Aantal berichten : 50 Leeftijd : 45 Woonplaats : harelbeke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 21-04-08
Onderwerp: iemand die dit product kent ? do dec 25, 2008 7:51 pm
ben vandaag in et bezit gekomen van ietst dak nog nooit gezien eb en ook niet nog niet weet waar et te verkrijgen is , ben al zeker dat ik de volgende sessie geen kou zal hebben , hopelijk weet iemand waar dit te verkrijgen is grtz
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? vr dec 26, 2008 12:27 am
raven en vlemmix hebben een product waar dit op lijkt
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? vr dec 26, 2008 10:52 am
Ik zal er mijn hand niet voor in 't vuur steken, maar ik ben bijna zeker dat ik iets dergelijks al 's tegengekomen ben bij AS Adventure.
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? vr dec 26, 2008 11:02 am
idd ik heb ook die van as adventure maar dan voor de handen , is een soort gel, waar een metaaltje in zit dat klikt voor een chemische reactie waarbij deze gel hard en warm word, voor toch wel een goeie 6 uur. achteraf wanneer de warmte eruit is moet dit dacht ik een drietal minuutjes in kokend water, waarna de gel dan weer ontstolt en je dit opnioeuwe en opnieuw en opnieuw kunt gebruiken
Mvg Kris
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? zo dec 28, 2008 11:33 am
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? zo dec 28, 2008 12:02 pm
Bij jachtwinkels ook . Bv Kettner in Antwerpen . Grt
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? zo dec 28, 2008 4:20 pm
ik zou liever één van die babe's in voorgaande topic willen gebruiken om mij te verwarmen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? zo dec 28, 2008 4:22 pm
hahahaha groot gelijk Steven
Gast Gast
Onderwerp: Re: iemand die dit product kent ? zo dec 28, 2008 4:30 pm
Heb er iets van gelezen in het laatste nieuwe spiegelmagazine bij nieuws uit de karperwereld op blz 48 ! Gaat over voet -en handverwarmers en een Heated vest ! voor informatie : www.rixhengelsport.nl of www.warmtekleding.nl of www.fishing4u.nl