Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: broeckx voerboot zo sep 18, 2011 6:30 pm
Ik heb spitse model, ben er zeer tevreden van. Heb die nu 3jaar en niets dan positieve ervaring. Belangrijkste voor mij aan een boot is dat alles werk zoals het moet en je niet in de steek laat. Heb hem al het water opgestuurd toen de buurman zen rubber boot niet meer indurfde dus golven en zware wind en stroming, ze zijn er tegen bestand. De service die Eddy geeft is gewoon top, hij zal je met alles uit de nood helpen. Als je specifieke vragen hebt laat maar iets horen.
Grts,
David
tonino adams
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 40 Woonplaats : west-vlaanderen Hobby’s : karpervissen Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: broeckx voerboot ma sep 19, 2011 6:31 am
volgens dat ik zie op zijn site staan die voerboten op ingewerkte voetjes zijn deze stevig (bij normaal gebruik )
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: broeckx voerboot ma sep 19, 2011 8:08 am
Dat is een inoxbar die tot in de boot gaat en daar goed vast zit, daar heb je zeker geen problemen mee bij normaal gebruik. Er zijn er die het stuk krijgen heb ik al gehoord van Eddy maar dat komt dan door de boot te laten vallen of een hoop materiaal boven op de boot te plaatsen tijdens transport, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: broeckx voerboot do sep 22, 2011 1:10 pm
De boten die Eddy verkoopt zijn een voor een top.En hij is altijd bereidt om u uit de nood te helpen moest er iets zijn. Ook de dieptemeters die geplaatst worden zijn heel goed.Ken een paar man die daar nu al een tijdje mee varen en hebben geen problemen.Moest ge opzoek zijn om een boot te kopen zou ik zeker langst gaan bij Eddy.
MVG Stefan
Jeff Van Dyck
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 40 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : VIssen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: broeckx voerboot do sep 22, 2011 4:54 pm
alles wat hierboven gezegd werd kan alleen maar bevestigd worden , de boot is gewoon top en de service is uitstekend.
grts
Tony Bollen
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 50 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : carpfishing Registration date : 23-04-11
Onderwerp: Re: broeckx voerboot za sep 24, 2011 11:40 pm
Kopen die handel plezant speelgoed
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: broeckx voerboot zo sep 25, 2011 8:44 am
Echt een top boot, weer of geen weer varen zal hij!!!! En een topservice bij eddy zelf.
Werkt samen met sonarcom voor de dieptemeters die je kan laten plaatsen , ook top!!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: broeckx voerboot ma sep 26, 2011 1:52 pm
Ik heb de mijne al 11 jaar, en heb hem nog nooit moeten binnensteken bij Eddy zelf. Ja hij heeft al een paar keer gemankeerd in al die jaren, maar ik kon alles altijd zelf oplossen. Ik doe mijn "monsterke" nooit meer weg!
En op gebied van dieptemeters is die duurdere optie van Sonarcom helemaal nie nodig. Mijn dieptemeter komt uit Engeland, past op elke boot en werkt perfect! En dat slechts voor €125.
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: broeckx voerboot do sep 29, 2011 4:00 am
superboot, en den eddy hersteld alles voor geen geld
kopen zou ik zeggen niettwijfelen, heb hem ook al jaren