6:10 am

kleen schreef:
als ge met een strakke lijn vist(wel nylon!!),moet de vis eerst de rek uitzwemmen en da kan wel enkele meters zijn e.Heb et getest en tis zo!

Hoe heb je dat dan getest ??

Als uw spoel open staat en de vis pakt uw haakaas en zwemt weg dan ontstaat er pas rek na het aanslagen en onder spanning brengen he... Als de vis ermee wegzwemt onder spanning of niet dan rekt de draad nog niet hoor of het moet op extreem verre afstand zijn.

Grt
Terug naar boven Ga naar beneden
filip de meulder
Moderator
filip de meulder


Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Woonplaats : ekeren
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimedo dec 11, 2008 8:46 pm

De eerste vraag die hier moet gesteld worden, vist men ver of kort in de kant ? Bij ver uit de kant vissen ligt de lijn sowieso op de grond (50meter of verder). Bij kort in de kant visserij ligt er wel wat te ontdekken.

Ik heb bv. onlangs nog geprobeerd via een 'V' hengelsteuntje met elastiekje rond aan de kant dat uw draad loopt (anders wipt de lijn er te snel over), op het kanaal herentals-bocholt, met de pikket met 'V' rig erop 50 meter verderop te plaatsen. De bedoeling is om uw lijn langs de kant te laten lopen op de 'V' steun te plaatsen en dan uw rig zonder 'lijn' in het water aan te bieden.

Ik heb zo een paar brasems weten te vangen op een paar uur maar moest inpakken wegens tijdsgebrek. De beetregistratie was perfect. Conclusie : geen lijn in het water als je in eigen kant vist op afstand met een perfecte beetregistratie.

Zeg nu niet dat hier niet over nagedacht is. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Filip Van Noten

Filip Van Noten


Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 49
Woonplaats : Mechelen - kanaal
Hobby’s : Vissen, voetbal, snowboarden..
Registration date : 31-03-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimevr dec 12, 2008 9:24 am

Daar is zeker over nagedacht fille, maar das niet echt iets nieuws he, sorry dat ik het zeg! Wink

ik vis ook wel geregeld met slappe lijnen en heb daar eigenlijk wel een goed gevoel bij + resultaat..
Kvind de theorie over de registratie en meer bewegingsvrijheid wat overroepen.. als je met gespannen lijn vist dan hebben ze ook bewegingsvrijheid hoor, je moest eens weten!!
En hoeveel over hoeveel slappe lijn spreken we dan..? ik trek mss zo'n 20cm van de spoel (gevlochten) en dan liggen de belangrijkste meter op de grond, zeker weten.
Gewoon zorgen voor superscherpe haken en een simpel rigske die hun werk doen, daar klis je ze vooral mee, volgens mij he mannen .. Wink
en over die flying backlead ben ik dan weer helemaal niet te spreken.. heb meermaals meegemaakt dat de vis al 10-tallen meters verder was en nog niets gemerkt! Ik vind de afstand tussen de backlead en het lood gewoon te groot.. dus nee dank u!
Btw een schuifloodje op de hoofdlijn doet ook al wonderen.. Wink

greetss
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema feb 16, 2009 2:20 pm

nu... Rolling Eyes
heb ik lichte hangers aangeschaft(de muddy's old skool;zo een twie gram)en hebbek gistren op een stuk wei een test gedaan...
kmoen wel zeggen,mijn hoofdlijn is van x-line,0.33 fluocarbon,da is heavy draad...
als ik zo een 10 meter de draad'geworpen' heb,en dan mijn waker aanhang....en slap hang,blijft de waker 'goe hangen'niet op de grond ofzo..en van het moment da ik het lood verschuif 'naar voren' toe,perfecte registratie....maar... Suspect ...als ik het lood naar achter verleg,zoals een terugzwemmer,noppes,nix,van biep.....isda normaal?of doe ik iets verkeerd,?slap visken is nieuw veu mij,daar my questions.............
grtzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema feb 16, 2009 5:59 pm

Ik vis de laatste maanden veel met slappe lijnen, in combinatie met een running rig, zwaar lood en heel lichte wakertjes (Muddy Waters Old School hangers) als ik op korte afstanden vis (tot ong. 60m).
En met slappe lijnen bedoel ik dan wel héél slappe lijnen! Mijn wakers liggen gewoon op de grond.
"Dan kunt ge toch geen terugzwemmers zien?" krijg ik regelmatig als reactie van veel mensen.
Maar als ge eventjes goed nadenkt, dan weet ge dat ge bij het gebruik van een zwaar lood (4oz en meer) en running rig altijd indicatie krijgt, maakt nie uit in welke richting de vis zwemt.
Het zwaar lood (essentieel bij een running rig vind ik) blijft liggen terwijl de hoofdlijn door het grote oog van de running rig wordt getrokken, in welke richting de vis ook zwemt.
Heel goed systeem, en veel veiliger dan een loodclip ook nog. Bij eventuele breuk van de hoofdlijn zorgt het de grote run ring ervoor dat het lood direct van de hoofdlijn valt.
Niks anders dan voordelen dit systeem vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema feb 16, 2009 6:04 pm

Robby Malfliet schreef:
Ik vis de laatste maanden veel met slappe lijnen, in combinatie met een running rig, zwaar lood en heel lichte wakertjes (Muddy Waters Old School hangers) als ik op korte afstanden vis (tot ong. 60m).
En met slappe lijnen bedoel ik dan wel héél slappe lijnen! Mijn wakers liggen gewoon op de grond.
"Dan kunt ge toch geen terugzwemmers zien?" krijg ik regelmatig als reactie van veel mensen.
Maar als ge eventjes goed nadenkt, dan weet ge dat ge bij het gebruik van een zwaar lood (4oz en meer) en running rig altijd indicatie krijgt, maakt nie uit in welke richting de vis zwemt.
Het zwaar lood (essentieel bij een running rig vind ik) blijft liggen terwijl de hoofdlijn door het grote oog van de running rig wordt getrokken, in welke richting de vis ook zwemt.
Heel goed systeem, en veel veiliger dan een loodclip ook nog. Bij eventuele breuk van de hoofdlijn zorgt het de grote run ring ervoor dat het lood direct van de hoofdlijn valt.
Niks anders dan voordelen dit systeem vind ik.
aha!goeien info,rob!!
grtzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema feb 16, 2009 7:00 pm

Inderdaad goeien info,maar ik ben altijd bang dat de vis iets gewaar zal worden als hij draad neemt,voor hij geprikt zal worden!!hij moet trouwens de draad een stuk door het lood trekken....mss ben ik hier verkeerd maar ikdenk dat met een klein beetje gewaarwording de vis zal lossen op dresuurwatertjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema feb 16, 2009 7:45 pm

zwaar lood (4oz of meer) kan ik begrijpen, om zo meer prik kans (instante priken) te crieeren gaat boven men klakske??? maar dan met running lood vissen waar geen weerstand is op het lood scratch scratch

of ik snap het niet, of ik zie het niet wat hier de bedoeling van is (met dat zwaar lood) scratch scratch
ik vis ook met slappe lijn, (2gr swingers) en die liggen niet op de grond, en toch hangt mijn lijn slap
beet indicatie is perfect (bij mij toch) ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart Debosschere

Bart Debosschere


Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 46
Woonplaats : Vlaanderen
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitimema feb 16, 2009 8:53 pm

Jip gasten,......
Op dressuur gevoellige waters vis ik altijd met het saftety helicopter rig systeem van carp'r'us.
Zeer goed systeem dat dressuur doorbrekend is, het is een montage met een beugel-systeem,super......... .
Ongeacht het loodgewicht ,ofwel met een licht-toploodje of met een flying-backlaed.
Bij winderig weer terwijl ik met slappere lijnen vis,steek ik sponsjes tussen eerste oog om zo valse beet meldingen te vermijden.
Zo kan je je wakker plaatsen zoals je zelf wil.
greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





slappe lijn,vast lood,... Empty
BerichtOnderwerp: Re: slappe lijn,vast lood,...   slappe lijn,vast lood,... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
slappe lijn,vast lood,...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» los komen van lood
» Lood.
» lijn markeren
» Glas lood
» Gevlochten lijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: