Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Rainbow Lake

Ga naar beneden 
+29
Jorit Houpline
Tommy De Cleen
Ronny Muylaert
Stefan Dhondt
Ivan De Ridder
Tom Daelemans
Marc Dhaene
Jeffrey Benoot
jean-claude francois
Kurt Glorie
Ed van Os
Tim Lomans
Frederic Heuker
de pauw david
jurgen lievens
joris peelman
Jean-Pierre Ketelslegers
david deman
Igor Van Waesberghe
Robby Malfliet
vanderzanden wim
Beelens Pascal
Dario Beerten
Dennis de Wilde
bart polyn
Tino Musschoot
Gregory Depoutre
Peter Bleyaert
Wesley Mast
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Rainbow Lake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 28, 2009 9:18 pm

Boek deze twee weken en gaat ieder een week ??? mischien kan dat wel , ff mailen en voor stellen lijkt mij .

Gerard
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:47 pm

En Tino?
Hoe zijn de vangsten geweest?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 02, 2009 12:55 pm

Tino is net vertroken, dus nog even wachten denk ik ...
Kurt Glorie

Kurt Glorie

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimema aug 03, 2009 6:57 am

Ah sorry , klein misverstand dan.
Op welke stek zou Tino plaats nemen?
Als je het catch report leest van de afgelopen dagen en weken dan zal hij daar ook wel enkele biggen op het droge trekken.

Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimema aug 03, 2009 7:17 am

ja hij zal wel op één van de betere steken ziten denk ik (als er plaats is natuurlijk)
want de top stekken zijn veelal voorgeboekt, ben is benieuwd als hem thuis is en we te lezen krijgen wat hij heeft gevangen ...
Frederic Heuker

Frederic Heuker

Man Aantal berichten : 52
Leeftijd : 39
Hobby’s : uitgaan en vissen
Registration date : 13-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 04, 2009 9:35 am

Tino zit op stek 21, naar het schijnt een heel goede stek. Gisteren hadden ze al 13 runs maar er zaten nog geen grote bij. Ze zijn ook al enkele vissen kwijt door dubbelruns! Drie keer zaten ze op het water terwijl er een stok op kant afliep. Dikke pech dus want ze hebben zeker al één grote vis op die manier verspeeld. Maar ze zullen wel genoeg herkansingen krijgen!

Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 04, 2009 2:26 pm

Het zijn beiden klasse vissers maar zoals ge weet Fred zeg ik altijd waar het op staat. Je mag dat maar 1 keer tegenkomen dat ge vis verspeelt door een dubbelrun.Die aan de beurt is MOET alleen het sop op achter de vis Wink
jean-claude francois

jean-claude francois

Man Aantal berichten : 293
Leeftijd : 44
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 01-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 04, 2009 4:19 pm

allee ze zijn goed bezig.
khad niet anders verwacht.
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 04, 2009 8:31 pm

Catteeuw Geert schreef:
Het zijn beiden klasse vissers maar zoals ge weet Fred zeg ik altijd waar het op staat. Je mag dat maar 1 keer tegenkomen dat ge vis verspeelt door een dubbelrun.Die aan de beurt is MOET alleen het sop op achter de vis Wink

Ik versta ook niet hoe sommige vissers het nodig vinden om met twee in een boot te springen om een vis te gaan drillen. Zeker als het zo'n klasbak-vissers zijn met zo'n ervaring...en als je dan eens een vis verspeeld door een dubbel run, toch geen twee keer op de zelfde trip hé...

Nu ja, veel respect voor die mannen hoor, ze zitten al in de vis, wat op dergelijke wateren niet altijd evident is...

Grtzzzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 05, 2009 9:16 am

Het zal waarschijnlijk te maken hebben met de extreme ondiepte,s waar ze moeten over passeren tijdens de dril , dan is het wel te begrijpen dat het moeilijk is alleen als je moet roeien.In ieder geval ,ze zijn goe bezig.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 05, 2009 9:21 am

ik had niet anders verwacht van Tino dan dat hij daar ging scoren!!
ze zitten dan ook wel op een heel goeie stek (21) ....
maar daar vis verspelen, is dikke shit (want wat is het geweest).
Frederic Heuker

Frederic Heuker

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 05, 2009 10:52 am

Tommy, als ik het zo hoorde dan werd er overal vis verspeeld hoor! Zelfs iemand op een stek die maar 1 vis wist te landen van de 6 aanbeten! Naar het schijnt is het een onderwaterjungle en vis verspelen is dan niet meer zo abnormaal é. Is zeker jammer daar maar je ontkomt er gewoon niet aan. Als ik nog nieuws heb van T en B dan hoor je het wel Wink

GRTZ
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 05, 2009 11:12 am

shit happens makker, kun je niet veel aan doen he ..
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 05, 2009 5:27 pm

Catteeuw Geert schreef:

Beste Geert,

Ik begrijp uw punt, maar we kennen het hele verhaal niet hé...
Misschien zijn er dan wel geldige redenen om met twee de boot in te gaan.

Als je de electromotor zonder problemen kan gebruiken, dan geef ik je gelijk.
Maar als dat niet zo is (ondiepe stukken, waterjungle zodat scheppen onmogelijk wordt, ...) dan kan solo drillen even onverantwoordelijk zijn als een run missen.

Dus geen kritiek, maar het zou niet de eerste keer zijn dat er te vroeg conclusies worden genomen, op basis van onvolledige informatie

EDIT: sorry Geert, lees nu pas je tweede post.... silent
Frederic Heuker

Frederic Heuker

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 06, 2009 3:35 pm

Pech blijft onze mannen achtervolgen daar. Ze hebben nu al meer dan 30 runs gekregen, zowat het meeste over gans het water, maar ze hebben geen geluk met de grotere vissen. 7 stuks zijn ze kwijt, waaronder drie beren en telkens wanneer ze op het water een andere vis aan het drillen waren! Tis precies dat die vissen weten wanneer ze moeten bijten. Allez hopelijk maken ze hun sessie nog goed de laatste dagen want ze verdienen het wel! Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 06, 2009 3:39 pm

das echt wel om dikke kloten van te krijgen pfff
wanneer zij ze terug???
Frederic Heuker

Frederic Heuker

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 06, 2009 10:05 pm

Denk dat dat zaterdagnacht zal zijn ongeveer...
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 08, 2009 10:09 pm

Yow gasten terug van leuk weekje,zo'n 38runs gehad en rond de 26geland.. Het probleem bij deze stek is dat het erg moeilijk is door de vele ondiepten en eilandjes waar je door moet en in den donker zie ik het zelf niemand tot een goed eind brengen,met twee in de boot kan je tegen elkaar ook veel beter aangeven waar je nr toe moet,is trouwens de ondiepste stek op het water en moeilijkste te bevissen.Zaten engelse naast ons en die hadden drie van hun 13aanbeten weten te verzilveren dus viel het bij ons wel mee! Moet gewoon lukken dat er telkens twee tergelijk afgingen en één dikke veertiger heb ik nog los gekregen maar spijtig genoeg loste ik hem dan voor de net! Laatste 24 uren wel nog enkele mooie vissen kunnen vangen met schub van 19.9kg en 22.6kg spiegel.. (zie pics in mijn foto album)Verder vingen de meeste heel weinig maar wel enkele betere exemplaren en er waren er zelf bij die blankten so al bij al een prachtige ervaring en we hebben terug kunnen reserveren ook wat niet altijd evident is,veel nieuwe mensen leren kennen en toffe mentaliteit,vree goed geamuseerd met bouli en bij aankomst eens zat geweest met groep zweden en engelsen,we waren wel vrijdag gearriveerd en konden allen in de lodge slapen met het gekende gevolg! grtz en vang ze
http://www.triggerbaits.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 08, 2009 10:16 pm

toch een goeie trip Tino daar gaat het om he, en toch enkele mooie vissen gevangen well don!!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 09, 2009 7:51 am

toch nog prima sessie well don tino en renaat

grts

jakke
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 09, 2009 8:21 am

Proficiat Tino ! 38 runs op Rainbow .... niet slecht zou ik zeggen !
Van de vissen die je kwijtspeelde kan je misschien leren voor de volgende sessie he ?
Doe boulie de groeten van mij !

Grtz waldo
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 09, 2009 8:31 am

yow tino & renaat, ni slecht gevist zou ik zo zeggen en alweer een ervaring rijker cheers
groetjes marco
ccmoore team benelux
http://www.ccmoore.be
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 09, 2009 11:43 am

Mooi zo Tino....knap gevist! Nu begrijp ik ook beter waarom je met twee de boot in gaat om vis af te drillen, had wat vlug een conclusie getrokken... Embarassed

Grtzzzzzzzzz
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 09, 2009 11:44 am

Mooie sessie... Ben benieuwd naar fotokes enzo Cool

Grt
Kurt Glorie

Kurt Glorie

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 09, 2009 3:30 pm

Zozie je maar , dat vissers als Tino en Renaat met veel ervaring ook nog voor verrassingen kunnen komen te staan. Dat maakt het toch leuk , telkens die onwetendheid van , zullen we iets vangen, hoe zullen de drils verlopen, hoe pakken we het water aan , ...
Proficiat met jullie resultaat.
Nog kunnen reserveren voor dit jaar of meteen voor volgend jaar?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rainbow Lake   Rainbow Lake - Pagina 4 Icon_minitime

Rainbow Lake
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rainbow Lake verkocht?
» Nieuw Wereld Record Rainbow Lake!!!
» Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'?
» great lake
» RIP Grote Schub Rainbow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-
Ga naar: