Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?

Ga naar beneden 
+2
bart polyn
Giovanni Vanhooren
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren


Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Woonplaats : Oudenburg
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimevr jan 30, 2009 7:36 pm

Yo gasten,

Met dat de pond momenteel laag staat, ga ik in de komende week een bulkbestelling lood in de UK plaatsen. Als ik minimaal 1000 afneem, kan ik via mijn BTW-nummer loden tot 120 gram aan slechts 1 euro/stuk krijgen (inclusief verzending vanuit de UK!). Heb vandaag een sample pack binnengekregen en ze zijn perfect afgewerkt. Moeten dus niet onderdoen voor een Korda of Fox lood waarvoor je vlug het dubbele betaalt!

Beschikbare types: Zip / Flat Pear / Dumpy Pear / Square Dumpy / Grippas / Ball

Gewichten: 2 oz, 3 oz en 4 oz

Twee types coating: ruw en effen

Ruwe coating beschikbaar in volgende kleuren: groen, bruin, camou, zand

Effen coating verkrijgbaar in: groen, bruin, camou

Als er iemand van hier mee wil doen, laat het me weten (wat, hoeveel, type coating en kleur). Wel met 100% zekerheid aub, zodat ik niet blijf zitten met paar honderd loden. Kunnen vrij goedkoop tot aan uw deur verzonden worden.

Groeten,

Gio

PS Wordt op bestelling in UK gemaakt, zou ong. in 2 à 3 weken hier zijn, dus ruimschoots op tijd voor nieuwe seizoen.

PPS Zijn allemaal wartelloden. Inlines kan ik ook krijgen, maar niet aan die prijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimevr feb 06, 2009 10:49 am

Leuk aanbod Gio, thanks Wink Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bart polyn

bart polyn


Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 42
Woonplaats : Heusden
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimevr feb 06, 2009 6:34 pm

kan je kiezen tussen inline of wartellood?
groeten,bart
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimevr feb 06, 2009 7:39 pm

Ja Bart, maar de modelen zijn beperkt in de inline´s (denk ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren


Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Woonplaats : Oudenburg
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimevr feb 06, 2009 10:51 pm

Inline kan ook, maar slechts 2 modellen en die kan ik niet aan 1 euro hier krijgen. Zal het eens uitrekenen dit weekend.

Groeten,

Gio
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimeza feb 07, 2009 11:25 am

inderdaad vrij leuk, als je voldoende volk bijeen krijgt. Dan hoor ik het wel.

greetzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimema feb 09, 2009 11:12 am

schone Very Happy , juist te hopen dat de coating er niet sebiet afvliegt zoals bij veel goedkoper lood.

je hebt een pm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 8:52 am

Gio nog nieuws over dit lood???
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal


Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 49
Woonplaats : Vlaanderen - Antwerpen
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 11:01 am

Mss wat foto's ? Heb wel intresse .
Grt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 11:04 am

denk dat Gio hier http://www.carpioleads.com/ de bulk bestelling zou doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 11:49 am

khad er besteld bij hem maar is er nooit door gekomen de bestelling. ale nie dat hij ze achterhoud eh lol, tis iets met die firma ofzo die nie leverd ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 2:11 pm

Ik ben ook geinteresseerd om lood te bestellen indien jullie van Gio iets horen !

Mvg waldo
Terug naar boven Ga naar beneden
stephan vangossum

stephan vangossum


Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 42
Woonplaats : Geetbets (Belgium)
Hobby’s : vissen enz...
Registration date : 24-03-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 9:24 pm

interessant aanbod gio. Ik lees het hier wel wat er van komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Lood   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 9:36 pm

Vist iedereen hier plots drop-off Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe


Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Woonplaats : assenede
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimewo jul 22, 2009 11:13 pm

El Fano schreef:
interessant aanbod gio. Ik lees het hier wel wat er van komt

dit topic is gestart in januarie, denk nie dat er nog veel in huis van gaat komen via gio lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 12:59 pm

Ik vis al jaren "drop-off", zowel met inline als swivel loden. Maar ik heb mijn loden via via uit Engeland aan 0.75eu per lood. Daar ga ik dus zelf geen moeite voor doen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 1:46 pm

Bart B schreef:
Vist iedereen hier plots drop-off Laughing

als het nodig is wel ja ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: drop-off   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 2:40 pm

Blackwater schreef:
Bart B schreef:
Vist iedereen hier plots drop-off Laughing

als het nodig is wel ja ....

Same here, ik heb dit jaar grotendeels op een water gevist waar dit hard nodig is en door dit systeem bijna geen enkele vis gemist dus ik ben zeker fan, als je op een open water vist zonder wier of obstakels zou ik er niet aan beginnen.

Voor mij was het grote voordeel dat de vissen bijna onmiddellijk bovenkwam uit de gevarenzone en in mijn net lagen voor ze het beseften.

Robby, kan iedereen aan dat lood geraken of is het exclusief voor u? Anders heb ik wel interesse!
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 3:19 pm

Ne maat van mijne kameraad maakt dat voor hem en wa kennissen. En daar hoor ik gelukkig bij.
En kheb mij daarnet wa misrekend. Ik betaal slechts 0.60eu per lood ipv 0.75eu.

Maar als ge op 't internet wa zoekt dan kunt ge nog wel wa plaatsen vinden waar ge goedkoper lood kunt kopen zene. Heb ooit eens wa gekocht bij "Frank's Leads", en da scheelde toch wel wa in vergelijking met Korda bijvoorbeeld.
Denk dat het bij Frank ongeveer 0.65eu is voor een lood.

www.franksleads.co.uk

Heb net eens gechecked op de site van Frank, en hij vraagt £0.50 voor een lood, wat in euros dus inderdaad ongeveer 0.65eu is.

Ik denk nie dat ge ze veel goedkoper gaat vinden. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 3:50 pm

als ik deze mal vind inline (4oz)

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? 020bddb98eda9dcf4e7e1e99a637f614

dan ga ik er voor, en dan ga ik zelf men lood gieten ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 3:53 pm

In Tackle Box Dartford heeft men verschillende soorten mallen liggen heb ik de laatste keer gezien daar.
Misschien daar uw licht eens opsteken Tommy?

Al vind ik lood gieten persoonlijk een heel ongezond boeltje...


Laatst aangepast door Robby Malfliet op do jul 23, 2009 4:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 3:59 pm

ongezond, wat is nog wel gezond he makker (rokken doe ik al dus)
kan ik die mallen zien op hun site??
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 4:03 pm

Ik veronderstel van wel.

Op hun site is er een "search" optie. Geef daar gewoon "mould" (mal in 't engels) in en dan ziet ge wel wat er van komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 4:08 pm

thx mate, jammer geen 4oz inline scratch scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitimedo jul 23, 2009 7:30 pm

Robby Malfliet schreef:
Ne maat van mijne kameraad maakt dat voor hem en wa kennissen. En daar hoor ik gelukkig bij.
En kheb mij daarnet wa misrekend. Ik betaal slechts 0.60eu per lood ipv 0.75eu.

Maar als ge op 't internet wa zoekt dan kunt ge nog wel wa plaatsen vinden waar ge goedkoper lood kunt kopen zene. Heb ooit eens wa gekocht bij "Frank's Leads", en da scheelde toch wel wa in vergelijking met Korda bijvoorbeeld.
Denk dat het bij Frank ongeveer 0.65eu is voor een lood.

www.franksleads.co.uk

Heb net eens gechecked op de site van Frank, en hij vraagt £0.50 voor een lood, wat in euros dus inderdaad ongeveer 0.65eu is.

Ik denk nie dat ge ze veel goedkoper gaat vinden. Wink

Goedkoop is het wel maar ik zie geen in-line, zal es goed moeten rondneuzen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?   Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bulkaankoop lood in UK, iemand interesse?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» iemand die dit product kent ?
» iemand dit al gezien of gebruikt?
» Lood.
» los komen van lood
» Glas lood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: