Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 8:22 pm
Jammer te horen dat je zelf visloos bleef Ivan...better luck next time!
Grtzzzzzzzzzz
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 8:48 pm
Zors schreef:
Jammer te horen dat je zelf visloos bleef Ivan...better luck next time!
Grtzzzzzzzzzz
Thnx Zors!
Robby Malfliet schreef:
Gisteren is er een 74lbs 8oz (ong. 33.8kg) spiegel gevangen op stek 6.
Gisteren ?? Das al 4 weken geleden dat Oli die vis had.
Grtz Ivan
Laatst aangepast door Ivan De Ridder op zo jan 17, 2010 8:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 8:49 pm
Das mooi dat is de stek waar ik in Augustus een weekje zit ik teken er voor zo'n vis. nha even zo goed een mooie vis ( niet dan?)
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 8:57 pm
Ivan , als ik er ook niet bij ben he volgende keer beter maat. Maar dan ben ik er zelf bij he.
Stefan cc
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 10:17 pm
Ik geef alleen maar door wat er mij gezegd wordt Ivan. En als ik bericht krijg dat er "gisteren (16.01) op stek 6 een 74+ is gevangen", dan geef ik dat gewoon door. Kga mijn bron ne schup onder zijn kloten geven!
Maar bedankt alvast voor de rechtzetting Ivan, ik blijf u eeuwig dankbaar.
Edit: ik weet het van iemand van wie zijn maat op stek 14 zit momenteel.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op zo jan 17, 2010 10:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
joris peelman
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 10:33 pm
toch magnifiek water daar he.
Der is bij mij ook een kans da ik er dit jaar een week kan vissen met kurt de proot (smoker) kan vissen, zijne engelse maat kan waarschijnlijk geen verlof krijgen in novenber, en dan zou ik mee mogen, zou nen droomzijn!!! Ik moet zelf gene vis vangen, ik wil er gewoon ooit eens aan die oevers vertoeven.
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 10:59 pm
Robby Malfliet schreef:
Ik geef alleen maar door wat er mij gezegd wordt Ivan. En als ik bericht krijg dat er "gisteren (16.01) op stek 6 een 74+ is gevangen", dan geef ik dat gewoon door. Kga mijn bron ne schup onder zijn kloten geven!
Maar bedankt alvast voor de rechtzetting Ivan, ik blijf u eeuwig dankbaar.
Edit: ik weet het van iemand van wie zijn maat op stek 14 zit momenteel.
Als ik het juist heb zit Martin 'de mouseketeer' op 14. Fijne mens waar ik vorig jaar kennis mee maakte aan 'guitar lake'. Nee, nee zowat alle stekken hebben een walkie op de moment, en er heerst een zeer goede sfeer onderling, iedere vangst (hoe weinig het er de laatste weken ook zijn) wordt quasie onmiddelijk in de ether gestuurd. Een paar uur na mijn vertrek gisteren had m'n maatje er nog een kleintje, en vandaag is er een 13kg+ op de eilandstek gevangen.
Grtz I.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 11:04 pm
Volgens Gerry (de maat van Martin) durft hij wel al ies serieus drinken Martin. Irish Coffee meer bepaald. Dan zal diene Martin wel wa verwarde taal naar zijne maat doorgespeeld hebben veronderstel ik. Hij ging hem morgen nog eens contacteren om te horen of die vangst nu gisteren plaatsgevonden heeft of nie. Maar waarschijnlijk zal het dan wel nie.
Allé, blijkbaar begint er dan hier en daar toch een viske gevangen te worden. Ge moet maar pech hebben om daar juist te zitten met die koude weken hé... 't Zal vanzelfsprekend wel een super gevoel zijn om daar te zitten, maar met die temperaturen verkleinen de kansen toch enorm hé.
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 11:21 pm
Martin was eerder op de week al eens bevangen door een scheut whisky ja. Hij was zelfs enkele uurtjes vermist 's anderendaags. Gelukkig dook hij daarna terug op. (lees kwam van onder een of andere steen gekropen...)
Grtz I.
Ronny Muylaert
Aantal berichten : 158 Leeftijd : 72 Woonplaats : Sint-Niklaas Hobby’s : Karpervissen-computer-multimedia Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma jan 18, 2010 12:29 pm
Filmpje van Martins vangst is te zien op de vbk-site en forum hij leek me daar toch vrij nuchter.
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma jan 18, 2010 3:52 pm
Ronny Muylaert schreef:
Filmpje van Martins vangst is te zien op de vbk-site en forum hij leek me daar toch vrij nuchter.
Voor alle duidelijkheid, de Martin die ik hier bedoel is niet Solarbaas Lockey hé. Die is trouwens vorige week al vertrokken.
Grtz I.
Ronny Muylaert
Aantal berichten : 158 Leeftijd : 72 Woonplaats : Sint-Niklaas Hobby’s : Karpervissen-computer-multimedia Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma jan 18, 2010 3:54 pm
Oei sorry ik dacht echt dat jullie over solarbaas Locke bezig waren.
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma jan 18, 2010 3:56 pm
Geen probleem Rony, is mijn fout (maar ik ken betreffende mens zijn achternaam niet)
Grtz I.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma jan 18, 2010 4:26 pm
blijft ne sjieke vis en tis martin gegud
en mss kan de lik van het filmke hier geplaats worden (want de link op vbk site werk bij mij niet)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma jan 18, 2010 5:52 pm
Op stek 9 ZOU er ne Pool vandaag ne 55lbs (ong. 24.7kg) gevangen hebben. Ze waren naar 't schijnt aan 't twijfelen om naar huis gaan, maar hebben nu toch besloten om te blijven.
En inderdaad Ivan, Martin had hem slecht verduidelijkt ivm die vangst van die 74lbs spiegel. Maar Olli zou zaterdag wel een 44lbs gevangen hebben volgens hem.
Wa nen bak van ne vis toch den diene van Lockey hé...
joris peelman
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 9:33 am
Ik heb gisteren zalig nieuws ontvangen, ik mag het van 26 juni tot 3 juli eens gaan proberen op stek 12... Is gelijk nen droom da uit komt.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben op stek 12?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 9:39 am
das super nieuws maat echt ben blij voor je!! 12 is volgens mij aan den diepe kant, en is mij ies gezegt dat het den beginners kant is (minder obstacels etz etz) nu ben niet zeker ze, maar kwens je toch veel succes ...
joris peelman
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 9:48 am
Het is maar best da het een beginnerstek is. De ervaring van tussen eilandjes onder hoek te vissen heb ik nog ni echt Ik hoop da het er wa los komt, ik ga mee met de smoker, en die heeft er wel wa ervaring.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 9:54 am
je bent in goeie handen met de smoker
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 10:14 am
Hallo Joris,
Gefeliciteerd. Dat je hebt kunnen boeken is al een prestatie op zich. Mij is het in ieder geval nog niet gelukt voor dit jaar. Hoe heb je het voor elkaar gekregen.
Have a nice day,Ed.
joris peelman
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 10:31 am
Ed,
een maat van mij gaat daar regelmatig naartoe, en voor hem is dat blijkbaar geen probleem om er te kunnen boeken. Hij belde me gisteren of ik geen zin had om mee te gaan...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 10:55 am
zo zie je maar dat goeie vrienden hebben belangrijk is. voor elkaar iets doen en over hebben ...
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 11:19 am
Ja Tommy,
Als je eenmaal gevist hebt op Rainbow, lijkt opnieuw boeken geen probleem. Maar zonder kruiwagen schijn je er niet tussen te komen. Mocht iemand me kunnen helpen ....... graag. Hier eens vissen is een van mijn grootste ambities.
Have a nice day,Ed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 11:25 am
ik weet wat je bedoeld Ed, en is ook een van mijn grote dromen om daar eens te vissen!! maar op het moment is het een droom, en zal ik het op andere waters proberen om een visje te vangen ...
joris peelman
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo maa 21, 2010 11:43 am
Ik weet niet hoe het zit na 1 keer vissen, ma moest het mij achteraf ook lukken wil ik daar wel eens iets proberen te forceren voor een stek te regelen.