Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 droppen met voerboot

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
ben vermoesen

ben vermoesen


Man Aantal berichten : 266
Leeftijd : 47
Woonplaats : liedekerke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

droppen met voerboot Empty
BerichtOnderwerp: droppen met voerboot   droppen met voerboot Icon_minitimedi okt 18, 2011 9:18 am

yo,
als juliie droppen met voerboot,houden jullie de tegen met de vinger tijdens het zakken,of laten jullie gewoon alles vallen zonder tegen te houden
als jullie dan op grond liggen,trekken jullie het lood en rig nog ff recht of gewoon ook laten liggen
wwant als je dropt en hou de draad tegen met vinger lig je toch nooit bij je voer
Terug naar boven Ga naar beneden
Pol Geens

Pol Geens


Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 60
Woonplaats : aan de Kempische Meren
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

droppen met voerboot Empty
BerichtOnderwerp: Re: droppen met voerboot   droppen met voerboot Icon_minitimedi okt 18, 2011 11:09 am

...
Zoals je beschrijft , zou je ernaast liggen , maar dat heeft toch net zijn voordeel.
De grotere exemplaren zouden , volgens vele berichten , op een veilige afstand net langs de zijlijn blijven en dan ligt je haakaas in hun buurt.

Deze tactiek gaat natuurlijk niet op als je in een gat of geul wil liggen met je aas en haakaas.

Grtz , Sun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers


Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Woonplaats : Diepenbeek
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

droppen met voerboot Empty
BerichtOnderwerp: Re: droppen met voerboot   droppen met voerboot Icon_minitimedi okt 18, 2011 11:31 am

Ik vaar met een swa patat.
Ik vaar uit en drop het voer waar ik het wil hebben. Ik drop pas als de boot stil ligt.
Ik vaar nu een halve meter achteruit en laat het voer zakken.
Met eentje van Swa hangt je lood en bol achteraan de boot en ligt je voer vooraan om gedropt te worden. Van daar die halve meter !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Lorenz Cleymaet

Lorenz Cleymaet


Man Aantal berichten : 130
Leeftijd : 31
Woonplaats : Merendree (Oost-Vl)
Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft.
Registration date : 25-01-11

droppen met voerboot Empty
BerichtOnderwerp: Re: droppen met voerboot   droppen met voerboot Icon_minitimedi okt 18, 2011 5:41 pm

Ik laat alles droppen aan een half strakke lijn, wat er op neerkomt dat ik mijn vinger heel lichtjes op de spoel houd. Afhankelijk van de diepte zal de rig wat verder van het voer liggen maar dit hoeft geen nadeel te zijn. In bovenstaande theorie dat de dikke vissen aan de buitenkant van de voerplek toekijken geloof ik niet echt, die dikzakken gaan toch niet wachten op de laatste kruimels?
Maar een voordeel van buiten de voerplek vissen is dat je sowieso minder lijnzwemmers en vals gehaakte vissen zal hebben doordat de vis niet steeds heen en weer draait over de rig en de lijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
David Baeten

David Baeten


Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 40
Woonplaats : genk
Hobby’s : karpervissen,muziek,psychologie,bewustmaken nieuws
Registration date : 21-10-11

droppen met voerboot Empty
BerichtOnderwerp: Re: droppen met voerboot   droppen met voerboot Icon_minitimezo okt 23, 2011 10:24 pm

bij mijn boot is het voersijsteem ook gescheiden met het dropsijsteem (swa patat)
kzou liever niet bijtrekken ...gewoon zachtjes droppen ...ligt volgens mij het best :-p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





droppen met voerboot Empty
BerichtOnderwerp: Re: droppen met voerboot   droppen met voerboot Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
droppen met voerboot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voerboot
» snelheidsregelaar voerboot
» Voerboot
» Voerboot viper
» Gebruikerservaringen Procat voerboot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: