Aantal berichten : 8 Leeftijd : 59 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : vissen,vissen,vissen Registration date : 28-12-12
Onderwerp: snelheidsregelaar voerboot ma dec 31, 2012 12:05 am
hallo iemand enig idee wie een nieuwe snelheidsregelaar in mijn voerboot kan stoppen het is een Fischfeeder 2 Misschien een andere botenbouwer,of iemand een kennis heeft die dit kan doen
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot ma dec 31, 2012 8:57 am
Neem eens contact op met EDDY BROECKX GSM: +32 (0) 495 406 564
Die kan je normaal wel verder helpen denk ik.
grts
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot ma jan 07, 2013 4:07 am
Dat is thans heel makkelijk hoor Tom
Gewoon een v 30 regelaar van graupner
Dat geeft enkel spanning naar uw motor , als het een bb720 torq motor is geen polarisatie (switchen als ie de verkeerde richting draait)
Krijgt spanning + en - van uw batterij , zwart en rood
Op uw ontvangertje van uw zender zit een stekkertje met 3 kabeltjes
Gewoon kijken naar de kleuren rood + , bruin - en geel signaal draad
Het stekkertje lostrekken en gewoon vervolgens de nieuwe er terug in steken zoals de andere er uit kwam
U kan ook steeds naar een vakman gaan , ik zou wel niet naar albatros gaan als ik u was in u buurt
Slechte service na verkoop , zelfs niet tijdens de verkoop , ze hebben nooit geen tijd
Alleen uw dollars op den toog tellen daar
Ken een paar mensen die er ontevreden zijn i v m garanties
Van de winkel in Brugge heb ik dan wel weer positieve feedback
Tom Vandaele
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 59 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : vissen,vissen,vissen Registration date : 28-12-12
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot ma jan 07, 2013 2:20 pm
is al niet meer nodig ben aan het zien voor volgende voerboot https://www.facebook.com/monster.baitboat?fref=ts ziet er mij gelikt uit en voor al de nieuwe versie wordt zelf in de kleuren van fcb gespoten
Jo Wuyts
Aantal berichten : 77 Leeftijd : 52 Woonplaats : Menen Hobby’s : vissen Registration date : 02-12-11
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot ma jan 07, 2013 4:19 pm
Tom Vandaele schreef:
is al niet meer nodig ben aan het zien voor volgende voerboot https://www.facebook.com/monster.baitboat?fref=ts ziet er mij gelikt uit en voor al de nieuwe versie wordt zelf in de kleuren van fcb gespoten
Dat ziet er mij idd wel gelikt uit!
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot ma jan 07, 2013 7:40 pm
Tom Vandaele schreef:
Al dat typ werk voor niets
LOL
Tom Vandaele
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot ma jan 07, 2013 7:43 pm
das nie waar pascal nu weten ook andere mensen wat te doen en je heb ze ook raad gegeven over bepaalde winkels
dus voor u een dikke
pascal waltenier
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot ma jan 07, 2013 9:10 pm
Beste is meestal als je niets van electriciteit/electronica kent naar een vakman gaan
Die boot dat je op oog hebt lijkt wel een v drone look alike
In Nederland is er ook iemand die ze na maakt
Tom Vandaele
Onderwerp: Re: snelheidsregelaar voerboot di jan 08, 2013 1:33 pm
Komt van Nederland Het interessante eraan is de voervijsel Die kan een 5 kilo kemp meenemen en kan een voerspoor trekken Nog niet gezien bij andere boten + er komt geen toren op uwe boot